Ustawienia - Grupy Rozgłoszeniowe¶
Figure 10.1 Panel Grupy Rozgłoszeniowe.
Grupy Rozgłoszeniowe pozwalają połączyć kilka numerów wewnętrznych w grupę z przypisanym pojedynczym numerem telefonicznym.
Możesz tutaj dodać grupę rozgłoszeniową lub wyświetlić i edytować jej ustawienia.
Edycja¶
Aby edytować Grupę Rozgłoszeniową
, kliknij przycisk pokazany jako (2)
na rysunku 10.1 powyżej.
Dodawanie grupy¶
Figure 10.2 Okno Grupy Rozgłoszeniowej
Aby dodać grupę rozgłoszeniową, kliknij przycisk pokazany jako (1)
na rysunku 10.1 powyżej i wykonaj poniższe kroki:
- Wpisz nazwę nowej grupy.
- Numer
Grupy Rozgłoszeniowej
używany do wewnetrznego transferu połączeń do tej grupy, można go zmienić na dowolny 3-cyfrowy numer. Aby wykonać transfer, użyj #200, jak pokazano w tym przykładzie. - Wybierz, aby nazwa
Grupy Rozgłoszeniowej
pojawiała się przed identyfikatorem dzwoniącego. - Wybierz użytkowników, którzy powinni być członkami tej
Grupy Rozgłoszeniowej
. - Wybierz numery przypisane do tej
Grupy Rozgłoszeniowej
. - Wybierz strategię dzwonienia- więcej informacji znajduje się na schemacie poniżej.
- Określ czas połączenia, zanim zostanie przekierowane zgodnie z wybraną opcją
Jeśli brak odpowiedzi
. - Wybierz, co zrobić, jeśli połączenie nie zostanie odebrane.
- Wybierz muzykę on hold.
- Kilknij
Zatwierdź
by zapisać zmiany.
Strategie Dzwonienia¶
Figure 10.3 Strategie Dzwonienia.
Powyższy schemat ilustruje strategie dzwonienia dla przykładowej Grupy Rozgłoszeniowej
z użytkownikami: „Użytkownik A”, „Użytkownik B” i „Użytkownik C” oraz czasem dzwonienia ustawionym na 5 sekund.