VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W świecie biznesu liczy się każda sprzedaż, a kontrola kosztów jest niezbędna. Czy chciałbyś znaleźć rozwiązanie, które pomoże usprawnić i zoptymalizować procesy sprzedaży bez wydawania fortuny na skomplikowane wdrożenie oprogramowania?
Nie ma wątpliwości, że znalezienie odpowiedniego CRM, biorąc pod uwagę wielkość naszej firmy, koszty i funkcje, które oferuje, może być wyzwaniem. Zoho Bigin prezentuje się jednak jako doskonała platforma CRM.
Integracja CRM z różnymi kanałami komunikacji, takimi jak poczta elektroniczna, formularze, telefon czy media społecznościowe, pozwala na scentralizowanie wszystkich informacji i zaoszczędzenie czasu podczas kontaktu z klientami. Przykładowo integracja z telefonią umożliwia automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych z klientami.
Dodatkowo jednym kliknięciem z poziomu CRM możemy wykonać połączenie, a po odebraniu połączenia szybko zidentyfikować kontaktującego się klienta. Wszystkie te funkcjonalności są niezbędne do zwiększenia efektywności naszego biznesu.
Zoho Bigin to oparty na chmurze CRM skoncentrowany na kanale dystrybucji przeznaczony dla małych firm.
Zoho Bigin oferuje przyjazny dla użytkownika interfejs z odpowiednimi funkcjami, aby pomóc małym firmom przyciągnąć więcej klientów i rozwinąć się organizacyjnie. Dzięki temu rozwiązaniu możesz zarządzać swoimi kontaktami, transakcjami sprzedaży i umowami oraz monitorować działania i interakcje z klientami. Możesz także generować wskaźniki wydajności, takie jak zyski, wskaźniki sprzedaży itp.
Jedną z głównych zalet Zoho Bigin jest to, że oferuje bezpłatne i niedrogie edycje, dzięki czemu jest dostępny dla przedsiębiorców i małych firm. W przeciwieństwie do innych CRM, możesz zacząć korzystać z Bigin za darmo mając do 500 rekordów bez ponoszenia kosztów.
Jeśli potrzebujesz wyższego limitu rekordów i dodatkowych funkcji, możesz wybrać płatną wersję Zoho Bigin. Za jedyne 30 PLN na użytkownika miesięcznie możesz uzyskać dostęp do szerokiej gamy ulepszonych funkcji i możliwości, z limitem do 50 000 rekordów (i możliwością dalszego rozszerzenia).
W porównaniu z cenami konkurencji na rynku, Zoho Bigin wyróżnia się przystępną ceną. Podczas gdy inne rozwiązania CRM mogą kosztować od 60 do 120 PLN na użytkownika miesięcznie w najbardziej ekonomicznych wersjach, z Bigin możesz zaoszczędzić do 75% na kosztach swojego CRM bez uszczerbku dla jakości i funkcjonalności potrzebnych do efektywnego zarządzania klientami.
Jedną z wyróżniających się zalet Zoho Bigin jest jego dostępność; nie jesteś już zamknięty w biurze, aby pracować lub uzyskiwać dostęp do odpowiednich danych. Z Bigin możesz korzystać z niego z dowolnego urządzenia z połączeniem internetowym, co pozwala zarządzać klientami z dowolnego miejsca.
Niezależnie od tego, czy używasz telefonu komórkowego, czy tabletu, możesz pobrać aplikację Bigin na urządzenia z systemem Android i iOS i szybko uzyskać dostęp do swoich danych. Nie ma potrzeby instalowania żadnego oprogramowania na komputerze; możesz uzyskać dostęp do Bigin przez dowolną przeglądarkę internetową, taką jak Google Chrome lub Firefox. Po prostu kliknij ten link i zaloguj się na swoje konto.
Dzięki Zoho Bigin możesz pracować zdalnie i uzyskiwać dostęp do danych i funkcji CRM z dowolnego miejsca, zapewniając ciągłe śledzenie klientów, aktualizacje w czasie rzeczywistym i możliwość wykonywania podstawowych zadań, a wszystko to w wygodny sposób z preferowanego urządzenia.
Obecnie strony internetowe stały się jednym z głównych punktów kontaktu z klientami; dla wielu firm są cennym źródłem leadów. Integracja tych informacji z systemem CRM jest niezbędna do skutecznego procesu zarządzania potencjalnymi klientami.
