Do szybkiego poczytania | 29/04/2022

Jak ustawić połączenia jako podejrzane o spam na telefonach z Android

VoIP phone service background
Usługa VoIP

Niektóre telefony z Androidem umożliwiają użytkownikom oznaczanie połączeń jako podejrzanych o spam lub niechciane połączenia na podstawie numeru, z którego wykonano połączenie. Te etykiety są częścią wspólnej bazy danych. Zasadniczo etykieta nie dotyczy tylko terminala lub użytkownika, który zidentyfikował „podejrzany” numer. Ten numer zostanie oznaczony jako podejrzany o spam dla wszystkich użytkowników Androida, którzy mają dostęp do tej funkcji.

Ta funkcja jest bardzo przydatna, aby zapobiec reagowaniu na te niechciane połączenia.

Ale czasami może to prowadzić do błędów. Na przykład: może to być niechciany telefon od dostawcy, który próbuje sprzedać ci coś, czego nie potrzebujesz lub nie chcesz. Ale może to być również telefon, na który czekasz, od dostawcy, który ma aktualne informacje o Twoim zakupie lub incydencie.

JAK AKTYWOWAĆ/DEZAKTYWOWAĆ ETYKIETĘ?

Użytkownicy końcowi, którzy otrzymają połączenie, mogą aktywować lub dezaktywować usługę identyfikacji spamu na swoim urządzeniu z systemem Android, wykonując następujące czynności:

  1. Otwórz aplikację mobilną z urządzenia.
  2. Naciśnij „Więcej” > „Ustawienia” > „Identyfikator połączeń i spam”.
  3. Włącz lub wyłącz tę opcję.
  4. *Opcjonalnie: możesz również aktywować opcję filtrowania możliwych połączeń spamowych, aby tego typu połączenia nie dzwoniły w telefonie. Nie będziesz też otrzymywać powiadomień o utraconych połączeniach ani wiadomości głosowych, ale przefiltrowane połączenia pojawią się w historii.

Identyfikator rozmówcy Google pokazuje nazwy firm i usług, które znajdują się w plikach „Google Moja Firma”. Wyszukuje również zbiegi okoliczności w katalogach, w których znajdują się informacje o wezwaniach do obsługi rachunków do ośrodków pracy lub placówek edukacyjnych.

Ta usługa nie jest dostępna dla wszystkich urządzeń z systemem Android. Niektóre wersje oprogramowania nie mają tej funkcji.

CO ZROBIĆ, JEŚLI NASZ NUMER BIZNESOWY JEST OZNACZONY JAKO SPAM?

Może się zdarzyć, że nasz numer firmowy został oznaczony jako „podejrzany o spam”. Aby tego uniknąć, możemy jedynie zasugerować:

  1. Korzystanie z innego numeru kontaktowego firmy, aby wykonywać połączenia komercyjne. Zasadniczo, jeśli mamy już znany numer kontaktowy, dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie innego numeru, który nie jest oznaczony, aby wykonywać połączenia komercyjne.
  2. Spróbuj zarejestrować nasz numer firmowy w „Google Moja Firma”, w ten sposób powinna pokazać się nazwa naszej firmy, gdy wykonujemy połączenie.
  3. Zgłoś błąd oznaczony jako spam. Aby to zrobić, sprawdź sekcję powyżej.

Jak zgłosić błąd oznaczony jako spam?

Jeśli połączenie od firmy lub kogoś, kogo znasz, jest oznaczone jako spam, możesz poinformować o tym błędzie, wykonując następujące kroki:

  1. Otwórz aplikację telefonu 
  2. Przejdź do ostatnich połączeń 
  3. Wybierz połączenie oznaczone jako spam.
  4. Naciśnij „Odblokuj numer” > Odblokuj.

Od teraz ten numer telefonu nie będzie oznaczony jako spam.

Możesz zapoznać się ze szczegółami tej usługi Google, klikając tutaj.

 

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!