VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Współpraca to potężne narzędzie dla każdej firmy, niezależnie od branży i wielkości. Właściciele małych firm muszą stawić czoła większym konkurentom dysponującym większymi zasobami. Na szczęście współpraca może pomóc w rozwoju firmy przy niewielkich dodatkowych kosztach. Aby odnieść sukces w biznesie, potrzebujesz wielu rzeczy – pieniędzy, talentu, technologii, żeby wymienić tylko kilka. Po drodze łatwo zapomnieć o takich rzeczach, jak współpraca i komunikacja.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego współpraca biznesowa jest kluczem do rozwoju Twojej małej firmy.
Jednym z najważniejszych powodów, dla których właściciele firm powinni skupić się na współpracy, jest rozwiązywanie problemów. Nie bez powodu rośnie ostatnio popularność crowdsourcingu. Właściciele firm i naukowcy z powodzeniem wykorzystali crowdsourcing do rozwiązywania ogromnych problemów dzięki współpracy pomiędzy jednostkami z odpowiednio dużej grupy. Chociaż nie każdy problem nadaje się do zastosowania w technice crowdsourcingu, współpraca na mniejszą skalę jest równie skuteczna, jeśli chodzi o rozwiązywanie wyzwań biznesowych.
Efekty współpracy można zobaczyć w skali mikro i makro. Jako przykład pomyśl o wspólnych wysiłkach zespołów i pojedynczych osób. Jak często spotykasz utalentowane osoby, które potrafią samodzielnie rozwiązać duże problemy biznesowe? Odpowiedź brzmi: prawie nigdy. Niemal zawsze to pracownicy współpracujący ze sobą są w stanie rozwiązać pojawiające się problemy.
Tak jak żaden człowiek nie jest wyspą, tak żadna firma nie jest samotna, jeśli chodzi o osiąganie pomyślnych wyników. Właściciele firm, zespoły i indywidualni pracownicy czerpią inspirację ze współpracy z innymi. Współpraca biznesowa nie oznacza tylko rozwiązywania problemów, takich jak: co zrobić z nadmiarem zapasów lub jak przyspieszyć stronę internetową firmy. Wiele problemów wymaga kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego myślenia. Przedsiębiorstwa stoją także przed innymi wyzwaniami, które nie są typowymi problemami, ale i tak wymagają rozwiązania.
Rozważmy małą firmę, która obecnie stoi w obliczu konkurencji ze strony większej firmy. Lub firma, która potrzebuje innowacyjnych sposobów zwiększania sprzedaży. Na tego typu wyzwania rzadko można znaleźć konwencjonalne rozwiązanie. Aby je rozwiązać, potrzebujesz pracowników i zespołów, które mogą czerpać inspirację od siebie nawzajem, z innych firm, a nawet z innych branż. W wielu okolicznościach współpraca biznesowa przyniesie lepsze rezultaty niż bezpośrednie strategie konkurencyjne.
Dla przedsiębiorcy lub właściciela małej firmy budowanie sieci ma kluczowe znaczenie. Lista kontaktów i sojuszy biznesowych może pomóc Ci w dążeniu do rozwoju, otwieraniu nowych rynków lub tworzeniu innowacyjnych produktów i usług. Niewiele firm może przetrwać, jeśli będzie sprzedawać tylko wybranej grupie ludzi w sposób ciągły. Rosnące przychody firmy zazwyczaj oznaczają odkrywanie nowych rynków lub tworzenie komplementarnych/nowych usług w celu zaspokojenia potrzeb klientów. Żadne z tych działań nie byłoby możliwe ani skuteczne bez poznania nowych ludzi i pracy z nimi.
Współpraca otwiera nowe możliwości uczenia się. Kontakty z ludźmi spoza firmy – a nawet wewnątrz – zawsze mogą Cię nauczyć czegoś cennego. Udana współpraca zwykle obejmuje dwie lub więcej osób o różnych mocnych stronach i umiejętnościach zawodowych, które oferują unikalne perspektywy na to samo wyzwanie.
