VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Po fuzji, która miała miejsce w czerwcu 2021 r. za 31 miliardów funtów, Virgin Mobile przenosi umowy na telefony komórkowe wszystkich swoich użytkowników do O2, w tym umowy dotyczące urządzeń i plany obejmujące tylko kartę SIM.
Do końca listopada tego roku wszyscy klienci mają zostać przeniesieni na plany O2.
Chociaż użytkownicy Virgin nie powinni doświadczyć żadnych znaczących zmian w usługach ani stawkach, niektórzy klienci napotkali problemy podczas migracji: problemy z zasięgiem telefonu, ograniczonym zasięgiem Internetu lub jego brakiem oraz trudności z logowaniem lub dostępem do swoich kont za pośrednictwem oficjalnej aplikacji O2.
Co więcej, kilku klientów doświadczyło utraty pozostałych danych mobilnych do końca miesiąca lub okresu rozliczeniowego, ponieważ Virgin nie przenosi ich do nowego planu O2.
Zadaj więc sobie pytanie: a co, jeśli nadszedł czas, aby przeskoczyć na telefonię VoIP?
VoIP oferuje liczne korzyści pod względem kosztów, elastyczności, funkcji i skalowalności w porównaniu z tradycyjnymi firmami telekomunikacyjnymi, takimi jak O2. Wybór pomiędzy VoIP a tradycyjną usługą telefoniczną będzie zależał od konkretnych potrzeb komunikacyjnych Twojej firmy lub zastosowań osobistych.
W Wielkiej Brytanii możesz przenosić numery geograficzne, krajowe i bezpłatne do VoIPstudio.
Chociaż możliwa jest sprzedaż numerów komórkowych w Wielkiej Brytanii, w tej chwili nie możemy przenieść numeracji telefonów komórkowych w Wielkiej Brytanii do VoIPstudio.
Aby rozpocząć proces przenoszenia, wystarczy mieć aktywne konto VoIPstudio i otworzyć zgłoszenie do pomocy technicznej, udostępniając naszemu zespołowi następujące informacje:
Ważne jest, aby nie zrywać umowy lub numeru z obecnym operatorem. Aby przeniesienie przebiegło prawidłowo, numer musi mieć aktywną umowę.
Dzięki tym informacjom zespół ds. przenoszenia przetworzy żądanie, a Twój obecny operator otrzyma żądanie w ciągu 24 godzin.
Operator zazwyczaj odpowiada następnego dnia, ale ma od 7 do 21 dni na zapoznanie się z żądaniem i udzielenie odpowiedzi, akceptując lub odrzucając możliwość przeniesienia.
Operator może odmówić przeniesienia z różnych powodów. Oto główne powody odrzucenia:
Często zdarza się, że na przykład numer jest powiązany z adresem A, ale na rachunku widnieje adres B.
Lub, jeśli firma zmieniła lokalizację, numer może nadal być powiązany z początkowym adresem pocztowym.
Jeżeli numer jest zarejestrowany pod nazwą firmy, ale we wniosku wskazano nazwisko osoby prywatnej, możliwość przeniesienia numeru może zostać odrzucona.
Zawsze istnieje co najmniej jeden numer główny, ale czasami mogą być też powiązane numery.
Aby ułatwić przenoszenie, obecny operator powinien podać strukturę umowy, gdyż przeniesienie powiązanego numeru bez wiedzy, od którego głównego numeru jest on zależny, może skutkować odrzuceniem.
Operator musi zaakceptować przeniesienie, jeśli wszystkie dane są prawidłowe.
Czasami obecny operator może niechętnie podawać te dane. W takich przypadkach możemy poprosić o dane bezpośrednio od operatora w ramach unikalnego procesu zwanego „Weryfikacją zamówienia w przedsprzedaży” lub „PoV”.
Gdy obecny operator zaakceptuje wniosek, zostanie uzgodniona data przeniesienia, zwykle w ciągu siedmiu dni roboczych. Gdy tylko VoIPstudio pozna tę datę, zostanie ona przekazana klientowi i dodana do jego portalu klienta, co umożliwi mu wcześniejsze skonfigurowanie numeru(ów).
W dniu wprowadzenia przeniesienia użytkownik może doświadczyć zaledwie kilkuminutowej przerwy w działaniu. Gdy jednak połączenia zostaną przekierowane do naszej sieci VoIPstudio, system skieruje je do odpowiedniego zasobu.
Te ramy czasowe dotyczą wyłącznie przenoszenia numerów lokalnych lub geograficznych w Wielkiej Brytanii. Z numerami krajowymi lub bezpłatnymi, jeśli podlegają podobnemu procesowi, mogą obowiązywać szczególne wymagania i dłuższe terminy.
Dlatego wierzymy, że nadszedł dzień, aby przejść do technologii VoIP.
Już dziś zapisz się na 30-dniowy bezpłatny okres próbny w VoIPstudio!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!