VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Usługa telefoniczna VoIP to bogata w funkcje usługa telefoniczna, która umożliwia firmom wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych przez Internet. Ten solidny system posiada funkcje klasy korporacyjnej, takie jak IVR, kolejki ACD, grup, konferencje, poczta głosowa, komunikatory i nie tylko. Co więcej, wszystkie te funkcje kosztują zaledwie ułamek ceny konwencjonalnego systemu telefonicznego. Uzyskanie numeru VoIP przyniesie więc Twojej firmie wiele korzyści.
Gdy lepiej zrozumiesz numery telefonów VoIP, będziesz gotowy do rozpoczęcia korzystania z usługi telefonicznej VoIP. Tutaj opisaliśmy podstawy działania VoIP a w tym artykule dowiesz się jak uzyskać numer telefonu VoIP, wykonując kilka kroków.
Numer telefonu VoIP wygląda i działa dokładnie tak, jak zwykły numer telefonu, ale identyfikuje użytkownika w sieci IP, a nie w sieci PSTN. Jest to połączenie zwykłego numeru telefonu i wirtualnego numeru telefonu.
Niemniej jednak istnieje wiele różnic między usługą telefoniczną VoIP a zwykłym numerem telefonu, na przykład:
Numery VoIP nie są ograniczone do określonej lokalizacji geograficznej. Firmy zazwyczaj korzystają z tej możliwości, aby mieć numer lokalny na niektórych rynkach, dzięki czemu klienci nie muszą płacić opłat za połączenia międzymiastowe. Do wykonania połączenia potrzebny będzie tylko numer kierunkowy.
Numery wirtualne nie są przypisane do konkretnego urządzenia. Zamiast tego są skojarzone z użytkownikiem. W rezultacie numer ten może być używany do wykonywania lub odbierania połączeń na wielu urządzeniach, takich jak telefony programowe, komputery stacjonarne, telefony, tablety, a nawet zwykłe analogowe telefony stacjonarne (z adapterem).
Usługa telefoniczna VoIP jest z natury mobilna. Użytkownik może zadzwonić, nawet jeśli podróżuje za granicę lub nie ma dostępu do swojego zwykłego telefonu. Działa również w przypadku odbierania połączeń, dzięki czemu dzwoniący mogą dotrzeć do użytkownika na dowolnym urządzeniu korzystającym z tego samego numeru VoIP. Możesz skorzystać z numeru stacjonarnego, telefonu komórkowego lub własnego laptopa.
Usługa telefoniczna VoIP jest wyposażona w szereg funkcji, które pozwalają firmom każdej wielkości stworzyć profesjonalny wizerunek. Na przykład:
Nowoczesne usługi VoIP, takie jak VoIPstudio, obejmują również zaawansowane funkcje komunikacyjne, takie jak wideokonferencje i udostępnianie ekranu.
Istnieje wiele sposobów uzyskania wirtualnego numeru i nie wszystkie z nich wymagają płatności. Wiele bezpłatnych usług działa bardzo dobrze do użytku osobistego, ale często nie są one wystarczająco elastyczne lub wydajne dla firm. W niektórych przypadkach dostawcy wyraźnie zastrzegają, że numery nie mogą być używane do celów komercyjnych lub biznesowych w warunkach korzystania z usługi.
Nie ma również wymogu, aby numery wirtualne pochodziły od tego samego dostawcy. Z samej definicji wirtualne liczby nie są przypisane do żadnego sprzętu. Oznacza to, że możesz kupić wirtualny numer od dowolnego dostawcy i używać go ze swoimi zwykłymi liniami lub sprzętem.
Jednak większość dostawców zapewnia swoim klientom wirtualne numery – w ramach ich zwykłych planów lub za niewielką opłatą. Jest to znacznie mniej kłopotliwe, ale możliwość zakupu od kogokolwiek oznacza, że firmy bez firmowych systemów telefonicznych mogą również korzystać z wirtualnych numerów, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Uzyskanie nowego numeru wirtualnego jest stosunkowo łatwe w przypadku każdego dostawcy usług VoIP. Generalnie firmy mogą zamawiać lub kupować wirtualne numery za pomocą pulpitu nawigacyjnego online. Numery te mogą mieć dowolny numer kierunkowy lub kod kraju, w zależności od wymagań biznesowych. Jednak Twój dostawca może nie być w stanie natychmiast udostępnić wirtualnego numeru.
