Do szybkiego poczytania | 08/04/2022

Funkcja znakowania połączeń w VoIPstudio

VoIP phone service background
Komunikacja w biznesie

Oznaczanie połączeń (tagowanie) to mechanizm sortowania, klasyfikowania i organizowania połączeń w celu późniejszego generowania raportów i analiz dotyczących przepustowości. Raporty te mogą być wykorzystywane do oceny obciążenia zespołów, identyfikowania trendów połączeń lub po prostu izolowania spamu, aby później dział obsługi klienta mógł je łatwo znaleźć i zbadać.

NAJCZĘSTSZE ZASTOSOWANIA I PRZYKŁADY TAGÓW

Poniżej znajdziesz najczęstsze przypadki użycia i kilka sugestii zastosowania funkcji oznaczania połączeń. Dobrą wiadomością jest to, że do każdego połączenia możesz dodać tyle tagów lub etykiet, ile potrzebujesz.

Wyodrębnij temat połączeń przychodzących

Oznaczanie połączeń może pomóc w zlokalizowaniu najbardziej zajętych działów lub ustaleniu, gdzie agenci spędzali najwięcej czasu podczas połączeń. Na przykład możemy oznaczyć połączenia jako: „Sprzedaż”, „Wsparcie”, „Wewnętrzne”, „Niewłaściwe połączenie”.

Wyodrębnij temat połączeń wychodzących

W przypadku centrów kontaktowych ds. połączeń wychodzących ukierunkowanych na sprzedaż, połączenia są zazwyczaj oznaczane w niektórych z poniższych opcji: „Zainteresowanie”, „Brak zainteresowania”, „Brak odpowiedzi”, „Niewłaściwy numer”, „Nie dzwoń”

Pomaga to w szybkim identyfikowaniu właściwych leadów i generowaniu raportów z wyników rozmów.

Zidentyfikuj nieudane połączenia z potencjalnymi klientami

Oznaczenie nieudanych połączeń sprzedażowych z przyczyną niepowodzenia pomoże później odizolować błędy od tego, co sprzedajemy. Na przykład niektóre etykiety, których można użyć, to „Niewłaściwa cena”, „Niepowodzenie-Problemy techniczne”, „Niepowodzenie-Brak funkcji”, „Niepowodzenie-Nieodpowiedni czas”.

Oznacz jakość leadów

Funkcja śledzenia połączeń może również pomóc w ustaleniu, które metody marketingowe generują połączenia telefoniczne, a które nie. Jednak identyfikacja najczęściej wywoływanej kampanii może nie być tym samym, co identyfikacja najbardziej udanej. Połączenie śledzenia połączeń i tagowania połączeń z etykietami „Właściwy potencjalny klient” lub „Nieistotne” zapewni dokładniejsze informacje zwrotne.

Tagowanie połączeń, które muszą być remarketingiem

Potencjalny klient może być zainteresowany, ale nie w tym momencie. Oznaczenie połączenia jako „remarketing” może być pomocne w późniejszym przyjrzeniu się potencjalnym klientom do remarketingu.

Dowiedz się o wydajności lub błędach pracownika

Oznaczanie wszystkich „udanych” rozmów sprzedażowych może później pomóc w identyfikacji bardziej wykwalifikowanych pracowników, ale możemy również oznaczyć rozmowy, w których pracownik nie był wystarczająco uprzejmy lub „niegrzeczny”.

Odniesienia na etykietach do konkurentów

Również dodanie tagu pokazującego konkurentów wymienianych w ramach danego połączenia może zapewnić widok najbardziej odpowiednich konkurentów. Jeśli połączymy to z funkcją nagrywania rozmów, być może później, oceniając wszystkie rozmowy, w których wskazano danego konkurenta, moglibyśmy dowiedzieć się, jak nam idzie lub gdzie nasz produkt musi się poprawić w porównaniu z konkurencją.

Kilka innych popularnych tagów

  • Tożsamość klienta — nowy klient, właściwy klient, ponownie pozyskany klient, klient na czarnej liście, partner, dostawca itp.
  • Kategoria – Klient korporacyjny, Klient publiczny, użytkownik domowy, Spam, Nieznany
  • Cel rozmowy — Połączenie sprzedażowe, Połączenie z pomocą techniczną, Połączenie wewnętrzne, Połączenie testowe, Zapytanie o funkcję, Zwroty zamówień, Dostawa itp.
  • Nastrój klienta – zły, pilny, zdenerwowany itp.
  • Linia produktów – sprzedaż własna, produkt innej firmy, nowo wprowadzony produkt, produkt ze znanym błędem itp.

Platformy telefoniczne zwykle umożliwiają ustawienie kilku tagów dla tego samego połączenia. Na przykład możesz oznaczyć połączenia przychodzące jako „Nowy klient”, „Firma”, „Sprzedaż”, „Zdenerwowany”.

JAK DZIAŁA TAGOWANIE POŁĄCZEŃ NA VOIPSTUDIO

Twórz nowe niestandardowe etykiety.

Z pulpitu administratora przejdź do Historii i przeglądaj CDR. W prawym górnym rogu okna zobaczysz listę rozwijaną etykiet. Lista rozwijana zawiera listę wszystkich bieżących etykiet i zapewnia dostęp do zarządzania sekcją Etykiety. Tam możesz edytować bieżące etykiety lub generować nowe etykiety i przypisać im kolor, aby szybko je znaleźć.

Ustaw tag na trwające połączenie z SoftPhone

Przy jednokrotnym odebraniu lub wybieraniu połączenia, połączenie zostanie nawiązane, softphone wyświetli panel aktywnego połączenia. Stamtąd pracownicy mogą dodać jeden lub więcej tagów, gdy są na dyżurze.

Oznacz ostatnie połączenia z historii połączeń

Administratorzy i użytkownicy mogą również dodawać znaczniki do połączeń, które zostały już zakończone. Jak w niektórych scenariuszach może być wymagane dodanie nowych tagów lub dostosowanie tagów z danego wywołania po jego ocenie.

Tagowanie połączeń z pulpitu PBX

Supervisorzy monitorują wszystkie wywołania systemowe, a także mogą dodawać etykiety do aktywnych wywołań ze swojego panelu recepcyjnego.

Filtruj połączenia według tagu i raportu wyeksportowanych połączeń

Szczegółowy raport połączeń VoIPstudio umożliwia filtrowanie według dowolnych szczegółów połączeń, od, do, dat, ale także tagów. Dzięki temu możemy łatwo znaleźć listę połączeń spełniających podane kryteria. Po zastosowaniu filtra widok można wyeksportować do pliku CSV w celu bardziej zaawansowanej obróbki w arkuszu kalkulacyjnym lub zewnętrznym programie.

Jeśli chcesz wypróbować tę funkcję do oznaczania połączeń w VoIPStudio, mamy 30 dniową wersję próbną.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!