VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jeśli czytałeś o VoIP, słyszałeś o określeniu softphone. Ale co dokładnie oznacza softphone? Jak to działa? Softphone jest oparty na oprogramowaniu, w przeciwieństwie do rzeczywistego fizycznego urządzenia, które leży gdzieś na biurku. Softphones to lekkie aplikacje, które umożliwiają wykonywanie połączeń za pośrednictwem preferowanego dostawcy usług VoIP.
Softphony mają typowy interfejs telefonu i umożliwiają użytkownikom wprowadzanie numerów telefonów za pomocą wirtualnej klawiatury, myszy lub fizycznej klawiatury. Są dostępne na kilku platformach, w tym Windows, Linux, Android i iOS. Dostępnych jest wiele aplikacji dla mobilnych systemów operacyjnych. Niektóre są nawet zintegrowane ze zwykłym interfejsem wywoływania urządzenia. Jeśli korzystasz z softphone na komputerach stacjonarnych, będziesz potrzebować również zestawu słuchawkowego lub głośników oraz mikrofonu do rozmów.
Twój CRM może mieć własny softphone. Na przykład CRM Taxicaller lub Zoho mają własne softphone, więc wykorzystanie integracji CRM i VoIPstudio zapewni dodatkowe funkcje, takie jak:
Możesz użyć VoIPstudio jako domyślnej opcji dla łączy Windows Tel. Można go również skonfigurować tak, aby rozpoznawał numery telefonów podczas przeglądania Internetu. W ten sposób użytkownicy muszą tylko kliknąć numer, aby wywołać połączenia wychodzące.
Rozwiązanie do nawiązywania połączeń, które automatycznie wybiera numery telefonów i odtwarza automatyczną wiadomość. Może również połączyć wybieraną osobę z żywym agentem. Ta funkcja może nie być tylko funkcją softphone, ponieważ w niektórych scenariuszach wymaga integracji z platformą VoIP lub CRM.
Softphony mogą być jednocześnie funkcjonalne i piękne. Niektóre softphony umożliwiają personalizację lub mają fantazyjne skórki.
Oszczędzasz na kosztach sprzętu, ponieważ nie musisz kupować telefonów stacjonarnych.
Łatwo skonfiguruj usługę telefoniczną dla nowych użytkowników. Wystarczy włączyć rozszerzenie i mogą rozpocząć pracę z laptopa lub smartfona.
Pracownicy potrzebują tylko połączenia internetowego, aby uzyskać dostęp do platformy komunikacji biznesowej. Zwłaszcza, gdy usługa VoIP jest świadczona przez platformę chmurową.
Z łatwością mogą wykonywać i odbierać połączenia z urządzeń, które lepiej odpowiadają ich potrzebom w danym czasie i miejscu. Mogą po prostu skorzystać z aplikacji mobilnej lub softphonu na biurku komputerowym.
Wielu pracowników musi korzystać z własnego telefonu podczas pracy zdalnej lub w domu. Korzystanie z softphonów może uniemożliwić korzystanie z tych prywatnych zasobów i nie udostępniać klientom prywatnych danych kontaktowych.
Bardzo łatwo jest obsługiwać nowych pracowników, a także łatwo usuwać użytkowników lub numery. Płać tylko za to, czego potrzebujesz, w dowolnym momencie.
Większość softphonów szyfruje dane komunikacyjne.
W VoIPstudio umożliwiamy naszym klientom korzystanie z dowolnego softphone’a innej firmy lub darmowego softphone’a, ale opracowaliśmy własny softphone, który jest dostępny na różnych platformach:
VoIPstudio wdrożyło własną aplikację softphone w oparciu o wymagania klientów, aby lepiej dopasować się do ich potrzeb. W ten sposób poznajemy najciekawsze funkcje i stale ulepszamy naszą aplikację w oparciu o opinie naszych klientów. Poniżej znajdziesz informacje, które naszym zdaniem są najistotniejsze:
Pamiętaj, że nie wszystkie funkcje mogą być dostępne w aplikacji mobilnej lub w rozszerzeniu przeglądarki. Telefony komórkowe mają ograniczone możliwości i niestabilne środowiska sieciowe; może to spowodować, że niektóre funkcje nie będą dostępne w takich scenariuszach.
Softphony innych firm mogą zapewniać dodatkowe funkcje i inny wygląd, aby poprawić wrażenia użytkownika końcowego. VoIPstudio umożliwia dowolne ogólne połączenie telefoniczne SIP, dzięki czemu klienci mogą również korzystać z ich specyficznych funkcji.
Korzystanie z telefonów stacjonarnych zapewnia ciągłą komunikację i eliminuje potrzebę włączania komputera. Telefon stacjonarny zawsze będzie dzwonił w przypadku połączeń przychodzących i jest gotowy, aby po prostu chwycić słuchawkę i zadzwonić.
Telefony bezprzewodowe zapewniają dodatkową mobilność w biurze. Podczas rozmowy telefonicznej możesz chodzić po biurze, aby znaleźć dowolny dokument lub produkt, którym zainteresował się Twój rozmówca.
Korzystanie z MicroSIP softphone może umożliwić klientom uruchomienie kilku instancji softphonów. Dzięki temu możesz mieć wiele różnych rozszerzeń telefonu działających na jednym komputerze. Z drugiej strony Zoiper może zapewniać zaawansowane funkcje, dostęp do lokalnych kontaktów oraz przeprojektowany wygląd i działanie.
Oparty na SIP, Cisco 6841 jest przystępny cenowo. Jest to łatwy w użyciu telefon stacjonarny IP z obsługą wielu platform dla wdrożeń hostowanych przez inne firmy. Podstawowy i niedrogi telefon IP dla biznesu lub domowego biura.
Telefon stacjonarny D315 firmy Snom obsługuje do 4 kont SIP i jest wyposażony w podświetlany 4-liniowy wyświetlacz graficzny.
Nowy Yealink T19PN to podstawowy telefon IP, który oferuje funkcje i wydajność zwykle kojarzone z dużo bardziej zaawansowanymi telefonami.
Bezprzewodowy system telefoniczny Yealink W60P SIP łączy jakość, niezawodność i elastyczność, aby zaoferować użytkownikom skalowalny, wydajny system komunikacji.
Nie popełnij błędu polegającego na płaceniu za aplikację, gdy istnieje bezpłatna alternatywa, która spełnia Twoje wymagania. Z drugiej strony bezpłatne aplikacje nie są dostarczane z obsługą klienta. Kiedy coś pójdzie nie tak, zostaniesz sam z rozwiązywaniem problemów. To, co jest odpowiednie dla Twojej organizacji, może nie działać w innej.
Softphone VoIPstudio ma najbardziej typowe funkcje i wiele więcej bez dodatkowych kosztów. Zajrzyj do naszej instrukcji obsługi VoIPstudio Softphone, aby ją wypróbować już teraz. Jeśli masz problemy z jego konfiguracją, możesz sprawdzić, jak rozwiązać najczęstsze problemy w konfiguracji aplikacji desktopowej VoIPstudio Softphone.
Jeśli jeszcze nie zacząłeś korzystać z VoIPstudio, sprawdź nasz 30-dniowy darmowy okres próbny lub skontaktuj się z nami w VoIPstudio.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!