VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Oznaczanie połączeń (tagowanie) to mechanizm sortowania, klasyfikowania i organizowania połączeń w celu późniejszego generowania raportów i analiz dotyczących przepustowości. Raporty te mogą być wykorzystywane do oceny obciążenia zespołów, identyfikowania trendów połączeń lub po prostu izolowania spamu, aby później dział obsługi klienta mógł je łatwo znaleźć i zbadać.
Poniżej znajdziesz najczęstsze przypadki użycia i kilka sugestii zastosowania funkcji oznaczania połączeń. Dobrą wiadomością jest to, że do każdego połączenia możesz dodać tyle tagów lub etykiet, ile potrzebujesz.
Oznaczanie połączeń może pomóc w zlokalizowaniu najbardziej zajętych działów lub ustaleniu, gdzie agenci spędzali najwięcej czasu podczas połączeń. Na przykład możemy oznaczyć połączenia jako: „Sprzedaż”, „Wsparcie”, „Wewnętrzne”, „Niewłaściwe połączenie”.
W przypadku centrów kontaktowych ds. połączeń wychodzących ukierunkowanych na sprzedaż, połączenia są zazwyczaj oznaczane w niektórych z poniższych opcji: „Zainteresowanie”, „Brak zainteresowania”, „Brak odpowiedzi”, „Niewłaściwy numer”, „Nie dzwoń”
Pomaga to w szybkim identyfikowaniu właściwych leadów i generowaniu raportów z wyników rozmów.
Oznaczenie nieudanych połączeń sprzedażowych z przyczyną niepowodzenia pomoże później odizolować błędy od tego, co sprzedajemy. Na przykład niektóre etykiety, których można użyć, to „Niewłaściwa cena”, „Niepowodzenie-Problemy techniczne”, „Niepowodzenie-Brak funkcji”, „Niepowodzenie-Nieodpowiedni czas”.
Funkcja śledzenia połączeń może również pomóc w ustaleniu, które metody marketingowe generują połączenia telefoniczne, a które nie. Jednak identyfikacja najczęściej wywoływanej kampanii może nie być tym samym, co identyfikacja najbardziej udanej. Połączenie śledzenia połączeń i tagowania połączeń z etykietami „Właściwy potencjalny klient” lub „Nieistotne” zapewni dokładniejsze informacje zwrotne.
Potencjalny klient może być zainteresowany, ale nie w tym momencie. Oznaczenie połączenia jako „remarketing” może być pomocne w późniejszym przyjrzeniu się potencjalnym klientom do remarketingu.
Oznaczanie wszystkich „udanych” rozmów sprzedażowych może później pomóc w identyfikacji bardziej wykwalifikowanych pracowników, ale możemy również oznaczyć rozmowy, w których pracownik nie był wystarczająco uprzejmy lub „niegrzeczny”.
Również dodanie tagu pokazującego konkurentów wymienianych w ramach danego połączenia może zapewnić widok najbardziej odpowiednich konkurentów. Jeśli połączymy to z funkcją nagrywania rozmów, być może później, oceniając wszystkie rozmowy, w których wskazano danego konkurenta, moglibyśmy dowiedzieć się, jak nam idzie lub gdzie nasz produkt musi się poprawić w porównaniu z konkurencją.
Platformy telefoniczne zwykle umożliwiają ustawienie kilku tagów dla tego samego połączenia. Na przykład możesz oznaczyć połączenia przychodzące jako „Nowy klient”, „Firma”, „Sprzedaż”, „Zdenerwowany”.
Z pulpitu administratora przejdź do Historii i przeglądaj CDR. W prawym górnym rogu okna zobaczysz listę rozwijaną etykiet. Lista rozwijana zawiera listę wszystkich bieżących etykiet i zapewnia dostęp do zarządzania sekcją Etykiety. Tam możesz edytować bieżące etykiety lub generować nowe etykiety i przypisać im kolor, aby szybko je znaleźć.
Przy jednokrotnym odebraniu lub wybieraniu połączenia, połączenie zostanie nawiązane, softphone wyświetli panel aktywnego połączenia. Stamtąd pracownicy mogą dodać jeden lub więcej tagów, gdy są na dyżurze.
Administratorzy i użytkownicy mogą również dodawać znaczniki do połączeń, które zostały już zakończone. Jak w niektórych scenariuszach może być wymagane dodanie nowych tagów lub dostosowanie tagów z danego wywołania po jego ocenie.
Supervisorzy monitorują wszystkie wywołania systemowe, a także mogą dodawać etykiety do aktywnych wywołań ze swojego panelu recepcyjnego.
Szczegółowy raport połączeń VoIPstudio umożliwia filtrowanie według dowolnych szczegółów połączeń, od, do, dat, ale także tagów. Dzięki temu możemy łatwo znaleźć listę połączeń spełniających podane kryteria. Po zastosowaniu filtra widok można wyeksportować do pliku CSV w celu bardziej zaawansowanej obróbki w arkuszu kalkulacyjnym lub zewnętrznym programie.
Jeśli chcesz wypróbować tę funkcję do oznaczania połączeń w VoIPStudio, mamy 30 dniową wersję próbną.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!