Polityka Bezpieczeństwa
Omówienie
W VoIPstudio traktujemy dane naszych klientów jako powierzone nam aktywa klienta, które wymagają od VoIPstudio traktowania każdego elementu danych z wysokim poziomem bezpieczeństwa. Zaprojektowaliśmy nasz system bezpieczeństwa z myślą o danych naszych klientów.
Bezpieczeństwo wewnętrzne
Wszyscy nasi pracownicy przestrzegają zdefiniowanych przez firmę procesów bezpieczeństwa i ścieżek audytu, aby zapewnić integralność konta. Nasza witryna internetowa jest chroniona przez firmę McAfee. Kompleksowa polityka prywatności jest również dostępna na naszej stronie internetowej, aby wszyscy mogli się z nią zapoznać. Wykonujemy comiesięczne skany bezpieczeństwa oraz audyt infrastruktury pod kątem zgodności z PCI, który jest wykonywany przez firmę zewnętrzną. Nieustannie przeprowadzamy testy podatności na zagrożenia i wektory ataków, aby wykrywać wszelkie luki w zabezpieczeniach procesów płatności, unikać oprogramowania ransomware i innych zagrożeń.
Ponadto VoIPstudio posiada certyfikat Rzecznika Praw Obywatelskich rządu Wielkiej Brytanii w ramach Biura Komisarza ds. Informacji. Spełniamy też wymagania unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), co oznacza, że nasi klienci mogą mieć pewność, że przyjmujemy i spełniamy nie tylko aktualne wymagania, ale także regulacje w miarę ich ewolucji. VoIPstudio ma następujące standardy i procedury monitorowania bezpieczeństwa i zgodności:
Zdefiniowane i udokumentowane standardy i procedury bezpieczeństwa organizacji.
Wszyscy pracownicy i kontrahenci zobowiązani są do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
Sprawdzanie przeszłości wszystkich pracowników, którzy mają dostęp do danych klientów.
Ograniczony dostęp tylko do tych pracowników, którzy muszą zarządzać danymi klientów lub serwerami obsługującymi dane klientów.
Proces umożliwiający terminowe usunięcie dostępu do danych klientów każdemu pracownikowi lub kontrahentowi, który odchodzi z firmy lub który już nie potrzebuje dostępu. Dostęp zostaje cofnięty w ciągu 24 godzin od odejścia lub zmiany przydziału pracownika lub wykonawcy.
Ciągłe szkolenie personelu w zakresie wszystkich wewnętrznych zasad bezpieczeństwa i ogólnej świadomości bezpieczeństwa.
Centra danych, szyfrowanie i hosting
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, nasze połączenia są kierowane przez nasze trzy centra danych - w Wielkiej Brytanii, USA i Japonii. Wszystkie centra danych posiadają certyfikat ISO 27001, co zapewnia najwyższe możliwe standardy bezpieczeństwa danych. Wszystkie nasze fizyczne urządzenia magazynujące wykorzystują najwyższe standardy szyfrowania danych, używając AES-256 do szyfrowania danych. Używamy również sygnalizacji SIP zaszyfrowanej TLS i ZRTP dla zaszyfrowanych strumieni głosu. * Fizyczne zabezpieczenie centrów danych, na których znajdują się serwery zawierające dane klientów, spełnia następujące wymagania:
Pomieszczenia są zabezpieczone co najmniej dwoma mechanizmami dostępu (np., karty-klucze, strażnicy, identyfikatory, pułapki).
Tylko upoważnieni pracownicy mają fizyczny dostęp do serwerów obsługujących dane klientów.
Całodobowa ochrona na miejscu.
Wszystkie kopie zapasowe danych klientów są przechowywane na miejscu z kontrolowanym dostępem lub w bezpiecznej, kontrolowanej przez dostawcę lub komercyjnej lokalizacji poza siedzibą.
Lokalizacja ma dodatkowe poziomy ochrony, takie jak zasilanie awaryjne i gaszenie pożaru.
Uszkodzone komponenty pamięci masowej w centrum danych przed zniszczeniem przechodzą zatwierdzoną przez Ministerstwo Obrony procedurę „wymazywania” lub „czyszczenia” (jeśli jest to funkcjonalnie możliwe).
Kontrole techniczne
VoIPstudio zawiera zaawansowane mechanizmy kontroli, które zapewniają ochronę sieci, systemów i aplikacji.
VoIPstudio korzysta z usług dostawcy hostingu najwyższej klasy, który chroni dane klientów przed zagrożeniami zewnętrznymi.
VoIPstudio zachowuje indywidualną odpowiedzialność za pracowników i kontrahentów, którzy mają dostęp do systemów obsługujących dane klientów. VoIPstudio udokumentowało system zarządzania kontami użytkowników / hasłami dla tych pracowników i kontrahentów.
VoIPstudio zapewnia kontrolę indywidualnego dostępu do danych klienta (tzn. Oddzielna nazwa użytkownika i hasło są wymagane dla każdego administratora). Dane klientów są podzielone, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do danych innych klientów.
Dane są chronione za pomocą ‘wzmocnionych’ haseł, które są zmieniane co 90 dni.
Łączność bezprzewodowa z sieciami lub serwerami obsługującymi dane klientów jest chroniona za pomocą mechanizmów bezpieczeństwa, takich jak EAP, TTLS, TLS lub PEAP.
VoIPstudio ma formalne zasady i procedury bezpieczeństwa dotyczące wirusów, złośliwego oprogramowania i powiązanych zagrożeń. Programy antywirusowe są aktywne na wszystkich komputerach z systemem Windows. Systemy te automatycznie przeprowadzają okresowe pełne skanowanie i używają zaktualizowanych plików sygnatur wirusów.
Kryteria użytkowania
W celu ochrony poufności, integralności i dostępności danych klientów VoIPstudio spełnia następujące kryteria użytkowania:
-
Każdy użytkownik ma przypisany unikalny identyfikator. Identyfikatory użytkowników i hasła spełniają następujące wymagania:
- Użytkownicy mogą w każdej chwili zmienić swoje hasło.
- Hasła muszą mieć co najmniej 6 znaków.
Dostęp do danych w bazie VoIPstudio jest na podstawie uprawnień, która ograniczają dostęp tylko do upoważnionych użytkowników, określonych przez klienta.
Każda zmiana statusu logowania użytkownika jest rejestrowana w VoIPstudio. Wszystkie logi są traktowane jako informacje poufne, a dostęp do raportów można ograniczyć za pomocą systemu uprawnień. Raportowanie tych informacji jest dostępne w interfejsie administracyjnym VoIPstudio.
Jeśli przesyłane są poufne dane, dane osobowe (np. Nazwiska, adresy, numery telefonów) lub informacje uwierzytelniające (np. Hasła), VoIPstudio wspiera i zaleca wdrożenie opcjonalnego 256-bitowego szyfrowania SSL pomiędzy każdym elementem ścieżki komunikacyjnej.
Wdrażając VoIPstudio, użytkownicy zgadzają się przestrzegać zasad dopuszczalnego użytkowania.
Polityka bezpieczeństwa VoIPstudio zakłada, że przechowywanie danych klientów jest trwałe i została zaprojektowana zgodnie z tym standardem. Klienci zachowują możliwość wdrożenia własnej polityki przechowywania danych.