Do szybkiego poczytania |

Przegląd softphonów VoIPstudio

VoIP phone service background
Usługa VoIP

CO TO JEST SOFTPHONE?

Jeśli czytałeś o VoIP, słyszałeś o określeniu softphone. Ale co dokładnie oznacza softphone? Jak to działa? Softphone jest oparty na oprogramowaniu, w przeciwieństwie do rzeczywistego fizycznego urządzenia, które leży gdzieś na biurku. Softphones to lekkie aplikacje, które umożliwiają wykonywanie połączeń za pośrednictwem preferowanego dostawcy usług VoIP.

Softphony mają typowy interfejs telefonu i umożliwiają użytkownikom wprowadzanie numerów telefonów za pomocą wirtualnej klawiatury, myszy lub fizycznej klawiatury. Są dostępne na kilku platformach, w tym Windows, Linux, Android i iOS. Dostępnych jest wiele aplikacji dla mobilnych systemów operacyjnych. Niektóre są nawet zintegrowane ze zwykłym interfejsem wywoływania urządzenia. Jeśli korzystasz z softphone na komputerach stacjonarnych, będziesz potrzebować również zestawu słuchawkowego lub głośników oraz mikrofonu do rozmów.

NIEKTÓRE CIEKAWE FUNKCJE Z SOFTPHONE

Integracja z CRM

Twój CRM może mieć własny softphone. Na przykład CRM Taxicaller lub Zoho mają własne softphone, więc wykorzystanie integracji CRM i VoIPstudio zapewni dodatkowe funkcje, takie jak:

  • Click2call z CRM
  • Obsługa połączeń w ramach platformy CRM
  • Powiadomienia o połączeniach przychodzących w CRM
  • Zautomatyzowany dziennik aktywności

Click2call z przeglądarki lub klikalnych linków w systemie Windows

Możesz użyć VoIPstudio jako domyślnej opcji dla łączy Windows Tel. Można go również skonfigurować tak, aby rozpoznawał numery telefonów podczas przeglądania Internetu. W ten sposób użytkownicy muszą tylko kliknąć numer, aby wywołać połączenia wychodzące.

Automatyczny dialer

Rozwiązanie do nawiązywania połączeń, które automatycznie wybiera numery telefonów i odtwarza automatyczną wiadomość. Może również połączyć wybieraną osobę z żywym agentem. Ta funkcja może nie być tylko funkcją softphone, ponieważ w niektórych scenariuszach wymaga integracji z platformą VoIP lub CRM.

Niestandardowe skórki

Softphony mogą być jednocześnie funkcjonalne i piękne. Niektóre softphony umożliwiają personalizację lub mają fantazyjne skórki.

KORZYŚCI Z SOFTPHONE

  • Oszczędności

Oszczędzasz na kosztach sprzętu, ponieważ nie musisz kupować telefonów stacjonarnych.

  • Szybka i łatwa rejestracja nowych pracowników

Łatwo skonfiguruj usługę telefoniczną dla nowych użytkowników. Wystarczy włączyć rozszerzenie i mogą rozpocząć pracę z laptopa lub smartfona.

  • Idealny dla pracowników zdalnych

Pracownicy potrzebują tylko połączenia internetowego, aby uzyskać dostęp do platformy komunikacji biznesowej. Zwłaszcza, gdy usługa VoIP jest świadczona przez platformę chmurową.

Z łatwością mogą wykonywać i odbierać połączenia z urządzeń, które lepiej odpowiadają ich potrzebom w danym czasie i miejscu. Mogą po prostu skorzystać z aplikacji mobilnej lub softphonu na biurku komputerowym.

  • Zachowaj swój numer osobisty jako prywatny

Wielu pracowników musi korzystać z własnego telefonu podczas pracy zdalnej lub w domu. Korzystanie z softphonów może uniemożliwić korzystanie z tych prywatnych zasobów i nie udostępniać klientom prywatnych danych kontaktowych.

  • Skalowalność – rozwijaj się tak, jak potrzebujesz

Bardzo łatwo jest obsługiwać nowych pracowników, a także łatwo usuwać użytkowników lub numery. Płać tylko za to, czego potrzebujesz, w dowolnym momencie.

  • Bezpieczna komunikacja

Większość softphonów szyfruje dane komunikacyjne.

W VoIPstudio umożliwiamy naszym klientom korzystanie z dowolnego softphone’a innej firmy lub darmowego softphone’a, ale opracowaliśmy własny softphone, który jest dostępny na różnych platformach:

 

 

 

 

 

 

 

 

KORZYŚCI Z KORZYSTANIA Z OPROGRAMOWANIA VOIPSTUDIO

VoIPstudio wdrożyło własną aplikację softphone w oparciu o wymagania klientów, aby lepiej dopasować się do ich potrzeb. W ten sposób poznajemy najciekawsze funkcje i stale ulepszamy naszą aplikację w oparciu o opinie naszych klientów. Poniżej znajdziesz informacje, które naszym zdaniem są najistotniejsze:

Wykonywanie i odbieranie połączeń

  • Rozwiń, aby łatwo wybrać numer prezentacji połączeń dla połączenia wychodzącego.
  • Dynamiczny identyfikator dzwoniącego na podstawie kraju docelowego
  • Połączenia anonimowe
  • Zobacz dane kontaktowe lub nazwę kolejki dla połączeń przychodzących
  • Obsługa automatycznych odpowiedzi
  • Historia rozmów

