Kodeks postępowania
Celem niniejszego Kodeksu Postępowania jest poinformowanie Cię o Twoich relacjach z nami oraz zwrócenie Twojej uwagi na ważne szczegóły dotyczące zakupu usług od nas.
Zapewnione usługi
VoIPstudioświadczy swoim klientom usługi Voice over Internet Protocol i będąc członkiem ITSPA, akceptuje Kodeks postępowania ITSPA, który można znaleźć tutaj. Naszym celem jest przestrzeganie wszystkich przepisów i najlepszych praktyk zapewnianych przez ITSPA, a jeśli chcesz się z nimi skontaktować z jakiegokolwiek powodu, wszystkie wymagane informacje znajdziesz tutaj. Działając w branży telekomunikacyjnej, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić zgodność ze wszystkimi przepisami Ofcom, dlatego z jakichkolwiek powodów należy czuć potrzebę skontaktowania się z Ofcom. Wszystkie wymagane informacje można znaleźć tutaj.
Nasze Usługi
Połączenia przychodzące i terminowanie połączeń wychodzących za pomocą VoIP - Voice over IP
W pełni zarządzane hostowane systemy telefoniczne
Systemy konferencyjne
Usługi faksowe
Udostępnianie numerów telefonów na całym świecie
Opłaty
VoIPstudio publikuje swoje ceny w formie elektronicznej dostępnej pod adresem:
Zapewnienie jakości
Utrzymujemy jakość tego, co robimy, poprzez ciągłe, bieżące przeglądanie z naszymi klientami wszystkich celów, działań, wyników i opłacalności każdego działania. Zachęcamy do regularnych spotkań przeglądowych i regularnie dostarczamy raporty z postępów.
Poufność
Zobowiązujemy się do zachowania najwyższego stopnia uczciwości we wszystkich naszych kontaktach z potencjalnymi, obecnymi i byłymi klientami, zarówno w zakresie normalnej tajemnicy handlowej, jak i ochrony wszystkich danych osobowych otrzymanych w trakcie świadczenia danych usług biznesowych. Stosujemy te same standardy dla wszystkich naszych klientów, dostawców i współpracowników. Żadne dane osobowe nie będą przekazywane, chyba że zażąda tego odpowiednio upoważniony organ zarządzający.
Połączenia alarmowe
Zapewnimy dostęp do publicznych połączeń alarmowych 112 i podejmiemy wszelkie uzasadnione kroki w celu zapewnienia nieprzerwanego dostępu do takich usług. Możliwe jest jednak, że Usługi staną się niedostępne w wyniku przyczyn, na które nie mamy wpływu, na przykład awarii Twojego dostawcy usług internetowych (ISP) lub połączenia internetowego. W takich okolicznościach wszystkie usługi (w tym publiczne usługi połączeń alarmowych 112) będą niedostępne. Nasze Usługi mogą nie udostępniać Twojego numeru telefonu i szczegółów lokalizacji operatorowi publicznych usług wzywania pomocy 112, jeśli wykonasz publiczne połączenie alarmowe. Może być konieczne ustne podanie operatorowi informacji o lokalizacji i numeru telefonu. Jeśli Usługi mają być używane głównie w jednym, stałym miejscu, należy zarejestrować u nas adres miejsca, w którym usługa będzie używana, aby pomóc organizacjom ratowniczym.
Specjalne środki dla użytkowników końcowych z niepełnosprawnościami
Cała nasza literatura, w tym ten kod, jest dostępna dużym drukiem lub w formacie audio. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, podając swoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu, abyśmy mogli wysłać je do Państwa lub skontaktować się z Państwem w mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia problemu. Priorytetowa naprawa usterek. Aby skorzystać z naszej priorytetowej usługi naprawy usterek, klienci ze specjalnymi potrzebami muszą wstępnie zarejestrować swoje wymagania u nas. Należy pamiętać, że priorytetowa naprawa usterek jest dostępna tylko dla niektórych produktów i usług i może również podlegać oddzielnej opłacie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z obsługą klienta.
Reklamacje i rozwiązywanie sporów
VoIPstudio dokłada wszelkich starań, aby zapewnić doskonałą obsługę i starać się rozpatrywać każdą skargę uczciwie i w rozsądnym terminie. Jeśli jednak klient będzie niezadowolony z jakiegokolwiek aspektu naszej usługi, zachęcamy do skontaktowania się z nami, po czym dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem tak szybko, jak jest to praktycznie możliwe. Stosujemy procedurę składania skarg, aby zapewnić, że wszelkie reklamacje są rozpatrywane sprawnie i w sposób satysfakcjonujący. Jeśli chcesz otrzymać papierową kopię niniejszej procedury reklamacji i rozwiązywania sporów, wyślij swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres support@voipstudio.com. Jeśli masz problem ze sposobem, w jaki sprzedaliśmy, dostarczyliśmy lub dostarczyliśmy Ci usługę, powinieneś:
W pierwszej kolejności napisz e-mailem na adres support@voipstudio.com. Staramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Upewnij się, że masz numer referencyjny zgłoszenia. Nasi pracownicy obsługi klienta dołożą wszelkich starań, aby skutecznie rozwiązać wszelkie problemy w tym momencie, jeśli jednak Twój problem nie może zostać rozwiązany, uzgodnimy z Tobą sposób działania.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy Twoja skarga nie zostanie rozstrzygnięta przez VoIPstudio w sposób satysfakcjonujący w ciągu ośmiu tygodni lub jeśli w trakcie rozpatrywania Twojej skargi uważasz, że sytuacja utknęła w martwym punkcie, możesz skierować skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich w celu niezależne rozważanie. Ombudsman Services podejmie niezależną decyzję w całości na podstawie meritum skargi.
Klienci mogą kontaktować się bezpośrednio z Ombudsman Services
Ombudsman Services
Brew House
Wilderspool Park
Greenall’s Avenue
Warrington
WA4 6HL
United Kingdom
lub poprzez stronę: https://www.ombudsman-services.org/