VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W VoIPstudio staramy się zintegrować wszystkie te funkcjonalności, które pomagają naszym klientom optymalizować komunikację biznesową.
Równie ważne jak posiadanie dobrej platformy komunikacyjnej jest mierzenie jej przydatności lub wydajności Twoich agentów. Przydatną funkcją zaspokajającą tę potrzebę są raporty połączeń w systemie. Dlatego w VoIPstudio umieściliśmy w naszym panelu kontrolnym nową sekcję poświęconą wyłącznie raportom połączeń.
Dodatkowo raporty mogą pomóc uświadomić sobie, na czym powinniśmy skupić nasze wysiłki, pokazując, która kategoria połączeń przynosi więcej korzyści lub oferuje lepszą obsługę.
Dzięki nowej funkcjonalności VoIPstudio możesz generować raporty na podstawie predefiniowanych metryk, które pozwolą Ci opracować najbardziej wartościowe sprawozdania. Możesz na przykład śledzić ilość i czas trwania połączeń od każdego z Twoich agentów sprzedaży. Albo sprawdzać połączenia, które obsłużyło Twoje call center, jak również połączenia nieodebrane. W ten sam sposób raporty pomogą Ci kontrolować koszty połączeń.
Ta nowa sekcja raportowania jest dostępna w panelu administracyjnym VoIPstudio pod menu bocznym:
Tylko użytkownicy z uprawnieniami administratora mają dostęp do tej nowej sekcji. W środku administratorzy mogą udostępniać już wygenerowane szablony i raporty. Ponadto mogą eksportować raporty do formatu CSV.
Podczas generowania lub edycji raportów możesz filtrować dane według własnego okresu lub predefiniowanego okresu: dzisiaj, w tym tygodniu lub w zeszłym miesiącu.
Ponadto można określić preferowany typ wykresu w raporcie: wykres kolumnowy skumulowany, wykres warstwowy skumulowany, wykresy kołowe lub wykresy liniowe.
Włączyliśmy trzy kategorie raportów: użytkownik, numer telefonu i wydatki.
W kolejnych częściach przeanalizujemy, jakie informacje można uzyskać z tych kategorii.
Pozwalają one analizować wydajność każdego agenta, zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących.
Możesz generować niestandardowe raporty z następującymi danymi:
Podczas konfigurowania tego raportu można zdefiniować okres i typ wykresu. Ponadto raporty użytkowników pozwalają również na filtrowanie według użytkownika, zespołu lub lokalizacji. W ten sposób można uzyskać statystyki dla pojedynczego agenta, całego zespołu lub konkretnego obszaru.
Raporty połączeń według agenta umożliwiają również filtrowanie według etykiety. Na przykład, jeśli Twoi pracownicy rozróżniają i oznaczają rozmowy dotyczące sprzedaży i wsparcia, możesz porównać, na którą kategorię rozmów agenci poświęcają najwięcej czasu.
Pozwalają nam analizować wydajność każdego numeru telefonu, zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Dostępne dane to:
Na przykład raport o nieodebranych połączeniach z naszych trzech numerów obsługi klienta wyglądałby tak:
Umożliwiają analizę wahań salda i określenie, gdzie wydajesz najwięcej. Metryki dostępne dla tej kategorii raportów to:
Poniższy przykład pokazuje raport wydatków dla każdej dzisiejszej rozmowy telefonicznej naszych agentów.
To są dostępne raporty i funkcjonalności zawarte w tej nowej sekcji. Ale w VoIPstudio już pracujemy nad nowymi metrykami i usprawnieniami. Automatyzacja i przekierowania mailowe będą dostępne już wkrótce. Zachęcamy do wypróbowania nowego narzędzia i podzielenia się swoją opinią w celu włączenia ulepszeń do tej sekcji.
Oprócz tej sekcji raportowania, VoIPstudio oferuje inne narzędzia raportowania:
Pokazuje listę wszystkich połączeń w systemie, z wszystkimi możliwymi szczegółami.
Pokazuje miejsca docelowe połączeń i koszt każdego połączenia.
W przypadku korzystania z kolejek pozwoli na analizę wydajności kolejek i agentów call center oraz jakości obsługi połączeń. Możesz zobaczyć, jak przeglądać panel statystyk swoich kolejek call center w instrukcji obsługi.
Pozwala ona na analizę wydajności każdej kolejki poprzez sprawdzenie, czy i jak połączenia zostały obsłużone. Sposób korzystania z pulpitu nawigacyjnego statystyki kolejki znajdziesz w instrukcji obsługi.
Jeśli Twój biznesowy przypadek jest szczególny, możesz nie znaleźć dokładnie takiego raportu, który odpowiada Twoim potrzebom. To nie powinno stanowić problemu, ponieważ możesz łatwo zintegrować historię połączeń. Na przykład z Google Data Studio przez złącze „VoIPstudio CDR”. Umożliwi to importowanie danych połączeń do Google Data Studio i generowanie dostosowanych raportów.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia, aby skonfigurować raporty w kokpicie VoIPstudio, pamiętaj, że możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia, a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!