Do szybkiego poczytania | 28/11/2022

Nowa funkcjonalność raportowania VoIPstudio

VoIP phone service background
Usługa VoIP | VOIPSTUDIO

W VoIPstudio staramy się zintegrować wszystkie te funkcjonalności, które pomagają naszym klientom optymalizować komunikację biznesową.

Równie ważne jak posiadanie dobrej platformy komunikacyjnej jest mierzenie jej przydatności lub wydajności Twoich agentów. Przydatną funkcją zaspokajającą tę potrzebę są raporty połączeń w systemie. Dlatego w VoIPstudio umieściliśmy w naszym panelu kontrolnym nową sekcję poświęconą wyłącznie raportom połączeń.

Dodatkowo raporty mogą pomóc uświadomić sobie, na czym powinniśmy skupić nasze wysiłki, pokazując, która kategoria połączeń przynosi więcej korzyści lub oferuje lepszą obsługę.

GDZIE ZNALEŹĆ FUNKCJĘ RAPORTOWANIA W VOIPSTUDIO

Dzięki nowej funkcjonalności VoIPstudio możesz generować raporty na podstawie predefiniowanych metryk, które pozwolą Ci opracować najbardziej wartościowe sprawozdania. Możesz na przykład śledzić ilość i czas trwania połączeń od każdego z Twoich agentów sprzedaży. Albo sprawdzać połączenia, które obsłużyło Twoje call center, jak również połączenia nieodebrane. W ten sam sposób raporty pomogą Ci kontrolować koszty połączeń.

Ta nowa sekcja raportowania jest dostępna w panelu administracyjnym VoIPstudio pod menu bocznym:

JAK DZIAŁAJĄ RAPORTY VOIPSTUDIO?

Tylko użytkownicy z uprawnieniami administratora mają dostęp do tej nowej sekcji. W środku administratorzy mogą udostępniać już wygenerowane szablony i raporty. Ponadto mogą eksportować raporty do formatu CSV.
Podczas generowania lub edycji raportów możesz filtrować dane według własnego okresu lub predefiniowanego okresu: dzisiaj, w tym tygodniu lub w zeszłym miesiącu.

Ponadto można określić preferowany typ wykresu w raporcie: wykres kolumnowy skumulowany, wykres warstwowy skumulowany, wykresy kołowe lub wykresy liniowe.

RODZAJE RAPORTÓW OFEROWANYCH PRZEZ PLATFORMĘ VOIPSTUDIO

Włączyliśmy trzy kategorie raportów: użytkownik, numer telefonu i wydatki.

W kolejnych częściach przeanalizujemy, jakie informacje można uzyskać z tych kategorii.

Raporty użytkowników

Pozwalają one analizować wydajność każdego agenta, zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących.

Możesz generować niestandardowe raporty z następującymi danymi:

  • Licznik nawiązanych połączeń
  • Czas trwania nawiązanych połączeń
  • Licznik połączeń odebranych (wybieranych i nieodebranych)
  • Licznik odebranych połączeń
  • Czas trwania odebranych połączeń
  • Licznik nieodebranych połączeń

Podczas konfigurowania tego raportu można zdefiniować okres i typ wykresu. Ponadto raporty użytkowników pozwalają również na filtrowanie według użytkownika, zespołu lub lokalizacji. W ten sposób można uzyskać statystyki dla pojedynczego agenta, całego zespołu lub konkretnego obszaru.

Raporty połączeń według agenta umożliwiają również filtrowanie według etykiety. Na przykład, jeśli Twoi pracownicy rozróżniają i oznaczają rozmowy dotyczące sprzedaży i wsparcia, możesz porównać, na którą kategorię rozmów agenci poświęcają najwięcej czasu.

Raporty według numeru telefonu

Pozwalają nam analizować wydajność każdego numeru telefonu, zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Dostępne dane to:

  • Licznik nawiązanych połączeń
  • Czas trwania nawiązanych połączeń
  • Licznik połączeń odebranych (wybieranych i nieodebranych)
  • Licznik odebranych połączeń
  • Licznik połączeń nieodebranych

Na przykład raport o nieodebranych połączeniach z naszych trzech numerów obsługi klienta wyglądałby tak:

Raport wydatków

Umożliwiają analizę wahań salda i określenie, gdzie wydajesz najwięcej. Metryki dostępne dla tej kategorii raportów to:

  • Historia sald
  • Wydatki na agenta
  • Wydatki według miejsc docelowych połączeń

Poniższy przykład pokazuje raport wydatków dla każdej dzisiejszej rozmowy telefonicznej naszych agentów.

To są dostępne raporty i funkcjonalności zawarte w tej nowej sekcji. Ale w VoIPstudio już pracujemy nad nowymi metrykami i usprawnieniami. Automatyzacja i przekierowania mailowe będą dostępne już wkrótce. Zachęcamy do wypróbowania nowego narzędzia i podzielenia się swoją opinią w celu włączenia ulepszeń do tej sekcji.

INNE NARZĘDZIA DO RAPORTOWANIA W VOIPSTUDIO

Oprócz tej sekcji raportowania, VoIPstudio oferuje inne narzędzia raportowania:

Szczegółowa historia połączeń lub CDR

Pokazuje listę wszystkich połączeń w systemie, z wszystkimi możliwymi szczegółami.

Sekcja salda połączeń

Pokazuje miejsca docelowe połączeń i koszt każdego połączenia.

Widżet statystyk call center

W przypadku korzystania z kolejek pozwoli na analizę wydajności kolejek i agentów call center oraz jakości obsługi połączeń. Możesz zobaczyć, jak przeglądać panel statystyk swoich kolejek call center w instrukcji obsługi.

Statystyki kolejek

Pozwala ona na analizę wydajności każdej kolejki poprzez sprawdzenie, czy i jak połączenia zostały obsłużone. Sposób korzystania z pulpitu nawigacyjnego statystyki kolejki znajdziesz w instrukcji obsługi.

INNE ALTERNATYWY DLA RAPORTÓW VOIPSTUDIO

Łącznik VoIPstudio CDR z Google Data Studio

Jeśli Twój biznesowy przypadek jest szczególny, możesz nie znaleźć dokładnie takiego raportu, który odpowiada Twoim potrzebom. To nie powinno stanowić problemu, ponieważ możesz łatwo zintegrować historię połączeń. Na przykład z Google Data Studio przez złącze „VoIPstudio CDR”. Umożliwi to importowanie danych połączeń do Google Data Studio i generowanie dostosowanych raportów.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia, aby skonfigurować raporty w kokpicie VoIPstudio, pamiętaj, że możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia, a my z przyjemnością Ci pomożemy.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!