VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Podobnie jak tradycyjny telefon, VoIP może być wykorzystywany w wielu sektorach działalności. Każda firma w inny sposób skorzysta z tej technologii. W tym artykule pokażemy Tobie, w jaki sposób nasze systemy VoIP pomogą w Twojej restauracji.
Funkcja telefonu w restauracji może się wydawać bardzo prosta, telefon i osoba, która go odbierze, ale jeśli naprawdę chcesz zadowolić odpowiednio swojego klienta, musisz dołożyć wszelkich starań i skorzystać ze wszystkich opcji, aby wyciągnąć maksymalną korzyść z tego typu komunikacji. Z VoIPstudio możemy Ci pomóc, od najprostszej konfiguracji w kawiarni, po dużą restaurację, która potrzebuje więcej opcji, aby poradzić sobie ze wszystkimi klientami.
Niezależnie od tego, czy rozpoczynasz nowy biznes (otwieranie restauracji), czy też musisz zmienić dostawcę z tego, czy innego powodu, VoIPstudio jest bardzo przydatnym narzędziem ze względu na szybkość i łatwość konfiguracji oraz gotowość do pracy.
Możemy dostarczyć nowe numery dla Twojej firmy w mgnieniu oka lub przenieść istniejące numery w jednej chwili. Nie jest wymagana fizyczna instalacja, chyba że nasi klienci mają takie preferencje.
Chociaż VoIPstudio wymaga jedynie urządzenia (komputera lub urządzenia) kompatybilnego z aplikacją oraz połączenia z Internetem, możesz korzystać z naszego systemu również za pomocą zwykłego telefonu, a nawet telefonu komórkowego. To wystarczy, aby odbierać i wykonywać połączenia z dowolnego miejsca na świecie.
Posiadanie dobrego systemu komunikacji z klientem jest kluczowe, szczególnie w obecnej sytuacji pandemicznej. Ludzie nie czują się już całkowicie komfortowo w miejscach publicznych z obawy przed zarażeniem się chorobą, a wiele przepisów uniemożliwia firmom przetrwanie, ponieważ są one uzależnione od osób fizycznie przychodzących do lokalu. To sprawia, że komunikacja musi być znakomita.
Pandemia wiele nas nauczyła, ale czy jest pandemia, czy jej brak, ważne jest, aby mieć dobrą obsługę klienta. Trzeba dopilnować tego, żeby wszystkie potrzeby klientów mogły zostać zaspokojone w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. Marnowanie czasu klientów, jeśli mają trudności z rezerwacją lub złożeniem zamówienia, może spowodować, że zmienią oni zdanie.
Dzięki ustawieniom VoIPstudio masz wiele możliwości w zależności od dostępnych środków komunikacji. Możesz aktywować i połączyć nasze numery z aplikacją WhatsApp, aby dokonywać rezerwacji i zamówień przez WhatsApp oraz innych funkcji w kombinacji z naszym systemem.
W VoIPstudio możesz zdefiniować kilka stanowisk pracy: rezerwacje, kuchnia, administracja itp. Na każdym z tych stanowisk możesz zdecydować, skąd chcesz odbierać połączenia lub skąd chcesz je wykonywać: aplikacja mobilna, bezprzewodowo, stacjonarny telefon IP, komputer. Możesz po prostu zadzwonić do wszystkich w tym samym czasie i odpowiedzieć z dowolnego miejsca.
Yealink T19PN | Yealink W60P |
Aby ułatwić przepływ połączeń i pracę operatora połączeń, można dokonać wielu konfiguracji. Na przykład możesz stworzyć automatyczną sekretarkę, aby prezentowała wiadomość powitalną lub skrzynkę pocztową ze spersonalizowaną wiadomością, świętami lub inną funkcją z ustalonym terminarzem.
Jeśli w restauracji jest dużo zamówień na wynos, ale także wiele rezerwacji, możesz skorzystać z automatycznej sekretarki, aby poprosić klientów o rezerwację za pośrednictwem WhatsApp lub strony internetowej.
Z drugiej strony, możesz również dać możliwość złożenia zamówienia poprzez rozmowę. W wiadomości możesz po prostu powiedzieć im, aby pozostali w oczekiwaniu, wtedy taka rozmowa zostanie przekierowania do pracownika restauracji, dzięki temu Twój pracownik będzie miał więcej czasu na inne czynności niż tylko odbieranie telefonów.
