VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W branżach opartych na technologii istnieje tendencja do zestawiania ze sobą dwóch lub więcej technologii. Mogą to być konkurencyjne formaty, platformy, aplikacje, a nawet systemy operacyjne. Obserwujemy to wielokrotnie w różnych sektorach. W komputerach stacjonarnych był to Mac kontra Windows. Niedawno na telefonach komórkowych porównano iOS i Androida. Konkurencji nie umknęły nawet formaty wideo, a najnowszym zwycięzcą jest Blu-ray.
Nie powinno zatem dziwić, że rozwiązania VoIP w chmurze i wdrożenia lokalne są również postrzegane jako konkurencja w branży. Eksperci branżowi, media społecznościowe i telewizyjne regularnie publikują opinie na temat tego, która alternatywa okaże się ostatecznym zwycięzcą. Dla zdecydowanej większości firm pierwszą decyzją, jaką muszą podjąć, jest przejście na chmurę lub wdrożenie własnego systemu.
W niektórych przypadkach rywalizacja jest uzasadniona, gdyż obaj przeciwnicy mogą bezpośrednio konkurować na wszystkich frontach. Jednak najczęściej nie ma wyraźnego zwycięzcy, ponieważ sprowadza się to do subiektywnych preferencji i konkretnych wymagań biznesowych. Rozważmy przypadek mobilnych systemów operacyjnych iOS i Android. Obie platformy przeżywają obecnie rozkwit i żadnej z nich nie można nazwać absolutnym zwycięzcą. Każdy system operacyjny wyróżnia się pod jednym lub drugim aspektem, a użytkownicy dokonują wyboru na podstawie osobistych upodobań lub antypatii.
Podobnie jest w przypadku alternatyw VoIP. Na pierwszy rzut oka wdrożenia VoIP w chmurze i lokalnie wydają się konkurować. Bliższe spojrzenie powie Ci co innego. Po pierwsze, różne typy organizacji mają różne wymagania, które nie zawsze będą takie same. Możesz grupować osoby w określone kategorie na podstawie zmiennych demograficznych, takich jak wiek lub dochód. W podobny sposób możesz zrobić to samo z organizacjami.
To, co jest odpowiednie dla firmy zatrudniającej 20 000 osób na trzech kontynentach, może być całkowicie niewłaściwe dla małej sieci butików. Z drugiej strony niektórzy dostawcy obsługują klientów o różnych wymaganiach biznesowych, dostosowując to samo rozwiązanie zaplecza.
Obydwa typy wdrożeń VoIP mają wiele podobieństw. Niezależnie od dokonanego wyboru organizacje odczują znaczne oszczędności. Mogą wdrożyć wiele bardziej zaawansowanych funkcji, które nie były możliwe w przypadku PSTN. Obie opcje zapewniają elastyczność i niezawodność wymaganą we współczesnych przedsiębiorstwach.
Jest jeszcze jeden problem z ogłoszeniem zwycięzcy tej tzw. „wojny”. Jak ustalić, kto wygra? Według jakich kryteriów można stwierdzić, że VoIP w chmurze przegrał z SIP na miejscu i odwrotnie? Rzućmy okiem na klasyczny przykład połączenia Maca z Windowsem. O ile pod względem udziału w rynku wygrywa ten ostatni, o tyle powszechnie wiadomo, że komputery Mac są dla Apple’a bardziej opłacalne. Mniej osób kupuje komputery Apple, ale te, które to robią, nie przejdą na system Windows, ponieważ wiele aplikacji nie jest dostępnych na tej platformie. Obydwa typy systemów operacyjnych obsługują zupełnie różnych klientów. Biuro firmy marketingowej może być wypełnione komputerami Mac, podczas gdy firmie technologicznej trudno jest działać na tym samym sprzęcie.
Kiedy VoIP był jeszcze nowy, istniała wyraźna granica pomiędzy wdrożeniami w chmurze i lokalnie. Powszechnie uważano, że małe i średnie firmy powinny wybierać hostowane usługi VoIP. Podczas gdy większe organizacje wybierają lokalny protokół SIP trunking. Jednak granice między obiema alternatywami nie są już tak wyraźne jak kiedyś.
W rzeczywistości wielu tradycyjnych dostawców IP PBX zdecydowało się na technologię VoIP w chmurze. W branży doszło do wielu przejęć pomiędzy dostawcami usług hostowanych a tradycyjnymi dostawcami central PBX. W dłuższej perspektywie lokalne wdrożenia VoIP są jeszcze bardziej opłacalne niż usługi hostowane. W związku z tym nawet małe firmy chcą inwestować we własny sprzęt do usług telefonicznych.
Jest też odwrotnie. W miarę jak dostawcy usług hostingowych poszerzają swoje portfolio i poprawiają niezawodność swojej infrastruktury, większe firmy zaczynają to zauważać. Zamiast próbować utrzymywać oddzielne instalacje dla różnych biur regionalnych, korporacje te wybierają usługi hostowane od jednego dostawcy.
Istnieją również organizacje, które przeszły z usług w chmurze na wdrożenia lokalne i odwrotnie. Zmiana taka może być wynikiem działania jednego lub kilku czynników łącznie. Czasami organizacje zmieniają rozwiązania z powodu fuzji, przejęcia lub innej transakcji biznesowej. W niektórych przypadkach cena może być czynnikiem decydującym. Dość często zmiana ma miejsce, ponieważ wymagania firmy zmieniły się z biegiem czasu.
Jeśli Twoja firma chce przejść na technologię VoIP, nie zawracaj sobie głowy wyborem „zwycięzcy”. Ważniejszy jest wybór rozwiązania odpowiedniego do budżetu i wymagań biznesowych. Należy pamiętać, że te czynniki również mogą się zmieniać. To, co sprawdza się dzisiaj, jutro może już nie być idealne.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!