VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Organizacja współczesnego biznesu uległa znacznym zmianom w ciągu ostatnich 50 lat. Firmy nie mogą już spocząć na laurach i historii. Mobilność, zwinność i elastyczność to teraz najważniejsze cechy. Dawno już minęły czasy, gdy pracownicy przychodzili do pracy o dziewiątej rano i wychodzili o piątej wieczorem. Po powrocie do domu można było zapomnieć o pracy aż do następnego ranka.
Teraz przez cały dzień jesteśmy otoczeni urządzeniami i ekranami. Nigdy nie tracimy kontaktu ze współpracownikami lub klientami dłużej niż kilka minut. Pracownik może mieć co najmniej osobisty smartfon, komputer na biurku, laptop w podróży, a nawet telefon służbowy do rozmów służbowych.
Co ten zmieniający się krajobraz mobilny oznacza dla organizacji? Oznacza to, że przestarzałe telefony stacjonarne nie są już w stanie sprostać wymaganiom nowoczesnych miejsc pracy. Telefony stacjonarne oparte na sieci PSTN nie są elastyczne i nie przystosowują się do cyfrowego świata. Jeśli nie siedzisz przy biurku, aby odebrać telefon, tracisz cenną szansę biznesową. Nawet z pocztą głosową i innymi powiązanymi funkcjami telefony nie były zbyt elastyczne.
W przypadku tradycyjnego systemu telefonii biznesowej firmy często miały szafy lub całe pomieszczenia wypełnione sprzętem telefonicznym. Trzeba było poprowadzić przewody przez ściany, gdziekolwiek chciałeś mieć telefony. Każdy pracownik miał na biurku jedno urządzenie do wykonywania i odbierania połączeń. Aby móc korzystać z funkcji korporacyjnych, każde biuro musiało uruchomić i utrzymywać własną centralę PBX. Większość organizacji zatrudnia co najmniej kilka osób zajmujących się wyłącznie konserwacją systemów telefonicznych. Większe korporacje miały kiedyś całe działy służące temu samemu celowi!
Hostowany VoIP zastępuje to wszystko. Koniec ze sprzętem, oprogramowaniem, wydzieloną przestrzenią na sprzęt telefoniczny itp. Wszystko, czego potrzebujesz, to szybkie łącze internetowe, solidna sieć danych i kilka telefonów zgodnych z protokołem SIP. Hostowany dostawca VoIP przejmuje za Ciebie konserwację biznesowego systemu telefonicznego. Naprawami, aktualizacjami i zmianami zajmuje się dostawca. Dodanie nowej funkcji lub zmiana konfiguracji dla istniejących użytkowników nie zajmuje dużo czasu. Wszystko jest łatwo dostępne za pośrednictwem internetowych pulpitów nawigacyjnych.
Jak na razie dobry, ale hostowany VoIP wykracza poza absolutne minimum wymagane przez organizacje. Jedną z największych zalet korzystania z VoIP jest możliwość korzystania z tego samego numeru w każdym miejscu. Pracownik może zabrać ze sobą swój numer telefonu, niezależnie od lokalizacji. Mogą dzisiaj pracować w domu, jutro w podróży, a pojutrze u klienta. Przez cały ten czas mogą wykonywać i odbierać połączenia z tego samego numeru na dowolnym wybranym przez siebie urządzeniu.
Jest to możliwe, ponieważ numery VoIP nie są przypisane do konkretnego adresu lub lokalizacji geograficznej. Zamiast tego numer telefonu jest powiązany z osobą, czyli kontem użytkownika. Zatem nie ma znaczenia, gdzie jesteś, nadal możesz używać swojego numeru telefonu. Terminy „sieć domowa” lub roaming nie mają żadnego znaczenia w przypadku VoIP, ponieważ Twoja fizyczna lokalizacja nie ma już znaczenia.
Istnieje kilka scenariuszy – obecnie coraz powszechniejszych – w których ta funkcja będzie przydatna dla Twojej firmy. Wiele zawodów wymaga obecnie od pracowników podróżowania. Nie zawsze musi to być inne miasto lub kraj. Niektórzy pracownicy nie mają już nawet biurka w biurze, po prostu przełączają się między lokalizacjami wielu klientów w ciągu tygodnia pracy. Jeśli nie masz możliwości używania tego samego numeru na wielu urządzeniach, w jaki sposób tacy pracownicy mogą utrzymywać kontakt z klientami, współpracownikami lub członkami swojego zespołu?
Telefony są siłą napędową każdej organizacji. Jeśli Twój telefon przestanie działać, jak przetrwasz resztę dnia? Wcześniej oznaczało to, że nie możesz wrócić do pracy, dopóki telefon nie zostanie naprawiony. Teraz możesz po prostu odbierać połączenia na dowolnym innym urządzeniu w zasięgu ręki, nawet na komputerze stacjonarnym!
Kolejną zaletą tej elastyczności jest to, że klienci nie muszą już zapamiętywać całej gamy liczb dla każdej lokalizacji, w której pracujesz. Użytkownicy mogą ustawić reguły, dzięki którym połączenia przychodzące będą sygnalizowane na wszystkich urządzeniach jednocześnie lub pojedynczo w ustalonej kolejności. Możesz po prostu odebrać połączenie na dowolnym z tych urządzeń. W przypadku tradycyjnych systemów telefonicznych dzwoniący nie mieli innego wyjścia, jak tylko zostawić wiadomość głosową, jeśli nie mogli się dodzwonić. Teraz poczta głosowa jest ostatecznością.
Być może najlepszą częścią tych nowych funkcji jest fakt, że większość z nich jest bezpłatna. W przeciwieństwie do oldschoolowych operatorów telefonicznych, dostawcy VoIP nie będą pobierać opłat za wszystko. Zatem śmiało zwiększ efektywność swojej firmy dzięki technologii VoIP.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!