Nie tylko porażki mogą uczyć ważnych lekcji. Współpraca jest być może nawet ważniejsza. Czasem nie dostrzegamy błędów, które popełniamy, bo jesteśmy zbyt blisko problemu. Perspektywa zewnętrzna – nawet jeśli nie jest ekspertem w tej dziedzinie – może pomóc Ci uczyć się na błędach.
Zbyt często różne działy lub zespoły w organizacji korzystają w swojej pracy z różnych narzędzi, metodologii lub platform komunikacyjnych. Pewna część tego jest nieunikniona, na przykład dział inżynieryjny używa oprogramowania, którego zespół księgowy nie potrzebuje. Jeśli jednak chodzi o narzędzia do komunikacji i współpracy, dzielenie się zasobami i korzystanie z podobnych technologii może pomóc Twojej firmie zaoszczędzić pieniądze.
Współpraca między jednostkami biznesowymi lub zespołami może również przynieść korzyści w postaci oszczędności. Zespoły interdyscyplinarne są w stanie lepiej dostrzec możliwości wyeliminowania marnotrawstwa lub nieefektywności w procesach biznesowych. Kiedy pracownicy współpracują ze sobą, mogą zainspirować się do nauki nowych procesów i narzędzi.
Powyższe to tylko kilka powodów, dla których współpraca biznesowa jest kluczowa dla małej firmy. Skoro już znasz korzyści, jak możesz wspierać ducha współpracy w swojej firmie? Podobnie jak kreatywność czy innowacyjne myślenie, nie jest to tak proste, jak nakazanie pracownikom wspólnej pracy i współpracy. Zachęcanie do współpracy oznacza zapewnienie im narzędzi i zachęt do promowania pożądanych zachowań.
Komunikacja jest podstawą wszystkich wspólnych wysiłków. Bez komunikacji nie można naprawdę współpracować z innymi. Dobre systemy komunikacji nie są jedynym wymogiem udanej współpracy biznesowej, ale stanowią doskonały początek. Kiedy już stworzysz podstawy dobrego systemu komunikacji korporacyjnej, zawsze możesz na nim bazować.
Był czas, gdy różne systemy komunikacji i współpracy były odrębne i odrębne. Obecnie słowem-kluczem jeśli chodzi o systemy biznesowe jest integracja. Oznacza to, że powinieneś przyjrzeć się systemom, które ze sobą rozmawiają. Systemy, w których dane łatwo przepływają z jednego kontekstu do drugiego. Nie chcesz odrębnych systemów, które nie mogą ze sobą współpracować, ponieważ oznacza to po prostu więcej niepotrzebnej pracy dla Twoich pracowników, aby znaleźć to, czego potrzebują.
W 2024 roku niewiele będzie firm, które nie wykorzystują systemu komunikacji VoIP do swoich potrzeb biznesowych. Ta technologia, która zastąpiła już starszą PSTN, pozostanie i będzie przyszłościowym standardem komunikacji głosowej. Tym, co czyni VoIP wyjątkowym, jest to, że zapewnia platformę również dla innych narzędzi. To nie tylko unowocześnienie technologii telefonii stacjonarnej.
Co najważniejsze, system komunikacji oparty na VoIP może pomóc właścicielom firm w zachęcaniu pracowników do współpracy z podmiotami zewnętrznymi.
Dostępność
Dawno minęły czasy, gdy współpraca oznaczała spotkania twarzą w twarz. Dzisiaj pracownicy mogą nawet w ogóle nie przychodzić do biura. Jak wspierać współpracę, gdy połowa zespołu pracuje z domu, a reszta jest rozproszona po całym świecie? VoIP pomaga wypełnić tę lukę. W przypadku VoIP lokalizacja nie ma znaczenia. Użytkownicy mogą kontaktować się z innymi niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzystają i gdzie w danym dniu pracują.
