Do szybkiego poczytania | 07/09/2023

3 sposoby, w jakie VoIP może zaoszczędzić pieniądze

VoIP phone service background
Usługa VoIP | VoIP

3 sposoby, w jakie VoIP może zaoszczędzić pieniądze

Niezależnie od tego, czy jesteś konsumentem, czy przedsiębiorstwem, trudno zignorować technologię VoIP . Operatorzy telefoniczni w kilku krajach ogłosili już ostateczny termin dla PSTN, podczas gdy inni prowadzą testy połączeń VoIP. Operatorzy przestawili już infrastrukturę backendową w wielu obszarach na VoIP, nawet jeśli ich klienci jeszcze o tym nie wiedzą. Zwabione niskimi cenami planów taryfowych VoIP, osoby prywatne i gospodarstwa domowe jako pierwsze zdecydowały się na uaktualnienie. Wkrótce w ich ślady poszły organizacje biznesowe.

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych i kanałów komunikacji online, połączenia głosowe nie są już tak popularne wśród ludzi jak kiedyś. Jednak firmy w dalszym ciągu korzystają z telefonów w codziennej pracy. Obsługa klienta, wsparcie techniczne, sprzedaż, marketing i dystrybucja to tylko niektóre z działów, które nie mogą funkcjonować, jeśli telefony przestaną działać. Plany telefoniczne dla przedsiębiorstw są zazwyczaj droższe niż linie konsumenckie. Chociaż oferują znacznie więcej funkcji, cena jest również odpowiednio wysoka.

Nawet dzisiaj oszczędności są w dalszym ciągu największą atrakcją VoIP dla przedsiębiorstw. Małych i średnich przedsiębiorstw zazwyczaj nie było stać na wysokie ceny zaawansowanych funkcji, takich jak IVR czy automatyczna sekretarka. VoIP sprawia, że ​​te funkcje są w zasięgu organizacji dowolnej wielkości i działającej w każdej branży. Prawie wszyscy wiedzą, że przejście na VoIP może zaoszczędzić pieniądze dzięki niższym cenom planów, zerowej inwestycji początkowej i możliwości wykonywania bezpłatnych połączeń z dowolną osobą w firmie.

TRZY POŚREDNIE SPOSOBY W JAKIE VOIP MOGĄ ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE

Jednak VoIP może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze na wiele różnych sposobów. Niektóre z nich są bezpośrednie i bardzo oczywiste, jak np. fakt, że rozmowy wewnętrzne pomiędzy pracownikami są bezpłatne (niezależnie od lokalizacji). Różnicę możesz zobaczyć w rachunku telefonicznym za pierwszy miesiąc u swojego usługodawcy. Inne są mniej oczywiste i ujawniają się po dłuższym czasie. Przyjrzyjmy się trzem takim zaletom VoIP.

ŻADNYCH DROGICH URZĄDZEŃ W UTRZYMANIU

Ta funkcja oszczędzania kosztów nie jest od razu widoczna przy pierwszej aktualizacji do usług VoIP. Ale fakt, że nie trzeba na początku inwestować w kosztowne centrale PBX, oznacza również, że nie ma konieczności konserwacji sprzętu. Z każdym zakupionym sprzętem wiążą się koszty jego utrzymania. Z biegiem czasu rzeczy zaczynają się psuć i wymagają naprawy lub wymiany. Dzięki VoIP centrala jest centralą wirtualną, a usługi dostarczane są online. Oznacza to, że nie musisz zatrudniać techników, którzy zajmą się konserwacją, naprawami i modernizacjami.

Większe organizacje mają całe zespoły lub działy zajmujące się sprzętem telefonicznym. Mniejsze przedsiębiorstwa muszą zatrudniać ekspertów do krótkich zadań, jeśli zajdzie taka potrzeba. Dzięki VoIP nie musisz planować budżetu na żaden z tych elementów zamówienia. Koszty te są często ukryte lub pomijane, ale na przestrzeni lat mogą sumować się do znacznych kwot.

NIE JEST WYMAGANA ŻADNA SPECJALISTYCZNA WIEDZA

Centrale PBX oparte na sieci PSTN były niezwykle złożone i wymagały od ekspertów zmiany konfiguracji lub modyfikacji czegokolwiek. Proces dodawania kilku linii lub wyłączania niektórych funkcji dla konkretnej grupy nie był szybki ani łatwy. Aby dokonać niezbędnych zmian, trzeba mieć ekspertów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Ponownie, duże firmy zazwyczaj mają wewnętrznych ekspertów, którzy zajmują się takimi kwestiami. Mniejsze firmy radzą sobie z przydzielaniem tych zadań różnym pracownikom, którzy mają już inne obowiązki.

To kolejny sposób, w jaki VoIP może zaoszczędzić pieniądze. Dzięki hostowanym usługom VoIP nie potrzebujesz już ekspertów do wprowadzania jakichkolwiek zmian. Użytkownicy mogą samodzielnie włączać i wyłączać niektóre funkcje za pośrednictwem internetowych pulpitów nawigacyjnych. Menedżerowie i inni administratorzy mogą kontrolować funkcje dla określonych grup lub całej organizacji. Przedsiębiorstwa mogą albo wyeliminować te stanowiska, albo przenieść personel do innych działów, w których mogą zapewnić większą wartość.

WYELIMINUJ ZBĘDNE ZASOBY

Jedną z największych wad systemów opartych na PSTN jest to, że nie można ich zintegrować z innymi narzędziami dla przedsiębiorstw. Istniały we własnym silosie. Rozważmy przykłady takie jak faksowanie lub poczta głosowa. Do wysyłania i odbierania faksów potrzebne są faksy i linia telefoniczna. Aby uzyskać dostęp do poczty głosowej, należy wybrać konkretny numer. Wiadomości te nie mogą zostać przekazane na Twoją skrzynkę odbiorczą. Jeśli chciałeś korzystać z obiektów konferencyjnych lub rozmów wideo, musiałeś dodatkowo zapłacić.

VoIP konsoliduje wszystkie te kanały komunikacji w jednym miejscu. Dzięki technologii VoIP możesz wysyłać faksy i odbierać wiadomości głosowe na swoją skrzynkę e-mail . Większość planów obejmuje połączenia konferencyjne i czaty wideo. Aby skorzystać z tych opcji, nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu ani nie udajesz się do innego operatora. Możesz otrzymać jeden skonsolidowany rachunek za wszystko od jednego dostawcy, co upraszcza proces płatności. To tylko trzy pośrednie sposoby, dzięki którym VoIP może zaoszczędzić pieniądze. Uaktualnij już dziś i przekonaj się sam!

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!