VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
PBX to skrót od „Private Branch Exchange”. Ten typ centrali PBX umożliwia skonfigurowanie prywatnej sieci telefonicznej. Pozwala swoim użytkownikom na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną za pomocą różnych kanałów komunikacyjnych, takich jak Voice over IP, ISDN czy analogowy.
Wirtualne centrale łączą urządzenia i umożliwiają wykonywanie połączeń wewnętrznych bez konieczności korzystania z publicznej sieci telefonicznej. Oznacza to, że te połączenia są bezpłatne.
Jeśli chodzi o komunikację zewnętrzną, system telefoniczny PBX umożliwia współdzielenie linii telefonicznych w celu obniżenia kosztów, przypisując każdemu terminalowi jedno z istniejących połączeń do sieci publicznej. Tak więc nie wszystkie telefony potrzebują połączenia z siecią publiczną.
Na przykład, przypuśćmy, że Twoja firma ma 100 pracowników, ale będą oni wykonywać do dziesięciu połączeń zewnętrznych jednocześnie. Wtedy można podzielić się tymi dziesięcioma liniami i nie trzeba wynajmować osobnej linii dla każdego pracownika.
Nadal możesz mieć fizyczną centralę PBX w swoim biznesowym systemie komunikacyjnym, takim jak Alcatel, Panasonic, Siemens, Avaya, Cisco, Grandstream lub podobny.
Tego typu tradycyjna centrala PBX to urządzenie, które koniecznie musi być fizycznie zainstalowane w Twojej firmie. Oznacza to, że wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące będą przez nią przechodzić przewodami.
Infrastruktura tego typu jest zwykle kosztowna w instalacji i utrzymaniu. Ponadto, jeśli ta centrala ma już kilka lat, należy ją zaktualizować.
To może być problematyczne. Często trudno jest znaleźć dostawcę, który może dostosować konfiguracje, dostarczyć części zamienne lub rozwiązać problemy z fizycznymi awariami PBX. Brakuje materiałów, podobnie jak fachowców specjalizujących się w tego typu sprzęcie.
Obecnie telefonia coraz bardziej zmierza w kierunku technologii chmury, a producenci idą w tym aspekcie do przodu, stopniowo odstawiając na bok centrale stacjonarne. Świat technologii rozrasta się, więc aby przetrwać na tak konkurencyjnym rynku, należy dostosować się do nowych trendów.
Tradycyjna centrala PBX łączy się z liniami telefonicznymi za pośrednictwem sprzętu, zwykle konsoli routingu. Wszystkie połączenia są przewodowe, tworząc fizyczną sieć głosową oddzieloną od firmowej sieci danych. Chociaż tradycyjne systemy PBX nadal istnieją, muszą zostać zaktualizowane w obliczu ich konkurentów w chmurze i ograniczonej funkcjonalności.
IP PBX działa w chmurze, oszczędzając sprzęt i zasoby IT. Wykorzystując chmurę, ten typ PBX ma zalety, takie jak skalowalność, dostosowanie, możliwość korzystania z telefonu IP, telefonu stacjonarnego lub telefonu programowego oraz większa integracja z narzędziami CRM.
Pozwala na rozbudowę i ciągłą aktualizację, zapewniając najnowszą technologię i ekskluzywne funkcje. Wreszcie centrala IP PBX umożliwia proste zarządzanie ustawieniami, funkcjami i użytkownikami z poziomu interfejsu sieciowego.
Lokalna centrala IP PBX wykorzystuje firmową sieć LAN do podłączenia numerów wewnętrznych do lokalnego serwera, który wykorzystuje Internet do łączenia połączeń. Z tego powodu jest ona również znana jako hybrydowa centrala PBX.
W tego typu PBX lokalny serwer jest zastępowany przez w pełni hostowany w chmurze, wykorzystujący wyłącznie VoIP do łączenia się i przesyłania połączeń. Ta opcja eliminuje sprzęt, zmniejszając początkowe koszty instalacji i konserwacji, ponieważ dostawca zapewnia tę usługę.
Proces zmiany systemu komunikacji nie musi być skomplikowany. Chociaż określone bariery wejścia i procesu zmiany mogą wydawać się trudne, masz szybkie i wydajne opcje zmiany analogowej centrali PBX na wirtualną.
Możliwe jest uruchomienie centrali VoIP, takiej jak oferowana przez VoIPstudio, w mniej niż 48 godzin. Dzięki temu możesz szybko rozpocząć korzystanie z systemu. Ponadto w niektórych przypadkach dostawcy oferują okresy próbne lub bezpłatne wersje demonstracyjne, za pomocą których można ocenić scenariusz. Dzięki VoIPstudio możesz bezpłatnie testować wszystkie funkcje przez 30 dni, w tym numer telefonu i do 200 minut rozmów.
Jeśli nadal masz w swoich biurach fizyczne centrale PBX, które mają więcej niż dziesięć lat, upewnij się, że konserwator może zagwarantować obsługę w przypadku awarii. Jeśli nie jesteś tego pewien lub jeśli centrala PBX jest jeszcze starsza, powinieneś oszacować koszty i czas uruchomienia, aby mieć alternatywę na wypadek, gdybyś jej potrzebował. W tym momencie rozważ migrację do wirtualnej centrali PBX.
Z pewnością zdasz sobie sprawę, że dzięki wirtualnym centralom PBX zyskujesz nie tylko na funkcjonalności. Ale są też bardziej przystępne niż się spodziewałeś.
Obecnie istnieje kilka opcji i typów wirtualnych central PBX, z których najczęściej spotykaną jest wirtualna centrala PBX.
