Integracje - Zoho¶
W tym rozdziale dowiesz się, jak zintegrować produkty Zoho - Zoho CRM, Zoho One, Zoho Recruit, Zoho Mail, Zoho Desk z VoIPstudio.
Konfiguracja¶
1.Jeśli nie masz konta Zoho, utwórz je pod adresem https://www.zoho.com/signup.html 2. Zaloguj się na swoje konto Zoho i wykonaj poniższe czynności, aby aktywować PhoneBridge.
1
Kliknij ikonę Setup
w głównej nawigacji.
2
Kliknij Telephony
w sekcji "CHANNELS".
3
Kliknij ENABLE PHONEBRIDGE
.
Nie ma potrzeby dalszej konfiguracji PhoneBridge
w Zoho. Przejdź do kroku 3 poniżej.
- Po włączeniu Zoho
PhoneBridge
, zaloguj się do konta VoIPstudio z panelu Administratora, i przejdź do Integracji (zobacz1
na zdjęciu poniżej 10.2)i kliknijWłącz integrację Zoho
.
- Wybierz użytkowników, których chcesz zaprosić do połączenia Zoho zgodnie z punktem
1
poniższego obrazka i kliknijWyślij zaproszenie
zgodnie z punktem2
. W siatce zaproszeń Zoho zobaczysz również aktualny status zaproszenia.
- Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zaproszenia. Alternatywnie kliknij
Połącz z Zoho
z paska powiadomień na górze VoIPstudio jak w punkcie 1 poniższego rysunku.
- Po kliknięciu łącza w wiadomości e-mail lub z paska powiadomień zostaniesz przekierowany na stronę logowania Zoho.
- Zaloguj się do Zoho za pomocą swoich danych.
- Kliknij zaakceptuj, aby włączyć PhoneBridge jak na poniższym obrazku.
- Zostaniesz przekierowany do twojego konta VoIPstudio a po pomyślnej autoryzacji powinieneś zobaczyć wyskakujące okienko jak poniżej.
- Status autoryzacji użytkownika powinien zmienić się na potwierdzony, jak na poniższym zrzucie ekranu.
Obsługiwane funkcje¶
Click to call
-w interfejsie ZoHo, kliknij numer, jak pokazano w punkcie 1 poniższego zrzutu ekranu, a nasz softphone zacznie dzwonić z prośbąClick2Call
. When you answer the call on our soft-phone, it will begin ringing the number you have selected from Zoho.
0 2. Pełna kontrola połączeń jest obsługiwana w interfejsie ZoHo -Połączenia mogą zostać zakończone (1), połączenia mogą być zawieszone (3) i wyciszone (4) bez wychodzenia z interfejsu ZoHo.
3 .Alternatywnie sterowanie połączeniami jest obsługiwane jak zwykle w przypadku Softphone VoIPstudio. Poniższy zrzut ekranu ilustruje sposób wysyłania DTMF(1), wyciszyć połączenie (2),przenieść do innego agenta (3), zawiesić połączenie (4) i zakończyć połączenie(5).
- Historia rozmów. Będziesz mógł odsłuchać nagrania swoich rozmów w Zoho. Przejdź do sekcji 'Activities' w interfejsie ZoHo gdzie znajdziesz różne opcje widoku połączeń. Jeśli 'call recording' jest włączone w aplikacji VoIPstudio, będziesz mógł odsłuchać nagrania swoich rozmów.
- Dodawanie i edycja kontaktów z połączeń przychodzących
Dozwolone adresy IP w Zoho¶
Jako dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa Zoho umożliwia ograniczenie adresów IP, z których dostępne są usługi.
Aby integracja telefoniczna działała, klienci korzystający z tego mechanizmu bezpieczeństwa Zoho muszą dodać adresy IP serwerów VoIPstudio do listy zaufanych adresów IP Zoho.
Zobacz adresy IP VoIPstudio, które muszą być dozwolone:
- 134.19.166.144
- 134.19.166.145
- 134.19.166.149
- 134.19.166.161
- 23.105.180.104
- 23.105.180.105
- 23.105.180.109
Aby edytować dozwolone adresy IP w Zoho:
- Zaloguj się do Zoho CRM z uprawnieniami administratora.
- Przejdź do zakładki Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa.
- Przejdź do sekcji Dozwolone adresy IP, a następnie kliknij przycisk Dodaj adres IP.
- Wprowadź wymagane adresy IP.
- Kliknij przycisk Dodaj.
Aby uzyskać więcej szczegółów, zapoznaj się z artykułem Zoho on this link