Obsługa połączeń

  • Łatwe przekierowanie połączeń
  • Wycisz, wstrzymaj lub zapisz połączenie.
  • Nagrywanie rozmów Start-Stop
  • Obsługa wielu połączeń za pomocą kart
  • Konferencja trójstronna i łączenie połączeń
  • Aktywne menu połączeń, które umożliwia monitorowanie informacji o połączeniach
  • Znacznik połączeń

Ujednolicona komunikacja

  • Funkcja czatu wewnętrznego
  • Wideokonferencje
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Sale konferencyjne do czatu, rozmów i wideo
  • Obecność użytkownika i status połączenia, zobacz, kto jest online, monitoruj, czy jest zajęty, czy wolny
  • Narzędzie barge-in do indukcji agentów i kontroli jakości połączeń
  • Odbieranie połączeń grupowych

Dodatek internetowy do czatu zewnętrznego

  • Pozwól klientowi kontaktować się z Tobą za pomocą przycisku czatu online pod Twoją witryną. Twoi pracownicy otrzymają czat w aplikacji VoIPstudio.

Ustawienia softphonu i ustawienia użytkownika

  • Dostępny w kilku językach EN, ES, DE, PT, PL, BR
  • Szybki dostęp do ustawień użytkownika
  • Logowanie i wylogowanie z kolejek

Kontakty

  • Kontakty posortowane według grup i etykiet
  • Lista kontaktów prywatnych i firmowych
  • Zobacz nazwę kontaktu dla połączeń przychodzących lub w historii połączeń

Inne funkcje

  • Sprawdzaj pocztę głosową
  • Wysyłaj/odbieraj SMS-y i faksy

Narzędzia do rozwiązywania problemów i obsługi klienta

  • Generuj bilety bezpośrednio z aplikacji, aby skontaktować się z obsługą
  • Dostęp do szczegółów informacji o połączeniach i innych narzędzi do rozwiązywania problemów

Pamiętaj, że nie wszystkie funkcje mogą być dostępne w aplikacji mobilnej lub w rozszerzeniu przeglądarki. Telefony komórkowe mają ograniczone możliwości i niestabilne środowiska sieciowe; może to spowodować, że niektóre funkcje nie będą dostępne w takich scenariuszach.

URZĄDZENIA SIP LUB SOFTFONY INNYCH FIRM OBSŁUGIWANE Z VOIPSTUDIO

Softphony innych firm mogą zapewniać dodatkowe funkcje i inny wygląd, aby poprawić wrażenia użytkownika końcowego. VoIPstudio umożliwia dowolne ogólne połączenie telefoniczne SIP, dzięki czemu klienci mogą również korzystać z ich specyficznych funkcji.

Korzystanie z telefonów stacjonarnych zapewnia ciągłą komunikację i eliminuje potrzebę włączania komputera. Telefon stacjonarny zawsze będzie dzwonił w przypadku połączeń przychodzących i jest gotowy, aby po prostu chwycić słuchawkę i zadzwonić.

Telefony bezprzewodowe zapewniają dodatkową mobilność w biurze. Podczas rozmowy telefonicznej możesz chodzić po biurze, aby znaleźć dowolny dokument lub produkt, którym zainteresował się Twój rozmówca.

Korzystanie z MicroSIP softphone może umożliwić klientom uruchomienie kilku instancji softphonów. Dzięki temu możesz mieć wiele różnych rozszerzeń telefonu działających na jednym komputerze. Z drugiej strony Zoiper może zapewniać zaawansowane funkcje, dostęp do lokalnych kontaktów oraz przeprojektowany wygląd i działanie.

Urządzenia SIP obsługiwane przez VoIPstudio

Cisco CP-6841

Oparty na SIP, Cisco 6841 jest przystępny cenowo. Jest to łatwy w użyciu telefon stacjonarny IP z obsługą wielu platform dla wdrożeń hostowanych przez inne firmy. Podstawowy i niedrogi telefon IP dla biznesu lub domowego biura.

Snom D315

Telefon stacjonarny D315 firmy Snom obsługuje do 4 kont SIP i jest wyposażony w podświetlany 4-liniowy wyświetlacz graficzny.

Yealink T19PN

Nowy Yealink T19PN to podstawowy telefon IP, który oferuje funkcje i wydajność zwykle kojarzone z dużo bardziej zaawansowanymi telefonami.

 

Yealink W60P

Bezprzewodowy system telefoniczny Yealink W60P SIP łączy jakość, niezawodność i elastyczność, aby zaoferować użytkownikom skalowalny, wydajny system komunikacji.

Z oprogramowaniem VoIPstudio współpracują softphony innych firm

JAKIEGO SOFTPHONE POWINIENEŚ UŻYWAĆ?

Nie popełnij błędu polegającego na płaceniu za aplikację, gdy istnieje bezpłatna alternatywa, która spełnia Twoje wymagania. Z drugiej strony bezpłatne aplikacje nie są dostarczane z obsługą klienta. Kiedy coś pójdzie nie tak, zostaniesz sam z rozwiązywaniem problemów. To, co jest odpowiednie dla Twojej organizacji, może nie działać w innej.

Softphone VoIPstudio ma najbardziej typowe funkcje i wiele więcej bez dodatkowych kosztów. Zajrzyj do naszej instrukcji obsługi VoIPstudio Softphone, aby ją wypróbować już teraz. Jeśli masz problemy z jego konfiguracją, możesz sprawdzić, jak rozwiązać najczęstsze problemy w konfiguracji aplikacji desktopowej VoIPstudio Softphone.

Jeśli jeszcze nie zacząłeś korzystać z VoIPstudio, sprawdź nasz 30-dniowy darmowy okres próbny lub skontaktuj się z nami w VoIPstudio.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!