VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Dane napędzają świat biznesu w każdym obszarze, od marketingu po sprzedaż. Jeśli nie użyjesz najlepszych narzędzi do analizy napływających surowych danych, stracisz potencjalnych klientów i przychody. Wskaźniki śledzenia połączeń to doskonały sposób na optymalizację wydajności i poprawę zadowolenia klientów.
Pomimo popularności mediów społecznościowych w kampaniach marketingu cyfrowego, wielu konsumentów nadal woli rozmowy telefoniczne, aby dotrzeć do firmy. Niezależnie od tego, czy dzwonią do Ciebie po pomoc techniczną, czy też chcą coś kupić, połączenia przychodzące są cenną okazją dla Twojej firmy.
Wiele firm polega na połączeniach przychodzących w celu generowania i konwersji leadów. Ale nie wszyscy śledzą te wskaźniki połączeń przychodzących. Może masz ogólne pojęcie o liczbie telefonów i pamiętasz sezonowe trendy, ale to wszystko.
Bez dostępu do danych śledzenia połączeń tak naprawdę niewiele wiesz. Nie masz dostępu do szczegółowych raportów i narzędzi. Menedżerowie nie mają pojęcia, czy wskaźniki połączeń pozostały stałe, czy też zmieniły się na przestrzeni lat. Innymi słowy, firmy nie wiedzą, czy radzą sobie dobrze, czy mogą radzić sobie lepiej, czy też tracą potencjalne przychody.
Jakie informacje można uzyskać z oprogramowania i wskaźników do śledzenia połączeń? Okazuje się, że możesz się wiele nauczyć.
Istnieje wiele danych śledzenia połączeń, które możesz potencjalnie mierzyć. Niektóre wskaźniki, takie jak liczba połączeń, są cenne dla prawie każdej organizacji. Inne metryki są cenne tylko dla niektórych rodzajów działalności. Decyzja, które metryki należy mierzyć, zależy w dużej mierze od konkretnej firmy.
Na przykład firma B2B, która produkuje narzędzia inżynierskie, może mieć dłuższy lejek sprzedaży z wieloma interakcjami. Mogą chcieć śledzić wielokanałowe rozmowy przez miesiące. Z drugiej strony, internetowy sprzedawca odzieży chciałby skupić się wyłącznie na pomiarach połączeń dla słów kluczowych, kampanii PPC i reklam online.
Decyzje biznesowe również mogą z czasem ulec zmianie. Nie możesz już korzystać z określonego kanału ani rozszerzać działalności na nowe rynki. Te okoliczności mogą uzasadniać zmianę wskaźników, które są najważniejsze do śledzenia.
Teraz to może wydawać się oczywiste, ale naprawdę powinieneś monitorować ilość połączeń przychodzących. Większość organizacji monitoruje liczbę połączeń, aby podejmować decyzje dotyczące zatrudniania personelu, planowania zmian, pozyskiwania linii telefonicznych itp.
Jednak dane śledzenia połączeń zapewniają cenny wgląd na znacznie bardziej szczegółowym poziomie. Możesz rejestrować i analizować wzorce połączeń według godziny, miesiąca lub roku. Możesz zobaczyć liczby z poprzednich lat i dowiedzieć się, gdzie możesz zrobić coś lepiej. Najlepsza część? Wszystko to odbywa się automatycznie, nie ma potrzeby ręcznego monitorowania czegokolwiek.
Oprócz liczby połączeń dane śledzenia połączeń rejestrują również dane atrybucji, co oznacza, że możesz śledzić połączenia na kanał. Żadna firma nie używa tylko jednego lub dwóch kanałów marketingowych, często jest to połączenie źródeł cyfrowych i analogowych. Organizacje mogą korzystać z ukierunkowanych kampanii e-mailowych, stron docelowych w mediach społecznościowych, witryn internetowych, wyszukiwań słów kluczowych, reklam online, billboardów, promocji telewizyjnych i wysyłać ulotki pocztą, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.
Jak śledzić ilość połączeń z każdego źródła, jeśli wszędzie używasz tego samego numeru? Połącz numery lokalne i dane śledzenia połączeń, aby dowiedzieć się, które źródła generują połączenia przychodzące. Oprogramowanie do śledzenia połączeń może nawet przypisywać połączenia do określonych słów kluczowych lub kampanii PPC, dzięki czemu wiesz, na co wydać pieniądze marketingowe.
W zależności od branży potencjalni klienci i konwersje mogą być wyższe w zależności od pory dnia lub tygodnia. Na przykład hotel w obszarze turystycznym może odnotować mniej połączeń telefonicznych w poniedziałki i wtorki w porównaniu z resztą tygodnia. Mogą więc zdecydować się wydać mniej na reklamy PPC w tym czasie, ponieważ i tak nie generują leadów.
