VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jedną z kluczowych cech VoIP, którą lubią firmy, jest możliwość obsługi dużego wolumenu połączeń. Technologia ta jest pomocna zarówno w przypadku połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Ale te same funkcje, które legalne firmy znają i kochają, stają się narzędziami dla oszustów. Robocalls z VoIP są idealnym przykładem.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś odebrać telefon tylko po to, by zamiast osoby usłyszeć nagraną wcześniej wiadomość? To jest właśnie robocall. Jest to nazwa nadana połączeniom telefonicznym, które są obsługiwane przez komputer. Takie połączenia są inicjowane przez oprogramowanie, które odtwarza wiadomość w momencie, gdy ktoś odbiera połączenie.
Automatyczne wywoływanie jest przydatną funkcją i jest wykorzystywane przez wiele podmiotów, w tym kampanie polityczne i telemarketerów. Agencje rządowe mogą również wykorzystywać ją do wysyłania ogłoszeń o usługach publicznych lub komunikatów alarmowych. Jednak zdecydowana większość robocalls to oszustwa lub nielegalne wiadomości telemarketingowe.
W ostatnich latach robocalls stały się wszechobecne. Liczba robocallów przewyższa obecnie liczbę połączeń wykonywanych przez ludzi, a ich liczba wciąż rośnie. Agencje regulacyjne przypisują część tego wzrostu rosnącemu wykorzystaniu technologii VoIP.
Oszuści mogą wykorzystywać telefony VoIP do dzwonienia na amerykańskie numery spoza kraju. Ponieważ połączenia te nie pochodzą z granic Stanów Zjednoczonych, władze nie mają żadnej jurysdykcji. Wyśledzenie źródła takich połączeń telefonicznych jest wystarczająco trudne, a postawienie ich przed sądem prawie niemożliwe.
Telefony VoIP sprawiają, że robocalling jest bardziej wydajny i znacznie tańszy niż korzystanie z ludzi. Firmy nie muszą płacić ludziom za przychodzenie do biura i wykonywanie połączeń telefonicznych przez osiem godzin. Komputery mogą automatycznie wybierać setki lub nawet tysiące numerów i odtwarzać nagrane wcześniej wiadomości przez 24 godziny na dobę. Komputery nie muszą robić przerw ani iść do domu.
Przestępcy używają tych samych narzędzi co biznesmeni, aby zwiększyć efektywność swoich działań. Ponieważ VoIP pozwala na współdzielenie jednego numeru telefonu przez więcej niż jednego użytkownika, pracownicy muszą mieć możliwość ustawienia własnego identyfikatora rozmówcy. Oszuści wykorzystują tę funkcję, aby dzwonić do niczego niepodejrzewających ofiar z ich lokalnymi numerami kierunkowymi, co zwiększa szanse na odebranie połączenia.
Podobnie organizacje potrzebują sposobu na kontakt z dużymi grupami klientów. Mogą próbować dotrzeć do wszystkich obecnych klientów produktu lub dzwonić do potencjalnych klientów w celu przedstawienia nowych produktów i usług. Dostawcy usług VoIP udostępniają te funkcje wielu klientom. Nie mają możliwości sprawdzenia, czy dany klient prowadzi nieuczciwą działalność. W ten sposób oszust w Europie może kupować usługi VoIP i docierać do tysięcy amerykańskich klientów bez zważania na prawo.
Konsumenci zawsze mają możliwość wpisania się do ogólnokrajowego rejestru “Do Not Call”. Ale jak można się spodziewać, ta opcja działa tylko w przypadku legalnych firm. Nie odstrasza ona przestępców od popełniania oszustw. Robocalling jest nielegalny od 2009 roku i jeśli zostanie złapany, telemarketerzy muszą płacić surowe kary. Ale to nie powstrzymało robocalls.
Najważniejsza rola obsługi robocalls jest prosta: nigdy nie wchodź w interakcję z połączeniem w jakikolwiek sposób. Niektórzy ludzie będą próbowali dotrzeć do osoby poprzez śledzenie opcji katalogu połączeń. Jest to w rzeczywistości kontrproduktywne, ponieważ wskazuje oszustowi, że pod tym numerem jest prawdziwa osoba. W zdecydowanej większości przypadków Twój numer zostanie umieszczony na gorącej liście i sprzedany innym telemarketerom. Najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić jest rozłączenie się. Ma to dodatkową zaletę, że nigdy nie padniesz ofiarą żadnego oszustwa czy wyłudzenia.
Ale co potem? Możesz myśleć, że rejestr Do Not Call jest bezużyteczny, ponieważ nie powstrzymuje oszustów. Jednak dzięki temu można zgłosić takie numery telefonów do FTC. Ponieważ teraz zaznaczyłeś, że nie chcesz, aby się z Tobą kontaktowano, każda firma, która próbuje to zrobić, może zostać złapana i ukarana grzywną.
Kiedy przepisy nie mogą chronić konsumentów, rozwiązaniem jest często technologia. Większość nowoczesnych smartfonów oferuje pewnego rodzaju usługi blokowania połączeń. Podejrzane połączenia spamowe są oznaczane, więc nie musisz ich odbierać. Można również dodać numery do czarnej listy lub odbierać połączenia tylko z numerów, które rozpoznajemy. Istnieje również kilka aplikacji blokujących połączenia, które działają na głównych mobilnych systemach operacyjnych. Niektóre z nich są płatne, ale wiele jest darmowych.
Niektórzy dostawcy usług telefonicznych również oferują podobne usługi, choć nie wszyscy. Chociaż operatorzy znaleźli się pod presją konsumentów, aby zrobić coś z tym problemem, niechętnie podjęli działania. Oszukańcze firmy, które wykonują takie połączenia, są w stanie sfałszować numery ID dzwoniącego. Oznacza to, że wszelkie działania firmy telefonicznej mogą nieświadomie zaszkodzić niewinnym klientom.
Władze i usługodawcy prowadzą ciężką walkę z robocallami. Najlepsze, co możemy zrobić w międzyczasie, to nie odbierać ich.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!