VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Niektóre telefony z Androidem umożliwiają użytkownikom oznaczanie połączeń jako podejrzanych o spam lub niechciane połączenia na podstawie numeru, z którego wykonano połączenie. Te etykiety są częścią wspólnej bazy danych. Zasadniczo etykieta nie dotyczy tylko terminala lub użytkownika, który zidentyfikował „podejrzany” numer. Ten numer zostanie oznaczony jako podejrzany o spam dla wszystkich użytkowników Androida, którzy mają dostęp do tej funkcji.
Ta funkcja jest bardzo przydatna, aby zapobiec reagowaniu na te niechciane połączenia.
Ale czasami może to prowadzić do błędów. Na przykład: może to być niechciany telefon od dostawcy, który próbuje sprzedać ci coś, czego nie potrzebujesz lub nie chcesz. Ale może to być również telefon, na który czekasz, od dostawcy, który ma aktualne informacje o Twoim zakupie lub incydencie.
Użytkownicy końcowi, którzy otrzymają połączenie, mogą aktywować lub dezaktywować usługę identyfikacji spamu na swoim urządzeniu z systemem Android, wykonując następujące czynności:
Identyfikator rozmówcy Google pokazuje nazwy firm i usług, które znajdują się w plikach „Google Moja Firma”. Wyszukuje również zbiegi okoliczności w katalogach, w których znajdują się informacje o wezwaniach do obsługi rachunków do ośrodków pracy lub placówek edukacyjnych.
Ta usługa nie jest dostępna dla wszystkich urządzeń z systemem Android. Niektóre wersje oprogramowania nie mają tej funkcji.
Może się zdarzyć, że nasz numer firmowy został oznaczony jako „podejrzany o spam”. Aby tego uniknąć, możemy jedynie zasugerować:
Jeśli połączenie od firmy lub kogoś, kogo znasz, jest oznaczone jako spam, możesz poinformować o tym błędzie, wykonując następujące kroki:
Od teraz ten numer telefonu nie będzie oznaczony jako spam.
Możesz zapoznać się ze szczegółami tej usługi Google, klikając tutaj.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!