Zarówno w wersji darmowej, jak i płatnej, Zoho Bigin umożliwia tworzenie formularzy, które z łatwością osadzasz na swojej stronie internetowej. Wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrują się w Twojej witrynie, aby poprosić o informacje lub oferty, zostaną przekierowani bezpośrednio do Twojego CRM. Gdy kampanie marketingowe są w pełnym rozkwicie, zapewnia to stały przepływ potencjalnych klientów.
Dzięki Zoho Bigin możesz zmaksymalizować swoją obecność w Internecie, wydajnie i automatycznie przechwytując dane potencjalnych klientów generowane za pośrednictwem Twojej witryny. Możesz skutecznie zarządzać tymi potencjalnymi klientami i pielęgnować je, zapewniając płynność każdej okazji biznesowej.
Jedną z kluczowych zalet Zoho Bigin jest możliwość automatyzacji zadań. Dzięki przepływom pracy Bigin możesz zaoszczędzić cenny czas, automatyzując powtarzalne zadania, które pochłaniają znaczną część Twojego czasu i zasobów.
Wyobraź sobie, że nie musisz się martwić o ręczne przypisywanie leadów lub wysyłanie indywidualnych wiadomości powitalnych. Dzięki Bigin możesz automatycznie skonfigurować niestandardowe przepływy pracy do obsługi tych zadań.
Przypisuj leady do odpowiednich członków zespołu, wysyłaj spersonalizowane e-maile powitalne, twórz przypomnienia i konkretne zadania.
CRM staje się jeszcze potężniejszy, gdy integruje się z narzędziami, z których korzystasz na co dzień. Zoho Bigin rozumie to i oferuje różne integracje, aby poprawić Twoje wrażenia i produktywność.
Dzięki Zoho Bigin możesz łatwo synchronizować pocztę e-mail, kontakty i wydarzenia ze swojego konta Google lub Microsoft 365. Oznacza to, że wszystkie istotne dane są aktualne i dostępne z jednego miejsca, co eliminuje konieczność przełączania się między różnymi aplikacjami. Zoho Bigin integruje się z popularnymi platformami e-mail marketingu, takimi jak MailChimp i Zoho Campaigns.
Ta integracja pozwala na wysyłanie e-mailowych kampanii marketingowych do Twoich kontaktów bezpośrednio z Twojego CRM, zapewniając efektywny sposób pozostawania w kontakcie z klientami i generowania nowych możliwości sprzedaży.
Jeśli chodzi o spotkania online, Zoho Bigin umożliwia integrację z narzędziami takimi jak Zoom i Zoho Meeting. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć możesz planować i przeprowadzać wirtualne spotkania ze swoimi klientami i współpracownikami, a wszystko to ze znanego Ci środowiska CRM.
Oprócz tych specyficznych integracji, Zoho Bigin jest również kompatybilny z platformami automatyzacji, takimi jak Zapier i Zoho Flow, oraz własnym interfejsem API. Oznacza to, że wszystkie istotne dane są aktualne i dostępne z jednego miejsca, co eliminuje konieczność przełączania się między różnymi aplikacjami.
VoIPstudio i Zoho Bigin są gotowe do integracji za pomocą kilku kliknięć.
Jeśli nie masz jeszcze konta, pierwszym krokiem jest rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego na obu platformach:
30-dniowy bezpłatny okres próbny VoIPstudio
15-dniowy bezpłatny okres próbny Zoho Bigin
Oto proces:
Chociaż VoIPstudio jest platformą samoobsługową, zalecamy skontaktowanie się z nami, abyśmy mogli doradzić Ci konfigurację, która najlepiej pasuje do Twojego modelu biznesowego i jak najlepiej wykorzystać komunikację.
Krok 1: Zainstaluj aplikację VoIPstudio ze sklepu Zoho Bigin. Aby to zrobić, przejdź do (1) Ustawienia, (2) Kanały – Telefonia, wyszukaj i zainstaluj aplikację „VoIPStudio”, jak pokazano na obrazku:
Krok 2: Zoho Bigin wskaże jeszcze jeden krok w sekcji VoIPstudio. Teraz pora przejść do panelu kontrolnego VoIPstudio. Przejdź do sekcji Integracje (1), wyszukaj integrację z Zoho i kliknij Włącz integrację z Zoho, aby ją aktywować (2).
Krok 3: Wybierz użytkowników, którzy potrzebują integracji i skonfiguruj typ formatu dla numerów telefonów.