Lokalizacja może również wpływać na wskaźniki połączeń przychodzących. Jeśli masz wiele biur lub punktów usługowych, możesz odpowiednio dostosować reklamy online, aby były wyświetlane. Pozwala to zminimalizować wydatki na reklamy w obszarach, w których potencjalni klienci ich nie widzą lub nie są istotne.
Czas trwania połączenia lub czas trwania rozmowy może decydować o jakości połączenia. Krótsze połączenia mają mniejsze szanse na uzyskanie prawdziwych potencjalnych klientów lub udane konwersje. Twoje połączenia przychodzące będą również obejmować irytujących telemarketerów dzwoniących na numery Twojej firmy, automatyczne połączenia automatyczne i połączenia spamowe. Możesz ustawić minimalny próg 30 sekund lub 1 minutę, aby wyeliminować takie bezużyteczne połączenia.
Jednak dłuższe rozmowy niekoniecznie prowadzą do faktycznej sprzedaży. Musisz odsłuchiwać połączenia, aby określić jakość połączenia. Możesz użyć funkcji nagrywania rozmów, aby mieć pewność, że rejestrujesz każde połączenie przychodzące i wykorzystujesz je do analizowania współczynników konwersji, szkolenia agentów i poprawy obsługi klienta.
Ponownie może się to wydawać dość oczywiste, ale musisz śledzić współczynniki konwersji połączeń. Powinieneś znać swoje ogólne średnie współczynniki konwersji, a także dla każdego kanału lub źródła atrybucji. Umożliwi to porównanie konwersji dla każdego źródła (na przykład internet vs e-mail) i zoptymalizowanie strategii.
Ważne jest, aby za każdym razem poprawnie identyfikować i przypisywać wywołania. Połączenie przychodzące może nie przekształcić się w sprzedaż w pierwszej rozmowie. Może to zająć tygodnie lub miesiące w zależności od klienta, rodzaju produktu/usługi, wartości umowy itp. Oznacza to, że ważne jest, aby wiedzieć, skąd pochodziło to pierwsze połączenie, aby zoptymalizować cykl sprzedaży i wiedzieć, ile czasu zajmuje konwersja prowadząca do faktycznej sprzedaży.
Oddzielenie osób, które dzwonią po raz pierwszy od osób, które dzwonią wielokrotnie, może również zapewnić lepszy wgląd w Twoje kampanie marketingowe. Dzwoniący po raz pierwszy to ci, którzy nigdy wcześniej nie kontaktowali się z Twoją firmą. To cenna pula potencjalnych klientów i szansa na rozwój.
Identyfikacja osób, które dzwonią po raz pierwszy, może pomóc w odpowiednim dostosowaniu prezentacji sprzedażowej. Możesz szkolić agentów telefonicznych, aby dostarczali informacje przydatne osobom dzwoniącym po raz pierwszy i nowym klientom. Lub nawet możesz określić, które kampanie działają lepiej dla powracających rozmówców (mogą być istniejącymi lub starymi/powracającymi klientami), a które są dobre dla osób dzwoniących po raz pierwszy. Możesz także zmierzyć liczbę osób dzwoniących po raz pierwszy i sprawdzić, czy osiągasz swoje miesięczne/roczne cele.
Oczywiście potrzebujesz oprogramowania do śledzenia połączeń, aby uzyskać dostęp do wszystkich powyższych wskaźników połączeń i wielu innych. Na rynku istnieje wiele rozwiązań analitycznych, ale potrzebujesz takiego, które zintegruje się z Twoją istniejącą technologią i systemami. Jeśli korzystasz już z zestawu narzędzi do śledzenia lub raportowania, ten nowy dodatek powinien pasować.
Niektóre firmy wybierają funkcje śledzenia połączeń oferowane przez ich dotychczasowego usługodawcę. Takie podejście oferuje znaczące korzyści:
Niestety nie wszyscy dostawcy usług telefonicznych oferują takie narzędzia, więc może być konieczny zakup rozwiązań z innych źródeł.
Niektóre oprogramowania do śledzenia połączeń integrują się z kilkoma narzędziami, w tym Google Analytics, rozwiązaniami CRM i narzędziami sprzedaży. Umożliwiają przeglądanie kluczowych danych na kilka sposobów i porównywanie ich obok siebie. Małe firmy nie potrzebują drogiego systemu, jeśli muszą śledzić tylko kilka konkretnych wskaźników. Uzyskaj odpowiednie narzędzia do śledzenia połączeń i wybierz najlepsze dane, aby zoptymalizować swoją strategię marketingową i uzyskać więcej korzyści za swoje pieniądze!
Jeśli chcesz wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać firmowy system telefoniczny, skontaktuj się z VoIPstudio.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!