VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Telefony IP (Internet Protocol) są kluczowym elementem nowoczesnych systemów komunikacyjnych, zwłaszcza w firmach korzystających z technologii VoIP (Voice over Internet Protocol).
W przeciwieństwie do tradycyjnych telefonów korzystających z sieci z komutacją łączy, telefony IP przesyłają połączenia głosowe przez sieć danych, korzystając z Internetu. Ta metoda zmniejsza koszty i oferuje ulepszone funkcje, takie jak poczta głosowa na e-mail, przekazywanie połączeń i inne.
Istotną zaletą telefonów IP są ich interfejsy WWW, które pozwalają użytkownikom i administratorom konfigurować ustawienia, zarządzać kontaktami i aktualizować oprogramowanie bezpośrednio poprzez przeglądarkę internetową.
Ta łatwość dostępu może mieć kluczowe znaczenie przy rozwiązywaniu problemów, optymalizacji wydajności i utrzymaniu bezpieczeństwa dzięki regularnym aktualizacjom oprogramowania sprzętowego.
Wraz z szybkim tempem aktualizacji przeglądarek internetowych nowsze wersje przeglądarek Chrome, Firefox i Microsoft Edge wdrożyły bardziej rygorystyczne kontrole bezpieczeństwa.
Te ulepszone środki bezpieczeństwa mogą uniemożliwić dostęp do interfejsu internetowego telefonów IP z przestarzałym oprogramowaniem sprzętowym.
Na przykład telefony Cisco CP78xx i CP88xx ze starym oprogramowaniem sprzętowym 3PCC często nie umożliwiają dostępu do Internetu. Podczas próby przeglądania lokalnego adresu IP telefonu możesz napotkać następujące komunikaty:
W niektórych przypadkach naciśnięcie „pomiń” na urządzeniu fizycznym powinno umożliwić dostęp do interfejsu internetowego telefonu w przeglądarce.
Czasami jednak może pojawić się pusty ekran oczekiwania, taki jak ten:
Jednym z prostych sposobów uzyskania dostępu do tych urządzeń jest użycie kompatybilnej, starszej wersji przeglądarki internetowej. Starsze przeglądarki nie podlegają rygorystycznym kontrolom bezpieczeństwa, które można znaleźć w najnowszych wersjach, co może ułatwić dostęp do interfejsu sieciowego telefonu IP.
Szczególnie przydatne mogą być na przykład przenośne wersje przeglądarki Firefox. Znajdziesz je pod adresem:
Po uzyskaniu dostępu do urządzenia za pomocą przenośnej przeglądarki zdecydowanie zaleca się aktualizację oprogramowania sprzętowego do najnowszej wersji. Aktualizacja oprogramowania sprzętowego zapewni w przyszłości dostęp do zwykłych, aktualnych przeglądarek internetowych, eliminując potrzebę polegania na przestarzałych wersjach.
Oprócz korzystania ze starszej przeglądarki trwalszym rozwiązaniem jest aktualizacja oprogramowania telefonu IP. Wiele telefonów IP, w tym modele takie jak Cisco CP78xx i CP88xx, obsługuje aktualizacje oprogramowania sprzętowego poprzez sekwencję rozruchu. Oto ogólne kroki aktualizacji oprogramowania sprzętowego:
Wykonanie tych kroków zapewni, że na Twoim telefonie IP będzie zainstalowane najnowsze oprogramowanie sprzętowe, co zwiększy kompatybilność i bezpieczeństwo.
Należy zauważyć, że modele Cisco CP78xx i CP88xx z oprogramowaniem sprzętowym 3PCC nie są jedynymi urządzeniami, których dotyczy ten problem. Podobne problemy zaobserwowano w przypadku telefonów IP innych producentów. Zawsze sprawdzaj dostępność najnowszych aktualizacji oprogramowania sprzętowego dla konkretnego modelu urządzenia i postępuj zgodnie z wytycznymi producenta dotyczącymi aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
Wykonując te kroki, możesz zachować dostęp do interfejsu internetowego swojego telefonu IP i mieć pewność, że Twoje urządzenie pozostanie bezpieczne i funkcjonalne.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!