VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Debata między hostowanymi a lokalnymi systemami VoIP trwa do dziś. Każdy typ systemu ma swoje wady i zalety i nie ma idealnego rozwiązania, które sprawdzi się w każdej firmie. Chodzi bardziej o znalezienie rozwiązania, które spełnia Twoje konkretne wymagania w danym momencie. Ale to nie powstrzymuje mediów przed spekulacjami na temat tego, który z nich okaże się ostatecznym zwycięzcą!
Powszechnie uznaje się, że usługi hostowane są łatwiejsze w konfiguracji i utrzymaniu. Dostawca usług dostarcza funkcje, których potrzebujesz w chmurze. Nie musisz inwestować dużych sum pieniędzy ani kupować drogiego sprzętu. Możesz przełączać się między dostawcami, jeśli nie nadążają za Twoimi potrzebami.
Systemy lokalne wymagają większych inwestycji – zarówno pod względem zasobów finansowych, jak i wiedzy specjalistycznej. W perspektywie długoterminowej systemy VoIP oparte na lokalizacji oferują więcej korzyści za te same pieniądze. Jednak niewiele organizacji może sobie pozwolić na taki system na początku. Duże korporacje są lepiej przygotowane do obsługi systemów VoIP w lokalizacji.
Bezpieczeństwo jest często pomijane podczas debaty między dwiema opcjami. Organizacje bardziej martwią się kosztami, konserwacją, bieżącym wsparciem technicznym i innymi czynnikami ryzyka. Rzadko myślą o implikacjach bezpieczeństwa każdej alternatywy.
Jak wskazuje nazwa, systemy oparte na lokalizacji znajdują się gdzieś w Twoim biurze, w szafie lub pokoju. Masz pełną kontrolę nad konfiguracją, konserwacją, rozwiązywaniem problemów, nie wspominając o bezpieczeństwie. Ten typ kontroli jest atrakcyjny dla organizacji, które mają wymagania zgodności lub działają w określonych branżach, takich jak bankowość lub ubezpieczenia.
Niestety, wiele firm przecenia swoje możliwości zabezpieczenia sieci. Wiele organizacji kończy na zatrudnianiu drogich konsultantów lub specjalistów IT, aby zabezpieczyć niedrogi system, który ich zdaniem pozwoli im zaoszczędzić pieniądze.
VoIP kieruje połączenia głosowe przez Internet, podobnie jak e-mail. Oznacza to, że krajobraz zagrożeń dla VoIP różni się od krajobrazu tradycyjnych linii stacjonarnych. Hakerzy mogą atakować Twoje serwery głosowe, przechwytywać połączenia, wykonywać oszukańcze połączenia, kraść informacje (hasła, dane uwierzytelniające konta, dane klientów itp.), a nawet używać telefonów jako punktu wejścia do w innym przypadku bezpiecznego systemu. Zanim zdecydujesz się na systemy lokalne, musisz zapytać, czy masz wewnętrzną wiedzę specjalistyczną, aby zarządzać tym wszystkim samodzielnie.
Usługi hostowane są często lepszym rozwiązaniem, przynajmniej z perspektywy bezpieczeństwa. Dotyczy to zwłaszcza małych i średnich firm, które zazwyczaj nie mają ekspertów ds. bezpieczeństwa na miejscu. Jeśli kupisz usługi hostowane od renomowanego dostawcy, możesz być pewien, że zadba on o zabezpieczenie swojej sieci i centrum danych.
Nie zwalnia Cię to jednak ze wszystkich obowiązków związanych z bezpieczeństwem. Nadal musisz zabezpieczać punkty końcowe sprzętu, dostęp użytkowników i własną sieć, gdy połączenia przechodzą przez nie. Pracownik, który wprowadzi swoje hasło na złośliwej stronie internetowej lub ujawni je w mediach społecznościowych, może łatwo narazić na szwank cały Twój system. Oszuści mogą wykorzystywać luki w zabezpieczeniach sprzętu telefonicznego, aby przechwytywać połączenia lub wykonywać nieautoryzowane połączenia międzymiastowe na szkodę Twojej firmy.
Mówiąc ogólnie, niektóre zagrożenia są unikalne dla każdego typu systemu, podczas gdy inne są wspólne dla obu. Na przykład ataki phishingowe mogą skutecznie naruszyć bezpieczeństwo telefonów, niezależnie od tego, czy korzystasz z usług hostowanych, czy zarządzasz własnym rozwiązaniem lokalnym. Jeśli nie śledzisz dokładnie zarejestrowanych urządzeń, hakerzy mogą być w stanie zdalnie zalogować się do Twojego systemu w miejscu wykonywania połączeń. Tego typu ataki mogą być przeprowadzane w usługach VoIP w chmurze lub rozwiązaniach SIP Trunking.
Niezależnie od rodzaju używanego systemu, ważne jest, aby chronić i zabezpieczać sieć głosową. Jednym ze sposobów ochrony danych biznesowych jest stosowanie odpowiednich metod szyfrowania. W ten sposób nawet jeśli przestępcy przechwytują połączenia lub kradną poufne informacje, nie mają możliwości wydobycia przydatnych danych. Należy jednak pamiętać, że szyfrowanie nie jest w 100% niezawodne. Wiele organizacji uważa, że szyfrowanie wystarczy do obrony sieci, ale okazuje się, że to nieprawda.
Narzędzia bezpieczeństwa obronnego najlepiej działają warstwowo, tzn. powinieneś mieć wiele narzędzi bezpieczeństwa działających w tandemie. Nawet jeśli komuś uda się prześlizgnąć przez jedną warstwę, coś innego powinno go powstrzymać. Załóżmy, że masz zapory sieciowe, SBC, szyfrowanie i rygorystyczne kontrole dostępu. Jeśli hakerzy zdołają ominąć zaporę sieciową, nadal będą mieli problemy z wyrządzaniem szkód.
Dane użytkowników są punktem wyjścia dla wielu naruszeń bezpieczeństwa. Świadomość i szkolenia były długą drogą do ochrony firmy przed zagrożeniami zewnętrznymi. Więc niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na usługi hostowane, czy skonfigurujesz własne systemy lokalne, upewnij się, że priorytetowo traktujesz bezpieczeństwo. Odrobina planowania i przewidywania pomoże Ci bardziej niż gorączkowe rozwiązywanie problemu po wystąpieniu naruszenia.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!