Historia¶
Czat¶
Figure 7.1 Okno historii czatu
Tutaj możesz zobaczyć historię czatu między użytkownikami oraz w pokojach konferencyjnych.
- Kliknij nagłówek, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów.
Rekordy połączeń¶
Figure 7.2 Panel rekordów połączeń
Tutaj możesz wyświetlić rejestry szczegółów połączeń.
- Kliknij nagłówki, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów, takich jak zakresy dat itp.
- Jeśli numer został zapisany jako Kontakt jego nazwa zostanie wyświetlona w odpowiednich kolumnach.
- Kliknij ikonę zaznaczoną jako
(3)
na zdjęciu 7.2 powyżej, aby wyświetlić szczegółowe informacje o połączeniu. - Kliknij ikonę zaznaczoną jako
(4)
na zdjęciu 7.2 powyżej, aby wyeksportować rekordy szczegółów połączeń do pliku .csv. - Kliknij aby wyświetlić i przypisać etykiety do wybranych rekordów połączeń. Więcej o etykietach w punkcie poniżej.
- Filtruj rekordy połączeń według wybranych etykiet.
Etykiety połączeń¶
Figure 7.3 Etykiety połączeń
- Po wybraniu co najmniej jednego rekordu połączeń kliknij ikonę Etykiety
(1)
. - Kliknij Zarządzaj etykietami
(2)
, aby otworzyć menu tworzenia i edycji. - Nazwij nową etykietę.
- Wybierz kolor dla nowej etykiety.
- Kliknij dodaj
(3)
, aby zapisać nową etykietę. - Wszelkie istniejące etykiety można usunąć lub edytować.
Nagrania połączeń¶
Figure 7.4 Okno nagrań połączeń
Tutaj możesz przejrzeć historię nagranych połączeń
- Kliknij nagłówki, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów.
- Kliknij ikonę pokazaną jako
(4)
na rysunku 7.4 powyżej, aby odtworzyć nagrane połączenie. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(5)
na rysunku 7.4 powyżej, aby pobrać nagrany plik MP3. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(3)
na rysunku 7.4 powyżej, aby pobrać historię nagrań jako plik Excel. - Wybierz nagrania połączeń, które chcesz usunąć, i kliknij ikonę pokazaną jako (2) na rysunku 7.4 powyżej, aby usunąć je z serwera.
Fax¶
Figure 7.5Historia faksu
Tutaj możesz wyświetlić historię faksów.
- Kliknij
1
nagłówek, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów. - Status wysłanego faksu.
- Kliknij ikonę pokazaną jako
(3)
na rysunku 7.5 powyżej, aby pobrać plik faksu.
SMS¶
Figure 7.6 Historia SMS
Tutaj możesz zobaczyć historię wiadomości SMS.
- Kliknij nagłówkek
1
, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów, takich jak zakresy dat itp. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(2)
na rysunku 7.6 powyżej, aby wyświetlić wiadomość SMS.
Poczta głosowa¶
Figure 7.7 Historia poczty głosowej
Tutaj możesz zobaczyć historię poczty głosowej.
- Kliknij nagłówki, aby przefiltrować historię według określonych kryteriów.
- Kliknij ikonę pokazaną jako
(2)
na rysunku 7.7 powyżej, aby przenieść nagranie do odpowiedniego folderu. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(3)
na rysunku 7.7 powyżej, aby sortować nagrania według folderu. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(4)
aby odtworzyć nagranie. - Kliknij ikonę pokazaną jako
(5)
aby pobrać nagranie.