Samouczki VoIP

Potrzebujesz pomocy, aby wystartować?

VoIP tutorials

Zapoznaj się z naszymi samouczkami wideo, aby uzyskać szybką pomoc przy konfiguracji konta, pulpitach nawigacyjnych i wszystkich najbardziej przydatnych funkcjach naszego systemu telefonicznego dla firm.

Zanim się obejrzysz, Twoje konto będzie gotowe do pracy.

VoIP phone service background VoIP phone service background VoIP phone service background
Skrócona instrukcja obsługi White arrow

skrócona instrukcja obsługi

Jak zacząć!

Założenie konta i wykonanie pierwszego połączenia zajmuje kilka minut.

VoIPstudio interface overview Play

Zarejestruj nowe konto w VoIPstudio

Pierwsze kroki. Zobaczmy, jak skonfigurować konto VoIPstudio.

VoIPstudio first call tutorial Play

Jak wykonać pierwszy telefon

Oto jak wykonać pierwszą rozmowę VoIPstudio.

Podstawy White arrow

Omówienie podstawowych funkcji VoIpstudio

Przegląd naprawdę ważnych rzeczy

Oto podstawy! Krótka prezentacja kluczowych funkcji.

VoIPstudio interface overview Play

Przegląd interfejsu

Przewodnik po interfejsie ułatwiający zrozumienie układu portalu i podstawowych funkcji.

VoIPstudio dashboard tutorial Play

Pulpit administracyjny

Zapoznaj się z pulpitem administracyjnym VoIPstudio.

VoIPstudio reception console Play

Wirtualna centrala

Wszystko, co musisz wiedzieć o wielofunkcyjnej wirtualnej centrali telefonicznej VoIPstudio.

VoIPstudio call recording Play

Nagrywanie rozmów

Wszystko, co musisz wiedzieć o nagrywaniu rozmów w VoIPstudio.

Skonfiguruj i dostosuj White arrow

Konfigurowanie i dostosowywanie

Budowanie Twojej centrali telefonicznej w firmie.

Zarządzanie użytkownikami, numery i kontakty w VoIPstudio.

VoIPstudio add user Play

Jak skonfigurować nowego użytkownika

Jak dodać nowego użytkownika z panelu administratora.

VoIPstudio add contact Play

Utwórz kontakt

Jak dodać kontakty do osobistego katalogu kontaktów.

VoIPstudio reception console Play

Dostosowywanie układu

Dowiedz się, jak dostosować sposób korzystania z naszej wirtualnej centrali.

VoIPstudio add inbound number Play

Jak dodać numer przychodzący

Dowiedz się, jak dodawać numery telefoniczne i odbierać połączenia w VoIPstudio.

VoIPstudio ivr Play

Jak utworzyc IVR

Stwórz interaktywne menu głosowe, aby umożliwić dzwoniącym nawigację do właściwego działu lub osoby.

VoIPstudio queues Play

Jak tworzyć kolejki

Dowiedz się, jak automatycznie przekazywać połączenia przychodzące do wybranych agentów.

VoIPstudio pickup groups Play

Jak utworzyć grupę odbierającą

Twórz grupy przejmowania połączeń, aby efektywniej obsługiwać połączenia przychodzące.

Music on hold Play

Jak tworzyć muzykę podczas oczekiwania

Skonfiguruj Swoja własną muzykę podczas oczekiwania na połączenie.

Codzienne zadania White arrow

używając voipstudio

Rzeczy, które będziesz robić każdego dnia

Oto kilka przydatnych poradników dotyczących codziennych czynności.

Transfer calls Play

Przekazywanie połączeń

Dowiedz się, jak przekazywać połączenia do współpracowników.

VoIPstudio interface overview Play

Korzystanie z poczty głosowej

Jak skonfigurować pocztę głosową i zarządzać nią.

Join conference Play

Połączenia konferencyjne

Skonfiguruj natychmiastowe połączenia konferencyjne dla nieograniczonej liczby uczestników.

Follow me Play

Przekierowanie połączeń

Przekierowuj połączenia przychodzące na dowolne urządzenie.

Speech to text Play

Jak uzywać speech to text

Dowiedz się, jak otrzymywać powiadomienia tekstowe o wiadomościach poczty głosowej, korzystając z funkcji „speech to text”.

Cdrs Play

Historia połączeń

Raporty szczegółów połączeń. Czym one są i jak je znaleźć w VoIPstudio.

Integracje biznesowe VoIPstudio

Szybko zintegruj VoIPstudio ze swoją ulubioną aplikacją lub systemem CRM

Microsoft Dynamics 365 - Click to Call

Dowiedz się, jak włączyć opcję „kliknij, aby połączyć” w systemie Microsoft Dynamics, aby zwiększyć produktywność i usprawnić interakcje z klientami

Konfiguracja Salesforce

Przewodnik krok po kroku dotyczący integracji Salesforce z VoIPstudio.

Salesforce - wykonywanie i odbieranie połączeń

Jak nawiązywać i odbierać połączenia bezpośrednio z Salesforce.

Konfiguracja Oracle Sales Cloud

Dowiedz się, jak włączyć opcję „kliknij, aby połączyć” w systemie Oracle Sales Cloud, aby zwiększyć produktywność i usprawnić interakcje z klientami

Konfiguracja Zoho CRM

Krótki przewodnik dla konfiguracji Zoho CRM.

Wykonywanie i odbieranie połączeń za pomocą Zoho CRM

Zarządzanie połączeniami i kontaktami bezpośrednio z Zoho CRM.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!

Czat onlineChat Button