Rzeczywiście, twoim głównym problemem jest kontynuowanie odbierania połączeń od klientów i dostawców. Natychmiastowym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z dostawcą i zażądanie przekazania numeru końcowego do innego numeru zewnętrznego, takiego jak telefon komórkowy.
Jest to akceptowalne rozwiązanie, jeśli ilość połączeń jest niska. Ale jeśli Twoja firma ma dużą liczbę połączeń, zalecamy skonfigurowanie centrali VoIP w chmurze z nowym numerem i przekierowanie połączeń na ten numer. Jak zobaczymy później, żądanie przeniesienia numerów jest również możliwe, chociaż proces ten może potrwać nieco dłużej.
Centrala w chmurze pozwoli Ci zarejestrować nową numerację w kilka minut. Dodatkowo możesz wygenerować powitania, kolejki oczekiwania i numery wewnętrzne. Twoi pracownicy mogą natychmiast odbierać i wykonywać połączenia za pomocą komputera lub smartfona.
Chociaż najlepszą opcją na wypadek awarii fizycznej centrali PBX jest wybór wirtualnej centrali VoIP PBX, istnieją inne, mniej zalecane alternatywy awaryjne. Na przykład, jeśli połączenie jest linią analogową, telefon analogowy można podłączyć bezpośrednio do wejścia. Z drugiej strony, jeśli połączenie PBX to ISDN lub IP, prawdopodobnie nie będziesz miał innego rozwiązania niż zastosowanie opisanego powyżej przekierowania.
Po rozwiązaniu problemu nadszedł czas, aby pomyśleć o rozwiązaniu długoterminowym. Dlatego przedstawiamy Ci kilka opcji.
Jeśli zastosowałeś powyższe obejście, to pozostał już tylko przeskok. Dostawca chmury będzie mógł przenieść numery centrali do VoIP.
Załóżmy, że potrzebujesz telefonów stacjonarnych, nie ma problemu. Wybierz telefon VoIP, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, przewodowy lub bezprzewodowy.
W takim przypadku będziesz musiał znaleźć dystrybutora tradycyjnych central PBX. Obecnie na rynku nie ma ich zbyt wiele, ale nadal istnieją. Ich główną wadą jest inwestycja czasowa potrzebna do przeanalizowania charakterystyki każdej centrali PBX, ram czasowych i cen itp.
Jeśli wybierzesz tę opcję, zalecamy centralę PBX z kompatybilnością z SIP.
Znając opcje wirtualnej centrali PBX, możesz zdecydować się na dowolną z tych alternatyw, aby wdrożyć je w swojej firmie.
W zależności od potrzeb może to być bezpłatna lub płatna wirtualna centrala PBX. Niektóre bezpłatne opcje to Asterisk, FreePBX lub Issabel.
Załóżmy, że nie masz środowiska wirtualnego lub wolisz nie martwić się o to. W takim przypadku również znajdziesz firmy instalujące i utrzymujące centralę na jednym ze swoich wirtualnych serwerów do Twojej wyłącznej dyspozycji, z pomocą lub bez pomocy w konfiguracji telefonii.
Niektórzy producenci mogą zaoferować Ci usługę wirtualizacji bez uciekania się do pośrednika, jak 3CX czy Yeastar. W takich przypadkach konfiguracja telefonii jest zwykle samoobsługowa i nie mogą oferować wsparcia. Ale bez wątpienia fora i społeczność pomogą Ci we wszystkim, czego potrzebujesz.
W tych 3 powyższych przypadkach musisz podłączyć telefony SIP lub aplikacje telefoniczne, aby pracownicy mogli odbierać i wykonywać połączenia. Ponadto konieczne będzie zawarcie umowy z dostawcą SIP Trunk z powiązaną numeracją telefoniczną. Ma to umożliwiać odbieranie i wykonywanie połączeń do sieci publicznej z naszymi numerami kontaktowymi.
Wreszcie istnieje opcja telefonii jako usługi. W tym scenariuszu nie musisz martwić się o serwer, na którym hostowana jest centrala, ani o konserwację lub aktualizacje centrali. Usługodawca zadba o wszystko.
Zwykle oferują dostęp administratora, dzięki czemu można dostosować podstawowe ustawienia, a także mają kanał wsparcia i porad, dzięki czemu można w pełni wykorzystać ich usługi.
Inne zalety to to, że zapewniają połączenie z operatorami i są dostępne z dowolnego miejsca na świecie. Wszystko czego potrzebujesz to stabilne połączenie z Internetem. Pomoże Ci to umożliwić telepracę dla Ciebie lub Twoich pracowników.
W VoIPstudio oferujemy Ci proste i wydajne narzędzie do zarządzania połączeniami i użytkownikami. Wirtualna PBX VoIPstudio ułatwia zarządzanie użytkownikami, tworzy wyrafinowane przepływy połączeń i nadaje Twojej firmie profesjonalny wizerunek.
Możesz zarejestrować użytkowników za 22 PLN miesięcznie i wynająć numerację już od 25 PLN miesięcznie.
Ponadto centrala VoIPstudio pozwala na integrację telefonii z systemami biznesowymi, takimi jak CRM czy narzędzia desktopowe. Zobacz wszystkie integracje na naszej stronie.
Zobacz wszystkie funkcje, które może Ci przynieść wirtualna centrala VoIPstudio i sprawdź, co o naszej usłudze mówią klienci.
Nie czekaj dłużej z przeniesieniem się do chmury i skorzystaj z naszego bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aby przetestować wszystkie funkcje dostępne w wirtualnej centrali telefonicznej VoIPstudio.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!