VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Prawdopodobnie słyszałeś termin VoIP, ale być może musisz zdać sobie sprawę z jego pełnego potencjału. Te cztery litery oznaczają technologię, która całkowicie zmieniła sposób, w jaki firmy i konsumenci wykonują połączenia telefoniczne.
W tym poście wyjaśnimy, czym są numery VoIP, jak działają, jakie dają korzyści i czym różnią się od tradycyjnych numerów telefonicznych.
Tradycyjne połączenia telefoniczne wymagają telefonu stacjonarnego, a fizyczne telefony są przypisane do konkretnej lokalizacji, tworząc konkretny kod kierunkowy. VoIP (Voice Over Internet Protocol) zmienia zasady gry, umożliwiając korzystanie z usług telefonii głosowej z dowolnej lokalizacji przy użyciu połączenia internetowego i popularnych urządzeń, takich jak telefony VoIP, smartfony lub tablety.
Możesz również wykonywać wirtualne połączenia przy użyciu laptopów, komputerów stacjonarnych, a nawet telefonów stacjonarnych (jeśli masz odpowiedni konwerter).
VoIP wykorzystuje protokół internetowy do wykonywania połączeń telefonicznych przez standardowe połączenie internetowe. Innymi słowy, jesteśmy teraz wolni od tradycyjnych linii telefonicznych.
Aby korzystać z VoIP, potrzebujesz wirtualnego numeru telefonu, znanego również jako numer VoIP. Numer VoIP jest taki sam jak zwykły numer telefonu, ale przypisany do użytkownika, a nie do konkretnej linii telefonicznej.
Numery VoIP wyglądają i działają tak samo jak każdy inny numer. Wybierasz je jak każdy inny numer i nie jest wymagane żadne specjalne szkolenie. Są dostępne dla każdego.
Wykorzystanie VoIP w małych i średnich przedsiębiorstwach niesie ze sobą jeszcze więcej korzyści, ponieważ technologia ta pozwala na wdrożenie funkcji PBX w chmurze po bardzo przystępnych kosztach.
Aby wykonać połączenie VoIP, potrzebujesz dobrego połączenia internetowego i urządzenia umożliwiającego wykonywanie połączeń internetowych.
Rozpoczęcie jest proste: firmy otrzymują numer VoIP i instalują oprogramowanie na swoich urządzeniach.
Gdy jesteś gotowy do wykonania połączenia, używasz oprogramowania jak każdego innego połączenia telefonicznego. Możesz również użyć specjalnego telefonu VoIP przypominającego zwykły telefon stacjonarny.
Ustawianie numeru VoIP jest proste. Sprawdź ten przykład z VoIPstudio w tym filmie:
W przeciwieństwie do usług konwencjonalnych, które wymagają specyficznego routingu, numery VoIP wymagają szerokopasmowego połączenia.
Firmy używają numerów VoIP, aby usprawnić komunikację. Dzięki VoIP firmy mogą wykonywać i odbierać połączenia przez Internet, co sprawia, że komunikacja jest wydajna i elastyczna.
Typowe zastosowania obejmują:
Istnieje kilka zasadniczych różnic pomiędzy numerami VoIP i tradycyjnymi numerami telefonicznymi:
Taki system zapewnia użytkownikom dużą elastyczność, zwłaszcza w kontekście biznesowym. Numer telefonu VoIP jest bardziej odpowiedni do sposobu, w jaki pracujemy i żyjemy w dzisiejszym świecie.
Dzięki połączeniom głosowym przez Internet użytkownicy mogą wybrać numer telefonu z dowolnym numerem kierunkowym.
Sposób korzystania z numerów stacjonarnych nie zmienił się zbytnio w ciągu ostatnich kilku dekad. Ludzie wykonują połączenia, wysyłają i odbierają pocztę głosową, a może nawet korzystają z kilku dodatkowych funkcji, takich jak identyfikacja dzwoniącego.
Numer VoIP ma jednak wiele zalet dla użytkowników i firm, ponieważ został zaprojektowany w taki sposób, aby uprościć procesy za pomocą oprogramowania.
Posiadanie odpowiedniej użyteczności zaoszczędzi konsumentowi dużo czasu w jego działaniach. Niektóre zalety numerów VoIP są wymienione poniżej:
To jedna z największych zalet numeru VoIP. Ponieważ mamy wiele urządzeń, na których możemy go używać, zapewni nam on mobilność i użyteczność nie do pomyślenia w przypadku innych urządzeń stacjonarnych.
Oto kompletny przewodnik po technologii VoIP dla małych firm i wskazówki, co musisz wiedzieć, żeby zacząć.
Jedną z głównych zalet korzystania z numerów VoIP jest znaczna oszczędność kosztów, jaką oferują w porównaniu z tradycyjnymi usługami telefonicznymi. Oto kilka kluczowych punktów podkreślających te oszczędności:
Usługi VoIP (Voice over Internet Protocol) są na ogół bardziej przystępne cenowo niż konwencjonalne usługi telefonii stacjonarnej lub komórkowej. Tradycyjne usługi telefoniczne często wiążą się z różnymi opłatami, w tym opłatami za konfigurację, kosztami konserwacji i wysokimi miesięcznymi rachunkami. Natomiast usługi VoIP zazwyczaj mają:
Jednym z najważniejszych aspektów VoIP pod względem oszczędności kosztów jest zmniejszony koszt połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Tradycyjne usługi telefoniczne mogą być niewspółmiernie drogie w przypadku tego typu połączeń ze względu na opłaty za minutę i inne opłaty.
