Do szybkiego poczytania | 17/03/2025

Zostawiony na lodzie przez Avaya? Poszukaj cieplejszego powitania

VoIP phone service background
Call center

Jeśli jesteś klientem Avaya UC lub CX i czujesz się porzucony przez ich ostatnią strategiczną zmianę, nie jesteś sam. W ruchu przypominającym VMWare po Broadcom, Avaya jasno dała do zrozumienia, że ​​skupia się tylko na swoich 1500 największych klientach. To sprawia, że ​​wiele mniejszych i średnich firm pilnie poszukuje alternatywnego rozwiązania, zanim Avaya zacznie zamykać niektóre usługi i egzekwować minimum 200 użytkowników w innych w pierwszej połowie 2025 r.

Dobra wiadomość? Wiele firm nie potrzebuje złożoności, kosztów ani niepewności, jakie niesie ze sobą obecnie starszy dostawca. Ponadto migracja nie musi być już tak bolesnym problemem, jak kiedyś, dzięki dzisiejszym prostszym integracjom z rozwiązaniami innych firm i elastycznym interfejsom API dla niestandardowych aplikacji.

DLACZEGO KLIENCI AVAYA SZUKAJĄ ALTERNATYWY

Ostatnie ogłoszenia Avaya pojawiają się po burzliwym okresie, w tym po ogłoszeniu upadłości na podstawie rozdziału 11. Teraz firma zacieśnia bazę klientów do kilku ekskluzywnych klientów elitarnych i skutecznie eliminuje wiele mniejszych wdrożeń poprzez zamykanie usług, zmuszając wiele firm do przemyślenia strategii komunikacji. Jeśli korzystasz z Avaya, ale nie wykorzystujesz w pełni ich drogich funkcji klasy korporacyjnej, to jest idealny moment, aby rozważyć zmianę.

JAKIE ZNACZENIE DLA TWOJEJ FIRMY MAJĄ ZMIANY WPROWADZANE PRZEZ AVAYA?

  • Przerwy w świadczeniu usług – Jeśli Avaya zaprzestaje świadczenia usług, z których korzystasz, czekanie nie jest opcją.
  • Wzrost kosztów – Nowe minimum 200 użytkowników w przypadku niektórych usług może oznaczać konieczność płacenia za użytkowników, których nie potrzebujesz.
  • Niepewna przyszłość – Dostawca, który w przeszłości ogłosił już upadłość, jest ryzykownym zakładem w kontekście długoterminowej niezawodności.

Dom Black, dyrektor ds. rozwoju i główny analityk z Cavell, niedawno opublikował na LinkedInie wpis na temat znaczenia zmian w Avaya (fragment poniżej). Zwrócił uwagę na trwające zwolnienia, zamknięcia biur i zaprzestanie świadczenia kluczowych usług, takich jak Avaya SIP Trunking i Communications APIs. Jego analiza dramatycznie ilustruje, w jaki sposób te zmiany będą zakłócać działalność firm polegających na platformie Avaya. W obliczu zbliżającego się sztywnego terminu dotyczącego minimalnej liczby miejsc i przerw w świadczeniu usług wielu klientów musi szukać niezawodnej alternatywy.

DLACZEGO VOIPSTUDIO JEST IDEALNĄ ALTERNATYWĄ DLA AVAYA

Chociaż VoIPstudio nie będzie dokładnym odpowiednikiem Avaya, to jednak sprawdza się w obszarach, które są najważniejsze dla firm poszukujących niezawodnego rozwiązania komunikacyjnego o bogatym wyposażeniu, obejmującego telekomunikację biznesową, call center, integrację CRM i analizę CX.

1. Prostota ponad złożonością

Wielu klientów Avaya nigdy nie skorzystało z pełnego zakresu funkcji, ale i tak zapłaciło cenę premium. VoIPstudio oferuje uproszczoną, przyjazną dla użytkownika alternatywę bez zbędnego rozdęcia.

