informacje o wydaniu

Nasze najnowsze
informacje o wydaniu

Zobacz nasze najnowsze aktualizacje dotyczące nowych funkcji, ulepszeń, poprawek błędów i ogólnych informacji technicznych!

Nowe funkcje i poprawki błędów

informacje o wydaniu
Usługa telefoniczna VoIP Usługa telefoniczna VoIP

INFORMACJE O WERSJI USŁUGI VOIP

Najnowsze aktualizacje

W VoIPstudio nieustannie dążymy do zapewnienia możliwie najlepszej obsługi. VoIPstudio przechodzi regularne aktualizacje i zmiany, aby zapewnić naszym użytkownikom jak najlepsze wrażenia z usługi.

2025


Styczeń 2025

  • Testowanie beta narzędzia do analizy nagrywania rozmów AI.
  • (więcej aktualizacji wkrótce).


2024


Grudzień 2024

  • Dodano nową funkcję automatycznego wylogowywania do funkcji automatycznego wybierania numerów, aby poprawić bezpieczeństwo centrum telefonicznego.
  • Ulepszona funkcjonalność importowania i eksportowania kontaktów.
  • Wiele ulepszeń wydajności w aplikacjach klienckich na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne.

Listopad 2024

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Uruchomiono nowe narzędzie do ankiety satysfakcji, służące do zbierania opinii klientów call center.
  • Nowe, dodane opcje planowania raportów.
  • Ulepszenia integracji HubSpot, w tym więcej opcji rejestrowania połączeń wychodzących w celu wzbogacenia rejestrów klientów.
  • Ogólne ulepszenia pulpitu administratora urządzeń mobilnych.

Październik 2024

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Wprowadzono nową funkcję automatycznego wybierania numerów.
  • Dodano opcję zasad grupy umożliwiającą ukrywanie numerów telefonów.
  • Dodano ustawienia funkcji „Obserwuj mnie” do pulpitu administratora urządzeń mobilnych.
  • Opcjonalne wymuszone wylogowanie po zmianie hasła jest teraz dostępne.

Wrzesień 2024

  • Wersja beta funkcji automatycznego wybierania numerów została uruchomiona.
  • Udoskonalenia rozszerzenia Chrome, w tym opcja „automatycznej odpowiedzi”.
  • Obsługa dłuższych kodów PIN reguł routingu.
  • Nowa możliwość dodawania załączników w panelu administratora urządzenia mobilnego.

Sierpień 2024

  • Ulepszenia w zakresie obsługi 2FA (uwierzytelniania dwuskładnikowego).
  • Ulepszone wrażenia i wydajność wątków SMS.
  • Szybszy i łatwiejszy proces przenoszenia numerów.

Lipiec 2024

  • Ulepszenia klienta rozszerzeń Chrome, w tym wątki SMS i obsługa nazw firm.
  • Lepsze zarządzanie kontaktami w panelach użytkowników i administratorów.
  • Ulepszona funkcjonalność wyszukiwania w aplikacji na komputery stacjonarne.
  • Obsługiwane są nowe reguły routingu przepływu połączeń DDI.

Czerwiec 2024

  • Dodano synchronizację kontaktów Zoho.
  • Dodano obsługę eksportu notatek dla CDR i kontaktów.
  • 2FA domyślnie włączone dla wszystkich użytkowników.

Maj 2024

  • Główne usprawnienia i uproszczenie inicjowania przenoszenia numerów w panelu.
  • Obsługa aktualizacji CDR-ów retrospektywnie przy użyciu nazw kontaktów.
  • Udostępnienie dodatkowych opcji eksportu CDR.

Kwiecień 2024

  • Nowe i ulepszone opcje zarządzania kontaktami w panelu użytkownika.
  • Dodatkowe wskaźniki dla użytkowników i DDI wspomagające śledzenie połączeń i wydajności agentów w centrach obsługi telefonicznej.
  • Wprowadzono nową możliwość dodawania niestandardowych notatek do CDR.

Marzec 2024

  • Wprowadzono nowy panel podsumowujący dla kolejek połączeń.
  • Dodano nowe opcje do pulpitu nawigacyjnego, w tym funkcję masowego usuwania i ukrywania kontaktów.

Luty 2024

  • Kilka udoskonaleń w aplikacji mobilnej, szczególnie istotne w obszarze funkcji SMS.
  • Gruntowne przeprojektowanie siatki CDR aplikacji desktopowych.

Styczeń 2024

  • Ulepszenia integracji Salesforce.
  • Nowe opcje softphone'ów internetowych poprawiające komfort użytkowania niestandardowych integracji CRM.