Uzyskanie wirtualnego numeru może zająć od kilku godzin do nawet miesiąca, w zależności od przepisów regulujących korzystanie z takich numerów w każdym kraju. W niektórych krajach firma musi mieć fizyczny adres, który należy zweryfikować jeszcze przed zakupem numery. Na przykład europejskie przepisy dotyczące prywatności związane z VoIP i numerami wirtualnymi sprawiają, że firmy zwykle muszą czekać nieco dłużej na uzyskanie wirtualnego numeru. Nie należy czekać do ostatniej minuty z zakupem numeru, ponieważ nie można mieć pewności, że numer będzie dostępny od razu.
Operatorzy VoIP starają się aby proces uzyskiwania numeru VoIP był tak łatwy, jak to tylko możliwe. W VoIPstudio zależy nam na tym, aby ten proces był jak najprostszy, a użytkownik od samego początku czuł się komfortowo i pewnie.
Sposób na uzyskanie wirtualnego numeru dla małej firmy powinien być stosunkowo prostym procesem w ciągu kilku minut. Ułatwiamy każdemu uzyskanie bezpłatnego numeru VoIP w celu wykonywania i odbierania połączeń przez Internet. VoIPstudio to hostowana usługa VoIP który oferuje numery w ponad czterech tysiącach miast na całym świecie i jest świetną opcją do zademonstrowania procesu uzyskiwania i konfigurowania numeru VoIP.
Zanim uzyskasz numer VoIP i zaczniesz dzwonić, musisz założyć konto w VoIPstudio. Nasza usługa telefoniczna VoIP oferuje bezpłatną 30-dniową wersję próbną .
Założenie konta usługi telefonicznej VoIP wymaga jedynie imienia i nazwiska, unikalnego hasła i adresu e-mail.
Bezpłatna wersja próbna zawiera wszystkie funkcje zawarte w wersji płatnej. Nie ma potrzeby podawania karty kredytowej, aby wypróbować tę usługę. Założenie konta usługi telefonicznej VoIP wymaga jedynie imienia i nazwiska, unikalnego hasła i adresu e-mail.
Ważne informacje, które będą potrzebne później, obejmują adres e-mail, za pomocą którego się zarejestrowałeś oraz hasło. Możesz wybrać dowolny plan cenowy w kroku 3, ponieważ pierwsze 30 dni jest są bezpłatne i nie wymaga żadnych opłat.
Na Twoje konto zostanie wysłany e-mail w celu potwierdzenia, po czym możesz zalogować się na stronie VoIPstudio.
Po zarejestrowaniu się w VoIPstudio będziesz musiał skonfigurować swoje konto, aby zacząć z niego korzystać.
Często rozpoczynanie procesu korzystania z numerów VoIP jest bardzo uciążliwe, dlatego VoIPstudio dodało kreator konfiguracji.
Jest to bardzo prosty krok, w którym wystarczy wprowadzić osobiste dane identyfikujące konto.
Jeśli spojrzymy na obrazek, zobaczymy, że będziesz musiał wpisać adres e-mail ze swoim imieniem na górze.
W dolnej sekcji zobaczysz profil rozliczeniowy, w którym na razie nie musisz podawać żadnej karty kredytowej ani konta bankowego. Będziesz musiał tylko wskazać takie dane, jak używana waluta, kraj, kod pocztowy itp.
W tym drugim kroku wystarczy pobrać aplikację, aby zweryfikować swój numer.
W pierwszym polu musisz podać kod kraju dla kraju o tym numerze. Na przykład, aby wybrać numer kierunkowy Londynu, należy wybrać numer 44.
W drugim polu wystarczy podać swój numer telefonu.
Gdy to zrobisz, kliknij przycisk „Zadzwoń do mnie teraz”, aby to zweryfikować.
Na tym etapie masz możliwość korzystania z usług VoIPstudio.
Pierwszym z nich jest użycie VoIPstudio Softphone na komputerze. Masz możliwość pobrania Softphone dla Windows Linux i Apple Mac.
Inne dostępne opcje to:
Wreszcie, jeśli chcemy, aby połączenia VoIPstudio były przekierowywane na numer zewnętrzny, możemy to zrobić w ostatnim kroku.
Na tym etapie ostatecznie skonfigurujemy nasze numery VoIP. Na następnym ekranie znajdziesz informacje potrzebne do zakupu numeru.
Musimy tylko wybrać miasto, rodzaj numeru, numer kierunkowy i liczbę żądanych numerów. Następnie kliknij „Dodaj numer”. Pamiętaj, że możesz wybrać, skąd ma pochodzić Twój numer i ile numerów chcesz.
