VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Kompleksowe call center jest prawdopodobnie dużo prostsze i tańsze niż myślisz!
Przeczytaj nasze najnowsze opracowanie dotyczące komunikacji biznesowej
Opinia klienta stała się teraz kluczowa… i nie bez powodu. Badania pokazują, że tylko dwóch na 10 (21 procent) konsumentów oceniło ostatnią interakcję z marką jako „doskonałą”, a 34 procent jako „średnią”. To niepokojące statystyki, biorąc pod uwagę, że według niedawnej ankiety przeprowadzonej przez firmę analityczną Ovum 82 procent klientów zaprzestało współpracy z marką po złych doświadczeniach. Przy tak dużym wyborze dostępnym dla konsumentów, ciężko jest zdobyc lojalność, za to łatwo jest ją stracić.
Jednocześnie zmienił się sposób, w jaki się komunikujemy, a konsumenci oczekują, że będą rozmawiać z organizacjami za pośrednictwem wielu kanałów, w zależności od ich preferencji, zapytania, a nawet nastroju. Konsumenci oczekują teraz bezproblemowej obsługi klienta, niezależnie od używanego kanału komunikacji.
Jednak telefon jest nadal preferowanym środkiem komunikacji dla większości konsumentów, jeśli chodzi o interakcję. Według sondażu przeprowadzonego przez Logmein wśród 4500 konsumentów, 46 procent stwierdziło, że preferowanym środkiem komunikacji jest telefon, a zaraz za nim jest poczta elektroniczna (40%). W szczególności telefon zapewnia klientom pożądany poziom kontaktu, znajomości i zaufania.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!