Typowy dzień pracy od 9 do 17 również już nie istnieje. Wraz z popularnością technologii mobilnych pracownicy mogą pracować z domu lub kawiarni, o ile mają dostęp do Internetu. VoIP pomaga bezproblemowo zintegrować wiele urządzeń komunikacyjnych. Eliminuje kilka przeszkód we współpracy jednocześnie – lokalizację, urządzenie i czas.
Wbudowane funkcje współpracy
Wdrażając usługę VoIP, otrzymujesz wiele funkcji współpracy w jednym pakiecie. Na przykład użytkownicy mogą udostępniać swój ekran współpracownikom, aby przekazać uwagi lub przekazać dane wizualne. Udostępnianie ekranu można włączyć podczas grupowej wideokonferencji dla zespołu projektowego lub podczas wykonywania ważnej prezentacji dla klientów. Nic tak nie wspomaga współpracy jak skuteczne pomoce wizualne.
Udostępnianie ekranu to tylko jedna z funkcji, a VoIP oferuje o wiele więcej. Możesz nagrywać rozmowy biznesowe, które możesz wykorzystać później w celach szkoleniowych. Istnieje ogromna różnica pomiędzy mówieniem o niezadowoleniu klienta a słuchaniem, jak sfrustrowany klient wyjaśnia swój problem. Podobnie zespoły pracujące nad ważnymi projektami mogą skutecznie współpracować, gdy mają do dyspozycji narzędzia takie jak przechwytywanie ekranu, udostępnianie ekranu, nagrywanie głosu i informacje o obecności.
Eliminacja problemów związanych z kosztami
Jedną z największych obaw każdej małej firmy jest oszczędzanie pieniędzy. Bardzo niewielu właścicieli małych firm może sobie pozwolić na wydanie tysięcy dolarów na nowe systemy. Jeszcze bardziej frustrujący jest fakt, że większość systemów korporacyjnych jest przeznaczona dla większych organizacji. Te same obawy są uzasadnione, jeśli weźmiemy pod uwagę narzędzia komunikacji lub współpracy.
Ogromną pomocą w tym zakresie są usługi VoIP. Eliminują lub minimalizują obawy związane z kosztami współpracy. W wielu przypadkach najszybszym sposobem na zrobienie kroku naprzód jest podniesienie telefonu i rozmowa ze współpracownikiem lub menedżerem. Co jednak w sytuacji, gdy wspomniany pracownik przebywa na drugim końcu świata lub podróżuje? Koszt połączeń międzymiastowych może szybko się sumować, zwłaszcza jeśli zatrudniasz pracowników zdalnych. Może to spowodować, że użytkownicy zawahają się i spróbują skorzystać z kanałów komunikacji innych niż czas rzeczywisty, takich jak poczta elektroniczna. Czasami użytkownicy obawiają się także przekraczania budżetów kwartalnych lub przekraczania limitów konta wydatków.
VoIP eliminuje to wszystko. Jak? Po pierwsze, wszystkie połączenia wewnętrzne pomiędzy pracownikami są bezpłatne dzięki technologii VoIP, niezależnie od ich lokalizacji. Oznacza to, że użytkownicy mogą dzwonić do współpracowników w dowolnym momencie, nie martwiąc się o koszty. Po drugie, połączenia międzynarodowe kosztują ułamek tego, co dotychczasowi operatorzy będą pobierać od firm. Jednym ruchem możesz usunąć największe zmartwienie pracowników związane z połączeniami głosowymi – koszty!
Szybko staje się jasne, że systemy VoIP – niezależnie od tego, czy posiadasz własny sprzęt, czy kupujesz usługi w chmurze – są kluczowym elementem wspierania współpracy w małej firmie. Nie wahaj się i spróbuj sam. Zarejestruj się, aby skorzystać z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego i doświadczyć korzyści!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!