2023


Grudzień 2023

  • Ulepszone opcje przepływu połączeń DDI.
  • Wsparcie dla dodatkowych kontaktów rozliczeniowych.

Listopad 2023

  • Dodano nieograniczone przewijanie do panelu kontaktów.
  • Limit rozmiaru faksu zwiększony z 2Mb do 20Mb.

Październik 2023

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Uruchomiono harmonogramowanie raportów z intuicyjnymi opcjami automatyzacji.
  • Dodano nowe widżety wallboard.
  • Ulepszenia w zakresie globalnego zarządzania kontaktami i użytkownikami.

Wrzesień 2023

  • Opcja tagowania połączeń dostępna teraz w aplikacji mobilnej.
  • Więcej opcji udostępniania układów Wallboard.
  • Nowe opcje filtrowania kontaktów w panelu użytkownika.
  • Ulepszenia rozszerzeń przeglądarki Chrome, w tym możliwość nazewnictwa DDI.

Sierpień 2023

  • Większa kontrola dla administratorów w zakresie funkcji poufnych.
  • Zwiększone bezpieczeństwo, dzięki czemu 2FA (uwierzytelnianie dwuskładnikowe) stało się domyślną konfiguracją użytkownika.

Lipiec 2023

  • Integracja połączeń dla HubSpot Web Softphone w celu zapewnienia płynnej obsługi użytkowników VoIPstudio i CRM.

Czerwiec 2023

  • Wiele udoskonaleń filtrowania i etykietowania w Panelu sterowania.

Maj 2023

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Uruchomiono integrację z Zendesk.
  • Eksport transkrypcji poczty głosowej do pliku CSV.
  • Nagrywanie połączeń dostępne dla kolejek połączeń.

Kwiecień 2023

  • Dodano możliwość logowania jednokrotnego (SSO) do rozszerzenia Google Chrome.

Marzec 2023

  • Udostępniono hostowany widżet telefonu internetowego umożliwiający osadzanie klienta VoIPstudio w niestandardowych systemach CRM.
  • Dodano funkcjonalność Click2call do pulpitu użytkownika.
  • Wprowadzenie SSO dla Apple (logowanie jednokrotne).

Luty 2023

  • Wprowadzenie Mobilnego pulpitu, umożliwiającego administratorom przeglądanie raportów i zmianę konfiguracji z telefonów komórkowych i urządzeń z mniejszymi ekranami.

Styczeń 2023

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Wprowadzono funkcję ankiety telefonicznej, która umożliwia centrom telefonicznym zbieranie interaktywnych opinii na temat wyników rozmówców.
  • Wiele udoskonaleń w Panelu sterowania i Konfiguracji usług.


2022


Grudzień 2022

  • Testowanie wersji beta nowej funkcjonalności ankiety telefonicznej.

Listopad 2022

  • Wprowadzono wiele nowych funkcji raportowania w Call Center, dzięki którym agenci i administratorzy mają lepszy wgląd w wyniki biznesowe.

Październik 2022

  • Uruchomiono SSO (logowanie jednokrotne).

Wrzesień 2022

  • Wprowadzono 2FA (uwierzytelnianie dwuskładnikowe).
  • Dodano nowy widget „Zadzwoń do mnie”.

Sierpień 2022

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Wprowadzenie nowego rozszerzenia Chrome, umożliwiającego wykonywanie połączeń i korzystanie z innych funkcji VoIPstudio bezpośrednio w przeglądarce.

Lipiec 2022

  • Testowanie beta nowego rozszerzenia Chrome.
  • Dodano nowe lokalizacje numerów międzynarodowych.

Czerwiec 2022

  • WAŻNE UDOSKONALENIE: Uruchomiono narzędzie 247LiveChat, zintegrowane z VoIPstudio, aby połączyć czat na stronie internetowej z funkcjonalnością centrum kontaktowego.

Maj 2022

  • Testowanie beta narzędzia 247LiveChat.

Kwiecień 2022

  • Pełne uruchomienie nowej funkcji oznaczania połączeń.

Marzec 2022

  • Wersja beta nowej funkcji „Tagowanie połączeń”.
  • Dodano nowe lokalizacje numerów międzynarodowych.

Luty 2022

  • Dalsze udoskonalenia integracji Zapiera.

Styczeń 2022

  • Dodano obsługę czatu podczas rozmowy i funkcję kopiuj/wklej.
  • Nowe ulepszenia integracji HubSpot.
  • Dostęp do oczekujących faktur w Panelu sterowania.
Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!