Przejdź do treści

Integracje - Zoho

W tym rozdziale dowiesz się, jak zintegrować produkty Zoho - Zoho CRM, Zoho One, Zoho Recruit, Zoho Mail, Zoho Desk z VoIPstudio.

Konfiguracja

1.Jeśli nie masz konta Zoho, utwórz je pod adresem https://www.zoho.com/signup.html 2. Zaloguj się na swoje konto Zoho i wykonaj poniższe czynności, aby aktywować PhoneBridge.

1 Kliknij ikonę Setup w głównej nawigacji. 2 Kliknij Telephony w sekcji "CHANNELS". 3 Kliknij ENABLE PHONEBRIDGE.

Nie ma potrzeby dalszej konfiguracji PhoneBridge w Zoho. Przejdź do kroku 3 poniżej.

zoho-enable-phonebridge.png

Figure 9.1 Włączanie Zoho PhoneBridge
  1. Po włączeniu Zoho PhoneBridge, zaloguj się do konta VoIPstudio z panelu Administratora, i przejdź do Integracji (zobacz 1 na zdjęciu poniżej 9.2)i kliknij Włącz integrację Zoho.

integrations.png

Figure 9.2 Włączanie intergacji Zoho
  1. Wybierz użytkowników, których chcesz zaprosić do połączenia Zoho zgodnie z punktem 1 poniższego obrazka i kliknij Wyślij zaproszenie zgodnie z punktem 2. W siatce zaproszeń Zoho zobaczysz również aktualny status zaproszenia.

new-integration.png

Figure 9.3 Wysyłanie zaproszenia do wybranych użytkowników
  1. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zaproszenia. Alternatywnie kliknij Połącz z Zoho z paska powiadomień na górze VoIPstudio jak w punkcie 1 poniższego rysunku.

zoho-intergation-invitation.png

Figure 9.4 Link do paska powiadomień umożliwiający połączenie Zoho
  1. Po kliknięciu łącza w wiadomości e-mail lub z paska powiadomień zostaniesz przekierowany na stronę logowania Zoho.
  2. Zaloguj się do Zoho za pomocą swoich danych.
  3. Kliknij zaakceptuj, aby włączyć PhoneBridge jak na poniższym obrazku.

zoho-enable-bridge.png

Figure 9.5 Włączanie Phone Bridge
  1. Zostaniesz przekierowany do twojego konta VoIPstudio a po pomyślnej autoryzacji powinieneś zobaczyć wyskakujące okienko jak poniżej.

zoho-complete.png

Figure 9.6 Pomyślna autoryzacja
  1. Status autoryzacji użytkownika powinien zmienić się na potwierdzony, jak na poniższym zrzucie ekranu.

zoho-email.png

Figure 9.7 Status: potwierdzony

Obsługiwane funkcje

  1. Click to call -w interfejsie ZoHo, kliknij numer, jak pokazano w punkcie 1 poniższego zrzutu ekranu, a nasz softphone zacznie dzwonić z prośbąClick2Call. When you answer the call on our soft-phone, it will begin ringing the number you have selected from Zoho.

zoho-click2-call.png

Figure 9.8 Click to call

0 2. Pełna kontrola połączeń jest obsługiwana w interfejsie ZoHo -Połączenia mogą zostać zakończone (1), połączenia mogą być zawieszone (3) i wyciszone (4) bez wychodzenia z interfejsu ZoHo.

zoho-call-handling.png

Figure 9.9 Obsługa połączeń

3 .Alternatywnie sterowanie połączeniami jest obsługiwane jak zwykle w przypadku Softphone VoIPstudio. Poniższy zrzut ekranu ilustruje sposób wysyłania DTMF(1), wyciszyć połączenie (2),przenieść do innego agenta (3), zawiesić połączenie (4) i zakończyć połączenie(5).

active-call-display.png

Figure 9.10 Kontrolowanie rozmów w VoIPstudio's softphone
  1. Historia rozmów. Będziesz mógł odsłuchać nagrania swoich rozmów w Zoho. Przejdź do sekcji 'Activities' w interfejsie ZoHo gdzie znajdziesz różne opcje widoku połączeń. Jeśli 'call recording' jest włączone w aplikacji VoIPstudio, będziesz mógł odsłuchać nagrania swoich rozmów. zoho-call-history.png
Figure 9.11 Historia rozmów
  1. Dodawanie i edycja kontaktów z połączeń przychodzących

zoho-edit-call.png

Figure 9.12 Dodawanie i edycja kontaktów z połączeń przychodzących