VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Proces biznesowy z obsługą komunikacji pomaga wyeliminować nieefektywne praktyki pracy na korzyść bardziej zintegrowanej działalności
Przeczytaj nasze najnowsze opracowanie dotyczące komunikacji biznesowej
Przedsiębiorstwa są obciążone nieefektywnymi procesami z wielu powodów. Na pierwszy rzut oka mogą się one wydawać nieistotne, ale ich konsekwencje można odczuć wszędzie. Organizacje muszą płacić więcej, aby osiągnąć ten sam wynik lub tracić cenny czas z powodu nieefektywności procesu. Może również wpływać na morale, rotację i produktywność pracowników.
Firmy powinny kierować się komunikacją i procesami aplikacji, aby uzyskać szybki wzrost wydajności. Jeśli przedsiębiorstwo zmniejszy nieefektywność procesów nawet nieznacznie, z czasem może przynieść to ogromne zyski. Integracja komunikacji i procesów biznesowych umożliwia udostępnianie danych i usprawnia współpracę.
Firmy mogą szybciej podejmować decyzje i lepiej reagować na zmiany gospodarcze. Mogą zautomatyzować powtarzalne zadania i przekierować pracowników do bardziej znaczącej pracy. Kluczem jest zintegrowanie platformy komunikacyjnej przedsiębiorstwa z innymi systemami i narzędziami, takimi jak CRM czy oprogramowanie biurowe. Takie integracje stały się znane jako ulepszone procesy biznesowe komunikacji lub w skrócie CEBP. Firmy powinny wybrać partnera, który może zapewnić wiele opcji integracji CEBP o trwałej wartości.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!