Automatyczna sekretarka może powiedzieć na przykład: „Dziękujemy za telefon… Aby dokonać rezerwacji, wyślij na ten numer WhatsApp swój numer, a wkrótce się z Tobą skontaktujemy” lub „Aby dokonać rezerwacji, wejdź na stronę www.(twoja-restauracja).pl”.
Jeśli klient nadal rozmawia przez telefon, możesz dodać: „Aby złożyć zamówienie, zaczekaj na linii”.
Może będziesz miał lub już masz sytuację, w której serwujesz posiłki na wynos w określonych dniach tygodnia albo o określonej porze roku. W takiej sytuacji możesz nagrać dla swoich klientów wiadomość z taką informacją. Wszystko to zrobisz raz, system zapamięta ustawienia i w zależności od dnia Twój klient usłyszy inną wiadomość powitalną. Na przykład, gdy serwujesz posiłki na wynos tylko zimą, ponieważ latem jest zbyt duża ilość osób lokalnie by zadwolić też osoby, które chciałyby zamówić na wynos, możesz nagrać automatyczną wiadomość powitalną o treści:
„Dziękuję za telefon…, jeśli chcesz złożyć zamówienie na wynos, informujemy, że do X-X-X nie ma takiej możliwości, aby dokonać rezerwacji, wyślij wiadomość na WhatsApp lub pozostań na linii.”
Zimą, automatycznie wybierana jest inna odpowiedź, która umożliwia zamówienie na wynos lub z dostawą do domu, podobnie ma się rzeczy z wakacjami i dniami wolnymi od pracy. W oprogramowaniu VoIPStudio możesz ustawić harmonogram na konkretne dni, w które będziesz powiadomić swoich klientów komunikatem, że jesteś zamknięty i kiedy wrócisz.
Jednym z narzędzi, z których możesz skorzystać, jest rozdzielanie połączeń według harmonogramu. Oznacza to, że jeśli klient zadzwoni w godzinach pracy, telefon zostanie odebrany, a jeśli nie, zostanie wysłany komunikat, że restauracja jest zamknięta, a następnie zostanie przedstawiona informacja, w jakich godzinach jesteś otwarty. Na przykład:
“Dziękujemy za telefon… niestety w tych godzinach nie pracujemy, informujemy, że nasze godziny otwarcia to 9:00 do 15:00”.
W VoIPStudio możesz również skorzystać z bardzo przydatnej funkcji nagrywania rozmów, dzięki czemu możesz ponownie odsłuchać rozmowę, jeśli zapomniałeś zamówienie lub nie jesteś pewien, czy zapisałeś je poprawnie. Ciekawą funkcją, jeśli chodzi o nagrywanie rozmów jest to, że nie musisz przechowywać nagrań na swoim urządzeniu więc nie musisz martwić się o ilość zajętego miejsca, rozmowy są przechowywane w chmurze. Rozmowy możesz odsłuchiwać za pośrednictwem aplikacji, a w razie potrzeby pobrać je na lokalny dysk.
Jeśli posiadasz już system rezerwacji, możesz go zintegrować z systemem telefonicznym. Dzięki temu po otrzymaniu połączenia przychodzącego możesz określić, czy dzwoniący jest stałym klientem, lub na pierwszy rzut oka dowiedzieć się, czy dzwoniący ma oczekującą rezerwację. W ten sposób masz zapewniony szybki dostęp do szczegółów rezerwacji i możesz szybko wprowadzić korektę w razie potrzeby.
Tak jest w przypadku integracji VoIPstudio z systemem rezerwacji Restoome.
VoIP to nie tylko szybkość i przewaga nad Twoją konkurencją, jeśli chodzi o różne opcje, ale także bardzo dobre ceny i bardzo dobra mobilność. Podczas gdy inne rozwiązania są kosztowne, w VoIPStudio za jedyne 22 złote miesięcznie będziesz mógł uruchomić cały system wraz z dedykowanym numerem. Wszystkie inne funkcje centrali PBX, o których mówiliśmy podczas postu, są bezpłatne.
Jeśli musisz zmienić lokal, nie musisz przenosić telefonów, centrali ani martwić się, że coś się zepsuje i stracisz dane, ponieważ wszystko jest przechowywane w chmurze i można je odzyskać w kilka sekund. Jeśli z jakiegoś powodu zmienisz lokalizację, możesz szybko otrzymać inny numer z numerem kierunkowym nowej lokalizacji, a nawet innego kraju.
Na co czekasz? Rozpocznij współpracę z VoIPstudio i zaoferuj swoim klientom najlepszą możliwą obsługę.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!