Często zadawane pytania dotyczące systemu telefonicznego

Często zadawane pytania…

Nie masz pewności? Ktoś prawdopodobnie już zadał to samo pytanie.

Sprawdź nasze FAQ

Business VoIP phone faqs
VoIP phone service background VoIP phone service background VoIP phone service background
O bezpłatnej wersji próbnej White arrow

Często zadawane pytania dotyczące bezpłatnej wersji próbnej VoIPstudio

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego?

Nie. Aby rozpocząć bezpłatny okres próbny, potrzebujemy tylko Twojego numeru telefonu.
Jeśli zdecydujesz się nadal korzystać z VoIPstudio po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego, będziemy musieli skonfigurować szczegóły płatności.

Czy otrzymam wszystkie funkcje w bezpłatnej wersji próbnej?

Tak, po zarejestrowaniu się w naszym 30-dniowym bezpłatnym okresie próbnym uzyskasz pełny dostęp do własnego portalu internetowego VoIPstudio, w którym możesz bez żadnych zobowiązań korzystać ze wszystkich funkcji wirtualnej centrali PBX. Większość ludzi decyduje się na rejestrację po tym, jak przez 30 wypróubują VoIPstudio bezpłatnie, ale jeśli zdecydujesz, że to nie dla Ciebie, nie musisz nic robić. Twój okres próbny zakończy się automatycznie i nie będą pobierane żadne opłaty miesięczne

Czy mogę anulować bezpłatny okres próbny w dowolnym momencie?

Oczywiście.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego systemu telefonicznego hostowanego przez VoIPstudio, możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie. Nie ma umowy ani minimalnego okresu wypowiedzenia.

Jak mam zacząć?

Wystarczy założyć konto tutaj. Poniższy film pokazuje, jak to zrobić.

Business VoIP phone system faqs Play

Zarejestruj nowe konto w VoIPstudio

Pierwsze kroki. Zobaczmy, jak skonfigurować konto VoIPstudio.

Podstawy VoIP White arrow

Podstawowe często zadawane pytania dotyczące VoIP

Co to jest VoIP?

VoIP oznacza Voice over Internet Protocol. Ale czym jest VoIP w praktyce i w Twojej firmie? Jest to łatwo skalowalna technologia komunikacyjna, która umożliwia prowadzenie rozmów, czatów lub wideokonferencji przez Internet. Działa bezproblemowo z innymi telefonami VoIP, telefonami stacjonarnymi, telefonami komórkowymi, aplikacjami na smartfony, komputerami, laptopami i tabletami.

Jak działa usługa VoIP?

Po zarejestrowaniu się na koncie masz natychmiastowe połączenie z systemem opartym na chmurze, który umożliwia komunikację przez internet zamiast tradycyjnego telefonu stacjonarnego. Oznacza to, że gdy wykonujesz połączenie VoIP, cyfrowe informacje są natychmiast konwertowane na pakiety danych, które najlepiej pasują do urządzenia odbierającego Twojego odbiorcy - w jednej chwili.

Subskrybując nasz serwis, możesz:

  1. Wykonywać (i odbierać) bezpłatne połączenia internetowe do innych sieci VoIP

  2. Dzwonić na dowolny telefon stacjonarny lub komórkowy po bardzo niskich stawkach

  3. Odbierać połączenia z tradycyjnej sieci telefonicznej

  4. Wysyłać wiadomości tekstowe (SMS) do telefonów komórkowych na całym świecie

  5. Odbierać faksy na swój adres e-mail całkowicie bezpłatnie

Faqs

Co to jest VoIP dla firm?

Czym jest VoIP, jeśli nie skalowalną usługą komunikacyjną dla rozwijającej się firmy? Wraz z VoIP otrzymujesz kompletne rozwiązanie w chmurze. Oznacza to, że VoIPstudio może zastąpić tradycyjne, przewodowe systemy telefoniczne dla firm, jednocześnie dodając dodatkowe funkcje, które pomogą w rozwoju Twojej firmy. Doświadczysz płynnych połączeń, wirtualnych sal konferencyjnych, zarządzania ruchem przychodzącym, numerów wirtualnych, dostosowywalnej poczty głosowej, skonfigurujesz grupy odbiorców i nie tylko..
Co więcej, cały interfejs VoIP można dostosować i skalować do potrzeb Twojej firmy. Każdy klient VoIPstudio otrzymuje te same funkcje, a nasze plany cenowe są oparte ilości użytkowników na koncie. Płać za użytkownika i korzystaj z połączeń krajowych lub międzynarodowych.