VoIP oferuje jednak:
Przechodząc na technologię VoIP, zarówno firmy, jak i osoby prywatne mogą znacząco obniżyć koszty komunikacji, co czyni ją opłacalnym wyborem dla nowoczesnej telekomunikacji.
Usługa telefonii VoIP pozwala firmom każdej wielkości korzystać z funkcji telefonii VoIP klasy korporacyjnej po przystępnej cenie. Oto niektóre z najczęstszych funkcji:
Numery telefonów VoIP działają w sieciach bazujących na technologii IP – tych samych sieciach, które służą do udostępniania dostępu do Internetu.
Numer VoIP można wykorzystać do wykonywania połączeń głosowych z różnych urządzeń, na przykład stacjonarnego telefonu IP, analogowego telefonu stacjonarnego (z konwerterem) lub aplikacji na smartfonie lub tablecie.
Jakość usług jest taka sama na wszystkich urządzeniach, a osoba po drugiej stronie linii widzi ten sam numer na swoim identyfikatorze dzwoniącego.
Większość systemów telefonii VoIP zawiera funkcję, dzięki której połączenia przychodzące mogą być kierowane na wiele urządzeń jednocześnie lub jedno po drugim, w zależności od konfiguracji usługi.
Funkcja ta może mieć różne nazwy w różnych usługach, ale najczęściej jest określana odpowiednio jako „dzwonek wielourządzeniowy” i „znajdź mnie, śledź mnie”.
Dzięki temu można skontaktować się z dowolną osobą, wykonując połączenie telefoniczne, nawet jeśli dzwoniący nie ma pojęcia, gdzie się znajduje ani z jakiego urządzenia dzwoni.
Firmy mogą znacznie poprawić obsługę klienta, upewniając się, że połączenia są odbierane niezależnie od tego, gdzie znajdują się pracownicy. W przypadku tradycyjnych linii telefonicznych dzwoniący trafialiby na pocztę głosową, gdyby nie mogli się z kimś skontaktować. W przypadku numerów wirtualnych poczta głosowa staje się ostatecznością, ponieważ użytkownik prędzej czy później zostanie osiągnięty.
Przeniesienie usługi telefonicznej do nowej lokalizacji jest bezproblemowe dzięki wirtualnemu numerowi telefonu. Nie ma potrzeby zmiany numerów telefonów ani cierpienia z powodu przenoszenia stałego numeru telefonu na nowy adres.
Czasami musisz podejmować trudne decyzje. Dobrymi przykładami są uaktualnienie do nowej technologii lub zmiana dostawcy. Te decyzje wymagają dużo planowania i przygotowań. Przejście na VoIP nie musi być trudną decyzją. W końcu nowa technologia oferuje wiele korzyści za ułamek kosztów starszych systemów.
Jednym z najczęstszych pytań jest – co dzieje się ze wszystkimi moimi numerami? Twój numer telefonu jest widoczny wszędzie, od reklam po papier firmowy. Twoi klienci są z nim zaznajomieni, a wielu nawet go zapamiętało. Jest to pierwszy punkt kontaktu między Twoją firmą a światem.
A więc co się stanie, jeśli zmienisz na VoIP? Czy możesz zabrać ze sobą swój numer, czy nie?
Przejście na VoIP nie musi być trudne. Oto kroki, które zazwyczaj są wykonywane w tym procesie:
Technologia VoIP ma stać się dominującą platformą komunikacyjną przyszłości.
Nic więc dziwnego, że dostawcy usług VoIP podlegają zasadom przenoszenia numerów.
Numery VoIP są przenośne, co oznacza, że użytkownik może je zabrać ze sobą bez względu na miejsce, w którym się znajduje.
Ten poziom przenośności jest szczególnie korzystny dla firm, które nie chcą tracić lojalnych klientów, przyzwyczajonych do wybierania starego numeru.
Nie będzie potrzeby aktualizacji materiałów marketingowych, strony internetowej firmy ani innych komunikatów, aby odzwierciedlały nowe numery. Stary numer będzie nadal działał jak zwykle.
Potrzeby w zakresie komunikacji biznesowej stają się coraz większe, dlatego też, aby zadowolić klientów, potrzebne są coraz bardziej zaawansowane funkcje.
Komunikacja między członkami zespołu jest również krytyczna. Dlatego potrzebujemy szybkich, skutecznych i elastycznych narzędzi komunikacyjnych.
Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, co VoIP może dla Ciebie zrobić dzięki wirtualnemu numerowi:
Oto kilka powodów, dla których warto założyć numer VoIP w VoIPstudio:
VoIPstudio oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny, aby móc cieszyć się wszystkimi tymi korzyściami bez zobowiązań.
Numer VoIP (Voice over Internet Protocol) to numer telefonu, który wykorzystuje Internet do wykonywania i odbierania połączeń zamiast tradycyjnych linii telefonicznych.
Działa poprzez konwersję sygnałów głosowych na cyfrowe pakiety danych, które są przesyłane przez Internet, a następnie ponownie konwertowane na sygnały głosowe po stronie odbiorczej.
Umożliwia to wykonywanie połączeń z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu, np. komputera, smartfona lub telefonu VoIP.
Numery VoIP oferują bogactwo funkcji klasy korporacyjnej dla firm każdej wielkości. Nie ma potrzeby dokonywania znacznych inwestycji początkowych, aby zacząć. Firmy mogą zacząć od wirtualnych połączeń, korzystając z połączenia internetowego i istniejącego sprzętu.
Dowiedz się więcej o tym, jak możesz zacząć korzystać z technologii VoIP w swojej firmie i skorzystaj z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!