Ostatnim etapem jest sprawdzenie, czy wszystko działa poprawnie. W tym celu konfigurator poprosi by:
Po wykonaniu poniższych kroków kliknij niebieskie przyciski. Kliknij przycisk “Dalej” i zakończ proces.
Jak widać, uzyskanie numeru VoIP małej firmy i wykonywanie połączeń to bardzo szybki proces i nie zajmuje więcej niż pięć kroków.
Aktualizacja do nowej technologii lub przejście do nowego dostawcy to trudna decyzja dla firmy.
Jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez firmy to: co stanie się ze wszystkimi moimi numerami, czy możemy przenieść swój numer ze sobą, czy nie?
Twój numer telefonu jest widoczny wszędzie, od reklamy po papier firmowy. Twoi klienci go znają, a wielu nawet go zapamiętało. Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób odbywa się przenoszenie i jakie konsekwencje będzie to miało dla Twojej firmy.
Jednym z powodów, dla których klienci i firmy wahają się przed zmianą operartora, jest myśl o konieczności użycia nowego numeru. Dzięki różnym przepisom użytkownicy mogą przenieść ze sobą swój numer telefonu. Jednak są pewne ograniczenia. Ograniczenia technologiczne, obszar usług, zasięg i geografia mogą utrudniać niektórym firmom utrzymanie ich numeru. W większości przypadków możesz zachować swój numer przy zmianie usługodawcy.
Możliwość zachowania numeru różni się również w zależności od kraju. Na przykład niektóre kraje nie zezwalają na przenoszenie numerów z telefonów stacjonarnych na telefony komórkowe i odwrotnie. Inne natomiast mają pełną przenośność – możesz bez problemu przenieść swój numer z telefonu stacjonarnego na telefon komórkowy do usługi VoIP.
VoIP ma stać się dominującą platformą komunikacyjną w przyszłości. Dlatego nie zaskakuje, że dostawcy usług VoIP podlegają zasadom przenoszenia numerów.
Proces raportowania nie trwa długo, a większość zgłoszeń jest realizowana w ciągu kilku dni. Regulatorzy telekomunikacji zwykle wskazują, że przeniesienie numeru powinno zostać zakończone w ciągu jednego dnia. Mimo to zawsze dobrze jest zapytać nowego usługodawcę o szacowany czas procesu przenoszenia, aby nie utracić firmowej usługi telefonicznej, niezależnie od tego, jak krótki może być to interwał.
Poniżej wyjaśniamy, jak postępować w przypadku problemów z przenoszeniem:
Potrzeby komunikacyjne firm stają się coraz bardziej wymagające i wymagają coraz potężniejszych funkcjonalności, aby zadowolić swoich klientów.
Oprócz klientów jednym z najważniejszych elementów firmy jest komunikacja między członkami firmy. Dlatego potrzebujemy narzędzi, które pozwolą nam na szybką, skuteczną i elastyczną komunikację.
Poniższy film przedstawia niektóre z pomysłów przedstawionych poniżej:
Nie musisz martwić się o biuro, jeśli go nie posiadasz. Z wirtualnego numeru możesz korystać wszędzie tam, gdzie masz połączenie z Internetem. Bądź lokalny dla swoich klientów, gdziekolwiek jesteś. Numery VoIP pozwalają Twojej firmie na natychmiastową obecność w dowolnym miejscu.
Technologia VoIP sprawia, że Twoja firma jest bardziej wydajna. Komunikacja jest znacznie prostsza i dostępna dla wszystkich w firmie.
Integracja rozwiązania VoIP to ciągła oszczędność i oprócz pieniędzy zaoszczędzisz także czas. Pozwoli to obsłużyć większą liczbę klientów i zapewnić im lepszą obsługę. Z drugiej strony możesz też lepiej rozdzielać pracę swoich pracowników.
Dzięki panelowi konfiguracyjnemu będziesz mógł mieć pełną kontrolę nad działaniami, które mają miejsce w Twojej firmie. Twoja praca będzie dobrze zorganizowana, a połączenia przychodzące nie pozostaną bez odpowiedzi.
W parze z powyższym lepsza organizacja może prowadzić do bardziej indywidualnej obsługi klienta. Dzięki organizacji możesz śledzić, kto do Ciebie dzwoni, nawet jeśli jest to stały klient, traktować go dokładniej lub zapamiętać jego nazwisko.
Ponadto zarządzanie połączeniami będzie bardziej elastyczne i wydajne, ponieważ będziesz mógł przekazywać połączenia do określonych działów bez marnowania czasu klienta.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!