Ci użytkownicy otrzymają zaproszenie e-mailem. Muszą kliknąć link, aby aktywować integrację z kontem Zoho.
Jeśli użytkownik nie otrzyma wiadomości e-mail lub napotka jakiekolwiek problemy, w panelu kontrolnym VoIPstudio pojawi się również powiadomienie, aby aktywować tę integrację.
Uwaga: Ten ostatni krok musi zostać wykonany przez określonego użytkownika z jego poświadczeniami, a nie przez administratora. Aby uzyskać więcej informacji, możesz zapoznać się z naszą instrukcją.
Zoho Bigin jest przeznaczony do użytku na smartfonie i ma dedykowaną aplikację. Podobnie VoIPstudio ma również aplikację na smartfony, w której możesz wykonywać połączenia biznesowe. Jedyną rzeczą do zapamiętania jest to, że integracja będzie działać nieco inaczej.
Możesz korzystać z funkcji „kliknij, aby połączyć”, aby dzwonić z Zoho na swoim urządzeniu mobilnym. Różnica polega na tym, że w tym przypadku zamiast wybierania urządzenia do wykonania połączenia, zostanie to wykonane bezpośrednio przez aplikację VoIPstudio na telefonie komórkowym.
Aktywność połączeń i nagrania są rejestrowane w ten sam sposób.
Aktywny panel połączeń nie będzie dostępny w aplikacji Bigin na smartfony.
Aby wykonywać i odbierać połączenia, wystarczy aktywować integrację i mieć aktywny telefon programowy VoIPstudio lub telefon IP z użytkownikiem.
Możesz nawiązywać połączenia za pomocą jednego kliknięcia z komputera, przeglądać aktywne połączenia w Zoho i powiązać aktywność z nowym lub istniejącym kontaktem. Możesz także zarządzać połączeniem z aplikacji Zoho lub VoIPstudio.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu demonstracyjnego.
Integracja Zoho Bigin z VoIPstudio pozwala nam kliknąć kontakty Zoho, aby bezpośrednio zainicjować połączenie. Dodatkowo mamy kontrolę nad tym połączeniem w panelu Zoho.
Po otrzymaniu połączenia możemy zidentyfikować dzwoniącego klienta, co pozwala nam zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę klienta i automatycznie uzyskać dostęp do jego profilu.
Cała aktywność telefoniczna jest automatycznie rejestrowana w profilu klienta, w tym czas połączenia, czas trwania, a nawet samo nagranie.
Ten dziennik aktywności jest przydatny w przypadku pracy z wieloma pracownikami. Dzięki niemu możemy monitorować rozmowy wykonywane przez personel handlowy i techniczny, co pozwala na ocenę ich wykonania oraz jakości obsługi naszych klientów.
W Zoho Bigin rozumieją, że każda firma ma swój własny, unikalny proces sprzedaży. Dlatego oferują elastyczność zdefiniowania do pięciu różnych procesów sprzedaży w ramach platformy.
Możesz także dostosować etapy każdego procesu, aby pasowały do działalności Twojej organizacji. Dzięki temu masz przejrzysty proces sprzedaży dostosowany do Twoich konkretnych potrzeb, co ułatwia zarządzanie szansami sprzedażowymi i poprawia efektywność Twojego zespołu sprzedażowego.
Dzięki Zoho Bigin masz pełną kontrolę nad procesem sprzedaży, pomagając podejmować bardziej świadome decyzje i skuteczniej osiągać cele biznesowe.
Z Bigin nie musisz się o to martwić. Platforma udostępnia gotowe raporty dla Twojej wygody. Od wykresów lejków sprzedaży po karty kluczowych wskaźników wydajności (KPI), możesz uzyskać jasny i szybki przegląd ogólnej sytuacji biznesowej.
Jak widać, Zoho Bigin to idealne rozwiązanie dla małych firm, które chcą zoptymalizować procesy sprzedaży i kontrolować koszty. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na kanale, przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi i szerokiej gamie funkcji, Bigin pozwala scentralizować informacje o klientach i zaoszczędzić czas na interakcjach.
Ponadto integracja z VoIPstudio przynosi jeszcze więcej korzyści, takich jak wykonywanie i nagrywanie rozmów bezpośrednio z poziomu platformy. Poprowadź swoją firmę do sukcesu dzięki Zoho Bigin i jego potężnej integracji VoIP!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!