Polityka użytkowania
Niniejsze zasady dopuszczalnego użytkowania zostały stworzone w celu zapewnienia prywatności, niezawodności i bezpieczeństwa sieci VoIPstudio. Od naszych Klientów oczekuje się korzystania z usług w sposób zgodny z prawem i odpowiedzialny, a także z uprzejmością i szacunkiem.
Aby zapoznać się Polityką użytkowania należy czytać ją łącznie z naszymi Warunkami. Polityka użytkowania może zostać zmieniona, bez uprzedzenia, w dowolnym momencie, według wyłącznego uznania VoIPstudio. Obowiązkiem Klienta jest zapewnienie zgodności z najnowszą edycją w dowolnym momencie.
VoIPstudio, według własnego uznania, zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia, usunięcia lub wyłączenia bez rekompensaty dowolnego konta, które narusza niniejszą Politykę użytkowania.
Materiały, które są niezgodne z prawem, grożą, są obraźliwe, zniesławiające lub zachęcają do postępowania, które stanowiłoby przestępstwo lub rodziłoby odpowiedzialność cywilną lub w inny sposób naruszałyby jakiekolwiek lokalne, krajowe lub międzynarodowe prawo, ustawę lub rozporządzenie, nie mogą być przekazywane za pośrednictwem Usługi VoIPstudio.
Materiały lub dane, które naruszają przepisy lub prawo Polskie, nie mogą być przekazywane, rozpowszechniane ani przechowywane za pośrednictwem usług VoIPstudio, w tym między innymi materiały chronione prawem autorskim, znakiem towarowym, tajemnicą handlową lub jakąkolwiek ustawą. Każdy taki materiał zostanie usunięty z serwerów przez VoIPstudio
Klienci nie mogą korzystać z pakietu minut VoIPstudio w celu automatycznego wybierania numeru, ciągłego lub nadmiernego przekierowywania połączeń i/lub przekierowywania połączeń, rozpowszechniania faksu lub poczty głosowej i/lub ciągłych lub nadmiernych połączeń wychodzących. Jakiekolwiek użycie usługi, które jest w przekonaniu VoIPstudioniezgodne z normalnymi wzorcami użytkowania biznesowego, spowoduje natychmiastowe wyłączenie lub modyfikację usługi.
Utrzymanie dokładnych i aktualnych informacji rozliczeniowych jest obowiązkiem klienta. Podanie w dowolnym momencie fałszywych informacji i / lub nieuczciwe użycie danych karty kredytowej / debetowej może skutkować natychmiastowym zakończeniem świadczenia usług i narazić sprawcę na odpowiedzialność cywilną lub karną
Dane logowania i hasła klientów muszą być utrzymywane w tajemnicy i nie mogą być przekazywane osobom trzecim w celu zapobieżenia nieautoryzowanemu dostępowi do ich konta. Za zapewnienie bezpieczeństwa tych danych odpowiada wyłącznie Klient.
Klienci nie mogą omijać uwierzytelniania użytkownika ani zabezpieczeń jakiegokolwiek hosta, sieci lub konta.
Klienci naruszający systemy lub bezpieczeństwo sieci mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności karnej lub cywilnej. VoIPstudio będzie w pełni współpracować z wszelkimi instytucjami prowadzącymi dochodzenia w sprawie naruszeń bezpieczeństwa w innych witrynach, w tym z wszelkimi organami ścigania badającymi podejrzenia o popełnieniu przestępstwa.
VoIPstudio zastrzega sobie prawo do sprawdzenia bezpieczeństwa dowolnego sprzętu lub urządzeń Klienta podłączonego do jego sieci, jeśli ma uzasadnione przekonanie, że może być on narażony na atak z zewnątrz (włamanie) lub gdy uważa, że jego warunki nie są przestrzegane.
VoIPstudio reserve the right to suspend any account and/ or access to its systems or network during investigation of suspected or potential abuse of this policy.
• Klient nadużywający systemów lub sieci VoIPstudiozostanie powiadomiony, że jego zachowanie jest niedopuszczalne a jego konto zostanie zamknięte, jeśli takie nadużycie będzie się powtarzać.
VoIPstudio zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym kont, które inicjują ruch do numerów generujących zysk (numery w specjalnej taryfie). W takich przypadkach zwrot pieniędzy nie będzie przysługiwał.
Wszelkie usługi oferowane jako „nieograniczone” są świadczone w granicach wyznaczonych przez infrastrukturę i całkowicie według uznania VoIPstudio. VoIPstudio zastrzega sobie prawo do zamknięcia, usunięcia lub wyłączenia dowolnego konta, które naszym zdaniem jest niezgodne z normalnymi wzorcami użytkowania biznesowego. VoIPstudio może zaoferować alternatywną subskrypcję, jeśli taka sytuacja wystąpi.