Do szybkiego poczytania |

Zautomatyzuj obsługę nieodebranych połączeń za pomocą Zapier

VoIP phone service background
Obsługa Klienta

Zapier to oprogramowanie do automatyzacji, które integruje się z ponad 3000 aplikacjami, umożliwiając łatwą automatyzację zadań pomiędzy VoIPstudio i wszystkimi tymi aplikacjami. Możliwości i kombinacje są nieograniczone.

CO TO JEST OPROGRAMOWANIE DO AUTOMATYZACJI?

Oprogramowanie do automatyzacji pomaga aplikacjom komunikować się między sobą. Czasami aplikacje integrują się między sobą bez potrzeby korzystania z zewnętrznego oprogramowania do automatyzacji. Na przykład, gdy robisz zdjęcie w aplikacji do obsługi wiadomości za pomocą aparatu mobilnego. Ale niestety nie wszystkie aplikacje integrują się między sobą. Oprogramowanie do automatyzacji działa jako pośrednik.

SUGESTIE AUTOMATYZACJI I WSPÓLNE PRZYPADKI ZASTOSOWANIA (VOIP)

Gdy tylko zaczniesz korzystać z Zapier, zdasz sobie sprawę, jak łatwo jest skonfigurować automatyzację i wszystkie kombinacje, jakie możesz uzyskać. Tutaj pokażemy kilka sugestii dotyczących automatyzacji zadań między VoIP a innymi aplikacjami.

Zarządzaj swoimi nieodebranymi połączeniami

Wszyscy Twoi agenci wsparcia byli zajęci, a Twój klient miał nieodebrane połączenie. Używając Zapier możesz:

  • Pomóż klientom zachować spokój, wysyłając SMS „przepraszam, wszyscy nasi agenci są obecnie zajęci, otwórz zgłoszenie pod linkiem” lub „przepraszam, wszyscy nasi agenci są obecnie zajęci, oddzwonimy, gdy tylko zespół wsparcia będzie dostępny”.
  • Zautomatyzuj generowanie zadań w swoim systemie biletowym.
  • Rejestruj aktywność w swoim CRM.

Poinformuj klientów o alternatywnych platformach rezerwacji

Wyobraź sobie, że otrzymujesz rezerwację stolika w swojej restauracji. Ale jesteś obecnie zajęty lub prowadzisz rozmowę telefoniczną. Klienci niecierpliwią się czekając i rozłączają się. Automatyzacja może po prostu wysłać SMS z linkiem do rezerwacji na Twojej witrynie.

A może nie przyjmujesz już rezerwacji telefonicznych i Twoi klienci rezerwują stoliki lub składają zamówienia online. W takim scenariuszu moglibyśmy po prostu odtworzyć komunikat „Dziękujemy za telefon do naszej restauracji. Nie przyjmujemy już terminów ani zamówień przez telefon. Proszę użyć strony internetowej, aby zarezerwować…”, następnie możemy zakończyć połączenie i automatycznie wysłać SMS z linkiem do rezerwacji, aby upewnić się, że klienci dotrą do naszej witryny.

Twórz i aktualizuj kontakty automatycznie na podstawie połączeń przychodzących

Masz dość dodawania kontaktów na kilku bazach danych lub platformach. Dzięki Zapier możesz zautomatyzować tworzenie kontaktów na VoIPstudio i innych platformach. Na przykład tworząc kontakt w Google, możesz zautomatyzować tworzenie nowych kontaktów do VoIPstudio przez Zapier, ale także do swoich systemów CRM, mailingowych czy marketingowych.

Automatycznie archiwizuj nagrania rozmów lub wiadomości głosowe

Po opuszczeniu poczty głosowej lub zakończeniu połączenia prawdopodobnie chciałbyś przenieść nagrywanie rozmów do swojego CRM.

Zautomatyzuj przepływy pracy dla nowych leadów

Gdy ktoś śledzi LinkedIn lub inną sieć społecznościową, możesz zautomatyzować tworzenie kontaktów w VoIPstudio, a także możesz wysłać grzecznościowego SMS-a, aby powitać potencjalnego klienta.

Użyj VoIPstudio do wzywania alarmów

Zapier może pomóc w integracji systemu alarmowego, aby automatycznie generować połączenia lub wysyłać SMS-y na podstawie alarmów lub zdarzeń. Ale nie tylko połączenia alarmowe lub SMS-y mogą być wyzwalane przez dowolną aplikację kompatybilną z Zapier. Na przykład, gdy otrzymujesz krytyczny e-mail.

PRZYKŁADY AUTOMATYKI WYSYŁANIA SMS DLA ZDARZEŃ NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ.

To tylko prosty przykład pokazujący, jak używać Zapier do automatycznego wysyłania SMS-ów do klientów, którzy do nas zadzwonili, ale niestety nie mogliśmy odebrać połączenia. W tym przykładzie wyślemy na nieodebrane numery połączeń wiadomość SMS lub link do rezerwacji na stronie internetowej.

Zakładając, że mamy już konto VoIPstudio i jesteśmy zalogowani do Zapier. Wystarczy kliknąć, aby utworzyć nowego Zapa i zakończyć jak poniżej:

1. Ustaw nazwę Zap „Wyślij SMS na nieodebrane połączenie”

2. Wybierz „VoIPstudio” jako aplikację wyzwalającą

3. Wybierz „Nieodebrane połączenie” jako zdarzenie wyzwalające

4. Wybierz konto VoIPstudio, którego chcesz używać. Być może będziesz musiał zapoznać się z instrukcją, klikając tutaj

5. Wybierz „VoIPstudio” jako aplikację akcji

6. Wybierz „Wyślij SMS” jako zdarzenie akcji

7. Wybierz konto VoIPstudio, którego chcesz używać.

8. Ustaw akcję UP wskazującą:

  • „Do”: użyj z nieodebranych połączeń
  • „Wiadomość”: „Obecnie jesteśmy zajęci, zadzwoń później lub zarezerwuj online pod adresem restaurant.com”

W tym filmie możesz zobaczyć cały proces wysyłania SMS-ów do klientów restauracji, którzy nie odebrali połączenia.

Chcesz zrobić coś innego lub masz jakieś pytania? Nie wahaj się wysłać zgłoszenia do naszej pomocy technicznej. Jeśli nie rozpocząłeś darmowej wersji próbnej, aby samodzielnie ją skonfigurować, na co czekasz?

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!