Do szybkiego poczytania |

Whatsapp Business z VoIP lub numerami stacjonarnymi

VoIP phone service background
Komunikacja w biznesie

Od czasu nowej aktualizacji WhatsApp umożliwia swoim użytkownikom wykonywanie i odbieranie połączeń przez VoIP lub numerację stacjonarną. W ten sposób nie jest już konieczne podawanie kontaktom biznesowym naszego prywatnego numeru telefonu komórkowego, ani posiadanie dedykowanego numeru do tej usługi.

Aby to zrobić, wystarczy pobrać aplikację WhatsApp Business na nasz smartfon ze sklepu Google Play (Android).

Następnie otwieramy aplikację i wskazujemy numer firmy, którego chcemy używać jako kontaktu WhatsApp:

 

WhatsApp business verifying

Jak widać na obrazku, możemy teraz wskazać, czy chcemy otrzymać SMS-a, czy telefon, aby przekazać nam kod weryfikacyjny. W przypadku, gdy rejestrujemy usługę na numer stacjonarny, będziemy musieli wybrać opcję odebrania połączenia, ponieważ numery stacjonarne i VoIP nie mogą otrzymywać wiadomości SMS.

Po zatwierdzeniu numeru aplikacja pozwoli nam wybrać usługi, które oferujemy za pośrednictwem naszej firmy, oraz pozwoli nam wprowadzić adres URL strony i inne informacje, które mogą być przydatne dla naszych klientów. WhatsApp Business posiada również dodatkowe funkcje ułatwiające komunikację z naszymi klientami. Między innymi może przypisywać tagi, tworzyć szybkie odpowiedzi czy automatyczne wiadomości.

Aby dowiedzieć się więcej o tej aplikacji, zobaczmy, czym jest WhatsApp Business i jakie funkcje oferuje.

KORZYŚCI Z UŻYWANIA WHATSAPP Z NUMEREM BIZNESOWYM

Uzyskaj numer kontaktowy dla swojej firmy już od 16 PLN za miesiąc i używaj jednego numeru do obsługi klienta:

  1. Odbieraj i wykonuj połączenia z dowolnego miejsca, w którym masz dostęp do Internetu. Za pomocą smartfona, aplikacji komputerowej lub terminala stacjonarnego.
  2. Kontaktuj się z klientami przez WhatsApp, używając numeru firmowego.
  3. Dodaj powitalny komentarz lektora lub godziny otwarcia do numeru swojej firmy.
  4. Nagrywanie rozmów i poczta głosowa.
  5. Szczegółowy zapis wszystkich wykonanych lub odebranych połączeń.

JAK WSTAWIĆ LINK DO KONTAKTU WHATSAPP NA STRONIE TWOJEJ FIRMY

Możesz zezwolić odwiedzającym na bezpośrednie korzystanie z numeru obsługi klienta WhatsApp Twojej firmy. Wystarczy dodać przycisk lub obraz na stronie internetowej firmy zawierający link taki jak ten:

https://wa.me/ wraz z numerem wirtualnym z prefiksem międzynarodowym.

Na przykład:

https://wa.me/4401234567890

W ten sposób kliknięcie linku otworzy aplikację WhatsApp i klienci będą mogli skontaktować się z Twoim kontem WhatsApp Business. Kliknięcie linku na komputerach spowoduje otwarcie aplikacji internetowej WhatsApp.

Warto rozważyć przed wstawieniem przycisku „kontakt przez WhatsApp”

  1. Ważne jest, aby w linku numer miał prefiks międzynarodowy. W ten sposób można skontaktować się z potencjalnymi klientami zlokalizowanymi w innych krajach.
  2. W linku nie należy dodawać „00” ani „+” przed międzynarodowym prefiksem. Link nie powinien również zawierać spacji.
  3. Możesz dołączyć atrybut: target=”_blank”, aby Twoja witryna była otwarta w innej karcie.
  4. Możesz także dodać ikonę WhatsApp, aby klienci mogli zobaczyć, że numer obsługuje WhatsApp.

Pamiętaj również, że możemy przenieść Twój aktualny numer lub znaleźć numer, który jest łatwy do zapamiętania. Skontaktuj się z nami już teraz, a prześlemy Ci instrukcje!

 

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!