Jakie są zalety systemu telefonicznego VoIP?

Gdy wybierasz VoIP, wybierasz usługę w chmurze. Jest to duża korzyść dla klientów i Twoich zdalnych zespołów. Telefon internetowy VoIP może pomóc Ci maksymalnie wykorzystać komunikację biznesową w chmurze.
Dzięki telefonowi VoIP możesz:

  • Używać tego samego numeru, gdziekolwiek jesteś - czy to w domu, biurze czy za granicą.

  • Wykonywać i odbierać bezpłatne poączenia internetowe.

  • Mieć nieograniczoną liczbę numerów przychodzących z dowolnej liczby krajów.

  • Dzwonić na telefony stacjonarne i komórkowe po obniżonych stawkach.

  • Wysyłać wiadomości tekstowe na telefony komórkowe na całym świecie.

  • Odbieraj faksy na swój adres e-mail bezpłatnie.

  • Otrzymuj bezpłatne powiadomienia poczty głosowej o wiadomościach e-mail.

VoIPstudio oferuje w pełni funkcjonalny system PBX, dzięki czemu będziesz mieć wszystkie narzędzia potrzebne do skonfigurowania własnej centrali telefonicznej. To oznacza, że możesz łatwo zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej chwili.

Jakie są zalety w porównaniu z usługami telefonii stacjonarnej?

Dzięki technologii internetowej masz nowe funkcje na wyciągnięcie ręki
Inne wyjątkowe zalety VoIP to:

  • Z łatwością przenieś istniejący numer do nowego systemu VoIP.

  • Uzyskaj całodobową obsługę klienta, która pomoże Ci odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące VoIP.

  • Dzwoń za darmo do innych użytkowników VoIP.

  • Twórz i zarządzaj dowolną liczbą numerów przychodzących.

  • Przydziel każdy utworzony numer do działu w firmie i ciesz się pełnym zestawem innych funkcji systemu PBX.

  • Utwórz numery przychodzące w wybranym przez siebie kraju.

  • Uzyskaj bezpłatną pocztę głosową, która również powiadamia Cię, gdy masz wiadomość e-mail.

  • Obniż całkowity koszt kluczowych systemów komunikacji biznesowej.

Koszty i wymagania White arrow

Pytania o koszty usługi VoIP

Ile kosztują połączenia z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi?

Stawki są różne, więc musisz zapoznać się z naszym cennikiem. Pamiętaj jednak, że te ceny są znacznie niższe niż standardowe stawki.

Ile będzie kosztować połączenie z moim numerem?

Twój numer przychodzący będzie działał dokładnie tak samo, jak Twój tradycyjny telefon stacjonarny. Kontaktowanie się z Tobą nie będzie nic kosztować. W rzeczywistości nawet nie będzie różnicy między usługą VoIP a poprzednim rozwiązaniem.

Jakie są wymagania dotyczące połączenia internetowego dla VoIPstudio?

Komunikujesz się przez chmurę za pomocą VoIP. Oznacza to, że potrzebujesz internetu, ale wystarczy jakiekolwiek łącze szerokopasmowe.

W jaki sposób mogę uzyskać wszystkie moje połączenia internetowe (VoIP) za darmo?

Używamy naszych serwerów i technologii do łączenia i przesyłania połączeń, nie płacimy firmom komunikacyjnym będącym stronami trzecimi. Musisz tylko zapłacić za swoje połączenie internetowe. Umożliwia to wysyłanie wszystkich
wiadomości i połączeń za pośrednictwem chmury, która wysyła i odbiera dane z całego świata w ułamku sekundy. VoIPstudio po prostu włącza ten proces, konwertując rozmowy na pakiety danych, aby pasowały do urządzenia odbiorcy. Jeśli połączenie jest prowadzone przez internet, konwersja nie jest potrzebna, dlatego jest bezpłatna.

Czy moja poczta głosowa jest również bezpłatna?