2. Ekonomiczne ceny

Ceny Avaya są przeznaczone dla klientów korporacyjnych. Jeśli nie potrzebujesz rozległego rozwiązania UC & Contact z zawyżoną ceną, VoIPstudio oferuje wysokiej jakości narzędzia komunikacyjne i call center za ułamek kosztów. Co więcej, dzięki 30-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i bez długoterminowego zobowiązania koszmar uzależnienia od dostawcy wkrótce stanie się odległym wspomnieniem.

3. Brak minimalnych wymagań użytkownika

W przeciwieństwie do nowego wymogu Avaya dla 200 użytkowników, VoIPstudio obsługuje firmy każdej wielkości. Niezależnie od tego, czy masz 1 użytkownika, czy 1000, otrzymasz tę samą doskonałą obsługę i wsparcie.

4. Ciągłość i stabilność biznesowa

Z powodu historycznej niestabilności finansowej Avaya i zmieniającej się strategii klienci ryzykują pozostawieniem w zawieszeniu. VoIPstudio to stabilny, finansowo solidny dostawca, który wyraźnie koncentruje się na dostarczaniu niezawodnych usług VoIP bez niepewności.

5. Porównanie funkcji: Avaya AXP kontra VoIPstudio Call Center

Platforma AXP firmy Avaya obejmuje zaawansowane zaangażowanie wielokanałowe i analitykę opartą na sztucznej inteligencji, które są potężne, ale często nadmierne nawet dla niektórych większych MŚP. Rozwiązanie Call Center i CX firmy VoIPstudio zapewnia bardziej dostępną, opłacalną alternatywę z kluczowymi funkcjami, takimi jak:

  • Zaawansowana kolejka połączeń – Wydajna dystrybucja połączeń gwarantuje, że klienci szybko skontaktują się z odpowiednim agentem.
  • Monitorowanie i raportowanie połączeń w czasie rzeczywistym – Przełożeni mogą śledzić wydajność pracy agentów i jakość usług.
  • Rzeczywistość wirtualna i automatyczna sekretarka – Zautomatyzuj obsługę połączeń i sprawnie kieruj klientów.
  • Nagrywanie i analiza połączeń – Zachowaj zgodność z przepisami i popraw interakcje z klientami dzięki VoIPstudio, które teraz obejmuje analizę nagrań przez sztuczną inteligencję.
  • Integracja CRM – Synchronizacja VoIPstudio z głównymi platformami CRM w celu lepszego zarządzania przepływem pracy.
  • Wsparcie API – Rozbudowane API i opcje integracji VoIPstudio, w tym z Zapier, sprawiają, że integracja jest prosta i elastyczna. Dla firm, które nie wymagają nadmiernego zakresu narzędzi korporacyjnych Avaya, VoIPstudio oferuje praktyczną, wysokiej jakości alternatywę bez złożoności i obciążeń kosztowych.

6. Bezproblemowe wdrażanie i wsparcie ekspertów

Dedykowany zespół wsparcia i wdrażania VoIPstudio jest gotowy pomóc Ci na każdym etapie. Od początkowej konfiguracji i testowania, aż do pełnego wdrożenia, zapewniają płynne przejście z minimalnymi zakłóceniami, dzięki czemu możesz zacząć korzystać z usług VoIPstudio od razu.

GOTOWY NA MIGRACJĘ Z AVAYA?

Jeśli rozważasz swoje opcje, teraz jest czas na działanie. Zmiany Avaya następują szybko, a ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest szukanie rozwiązania, gdy usługi zaczną się wyłączać.

VoIPstudio ułatwia migrację, dzięki eksperckiemu wsparciu, 30-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i bez długoterminowych zobowiązań. Nie daj się zaskoczyć, wypróbuj VoIPstudio już dziś i zabezpiecz swoją komunikację biznesową na przyszłość, nie uzależniając się już nigdy od starszego dostawcy.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!