Tak. Kiedy zarejestrujesz się w VoIPstudio, dzwoniący mogą od razu zostawiać Ci wiadomości za darmo. Aby dowiedzieć się więcej o funkcjach, zobacz „Jaka jest kluczowa przewaga VoIP w porównaniu z telefonem stacjonarnym?”.

O korzystaniu z VoIPstudio White arrow

Często zadawane pytania dotyczące VoIPstudio

Czy muszę podpisywać umowę?

Ani trochę! Nigdy nie zmuszamy Cię do podpisania umowy na korzystanie z naszych usług i funkcji VoIP. Dodatkowo oferujemy 30-dniowy darmowy okres próbny VoIPstudio, co oznacza, że możesz doświadczyć jakości naszych usług bez ryzyka.

A co z numerami telefonicznymi?

Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, możesz wybrać numer lokalny z naszej listy ponad 30 000 miast na całym świecie. Mamy pełną listę międzynarodowych numerów telefonicznych gotowych dla Twojego systemu VoIP, co oznacza, że możesz mieć numer z niemal każdego miejsca na świecie, niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się Twoje biurko.

Mam już numer, co mam zrobić?

W większości przypadków możliwe jest przeniesienie numeru do usługi VoIP, ale zawsze musimy to zweryfikować u obecnego dostawcy usług. Wyślij nam swoją prośbę wraz z numerem, który chcesz przenieść, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli możemy to przenieść, zrobimy to i nie pobieramy za to opłat.

Czy mój telefon VoIP będzie działał podczas przerwy w dostawie prądu?

Nie. W przeciwieństwie do tradycyjnego telefonu, telefon internetowy nie będzie działał bez zasilania i połączenia internetowego. Jednak jeśli masz telefon komórkowy z włączonym pakietem danych i zainstalujesz na nim aplikację mobilną VoIPstudio, to nadal będzie można dzwonić i odbierać połączenia.

Czy są jakieś numery, na które nie mogę zadzwonić?

Ogólnie rzecz biorąc, możesz wybrać dowolny numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego na całym świecie. Pamiętaj jednak, że numery alarmowe mogą nie być dostępne z telefonu VoIP. Jest to szczególnie ważne, jeśli wybrany numer przychodzący znajduje się poza rzeczywistą lokalizacją geograficzną. W nagłych przypadkach Ty i członkowie Twojego zespołu powinniście używać telefonu komórkowego.

Czy mogę wysyłać wiadomości tekstowe (SMS) z usługi VoIPstudio?

Tak. Możesz wysyłać wiadomości tekstowe (SMS) na dowolne urządzenie mobilne na całym świecie za ułamek standardowych stawek.

Co to jest usługa VoIPstudio fax to email?

Otrzymasz specjalny numer faksu, na który każdy może wysyłać faksy. Po odebraniu faksu kopia tego dokumentu zostanie automatycznie przekonwertowana na plik PDF i wysłana do skrzynki odbiorczej. Możesz także przeglądać swoje faksy w swoim prywatnym portalu internetowym VoIPstudio.

Pytania techniczne White arrow

techniczne FAQ dotyczące VoIPstudio

Jakie kodeki obsługuje VoIPstudio Hosted PBX?

VoIPstudio Hosted PBX obsługuje obecnie następujące kodeki:

  • ALAW (G711)

  • ULAW (G711)

  • GSM

  • G722

  • G723

  • G726

  • G729

  • speex

  • h364 (Video)

Co oznacza błąd „Brak zarejestrowanego punktu końcowego SIP”?

Aby wykonywać lub odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem usługi VoIPstudio Hosted PBX, musisz mieć punkt końcowy SIP (na przykład telefon programowy lub sprzętowy telefon stacjonarny) zarejestrowany w naszej sieci. Twój punkt końcowy musi być skonfigurowany i mieć dostęp do Internetu, aby mógł łączyć się z VoIPstudio.

Jeśli Twoje urządzenie nie jest zarejestrowane lub serwery VoIPstudio nie mogą skomunikować się z Twoim urządzeniem, w portalu administratora zostanie wyświetlony komunikat „Brak zarejestrowanego punktu końcowego SIP”.

Aby temu zapobiec, upewnij się, że urządzenie VoIP jest online i prawidłowo skonfigurowane na koncie. Możesz również zadzwonić do nas, jeśli potrzebujesz pomocy.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!