VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Zapier to oprogramowanie do automatyzacji, które integruje się z ponad 3000 aplikacjami, umożliwiając łatwą automatyzację zadań pomiędzy VoIPstudio i wszystkimi tymi aplikacjami. Możliwości i kombinacje są nieograniczone.
Oprogramowanie do automatyzacji pomaga aplikacjom komunikować się między sobą. Czasami aplikacje integrują się między sobą bez potrzeby korzystania z zewnętrznego oprogramowania do automatyzacji. Na przykład, gdy robisz zdjęcie w aplikacji do obsługi wiadomości za pomocą aparatu mobilnego. Ale niestety nie wszystkie aplikacje integrują się między sobą. Oprogramowanie do automatyzacji działa jako pośrednik.
Gdy tylko zaczniesz korzystać z Zapier, zdasz sobie sprawę, jak łatwo jest skonfigurować automatyzację i wszystkie kombinacje, jakie możesz uzyskać. Tutaj pokażemy kilka sugestii dotyczących automatyzacji zadań między VoIP a innymi aplikacjami.
Wszyscy Twoi agenci wsparcia byli zajęci, a Twój klient miał nieodebrane połączenie. Używając Zapier możesz:
Wyobraź sobie, że otrzymujesz rezerwację stolika w swojej restauracji. Ale jesteś obecnie zajęty lub prowadzisz rozmowę telefoniczną. Klienci niecierpliwią się czekając i rozłączają się. Automatyzacja może po prostu wysłać SMS z linkiem do rezerwacji na Twojej witrynie.
A może nie przyjmujesz już rezerwacji telefonicznych i Twoi klienci rezerwują stoliki lub składają zamówienia online. W takim scenariuszu moglibyśmy po prostu odtworzyć komunikat „Dziękujemy za telefon do naszej restauracji. Nie przyjmujemy już terminów ani zamówień przez telefon. Proszę użyć strony internetowej, aby zarezerwować…”, następnie możemy zakończyć połączenie i automatycznie wysłać SMS z linkiem do rezerwacji, aby upewnić się, że klienci dotrą do naszej witryny.
Masz dość dodawania kontaktów na kilku bazach danych lub platformach. Dzięki Zapier możesz zautomatyzować tworzenie kontaktów na VoIPstudio i innych platformach. Na przykład tworząc kontakt w Google, możesz zautomatyzować tworzenie nowych kontaktów do VoIPstudio przez Zapier, ale także do swoich systemów CRM, mailingowych czy marketingowych.
Po opuszczeniu poczty głosowej lub zakończeniu połączenia prawdopodobnie chciałbyś przenieść nagrywanie rozmów do swojego CRM.
Gdy ktoś śledzi LinkedIn lub inną sieć społecznościową, możesz zautomatyzować tworzenie kontaktów w VoIPstudio, a także możesz wysłać grzecznościowego SMS-a, aby powitać potencjalnego klienta.
Zapier może pomóc w integracji systemu alarmowego, aby automatycznie generować połączenia lub wysyłać SMS-y na podstawie alarmów lub zdarzeń. Ale nie tylko połączenia alarmowe lub SMS-y mogą być wyzwalane przez dowolną aplikację kompatybilną z Zapier. Na przykład, gdy otrzymujesz krytyczny e-mail.
To tylko prosty przykład pokazujący, jak używać Zapier do automatycznego wysyłania SMS-ów do klientów, którzy do nas zadzwonili, ale niestety nie mogliśmy odebrać połączenia. W tym przykładzie wyślemy na nieodebrane numery połączeń wiadomość SMS lub link do rezerwacji na stronie internetowej.
Zakładając, że mamy już konto VoIPstudio i jesteśmy zalogowani do Zapier. Wystarczy kliknąć, aby utworzyć nowego Zapa i zakończyć jak poniżej:
1. Ustaw nazwę Zap „Wyślij SMS na nieodebrane połączenie”
2. Wybierz „VoIPstudio” jako aplikację wyzwalającą
3. Wybierz „Nieodebrane połączenie” jako zdarzenie wyzwalające
4. Wybierz konto VoIPstudio, którego chcesz używać. Być może będziesz musiał zapoznać się z instrukcją, klikając tutaj
5. Wybierz „VoIPstudio” jako aplikację akcji
6. Wybierz „Wyślij SMS” jako zdarzenie akcji
7. Wybierz konto VoIPstudio, którego chcesz używać.
8. Ustaw akcję UP wskazującą:
W tym filmie możesz zobaczyć cały proces wysyłania SMS-ów do klientów restauracji, którzy nie odebrali połączenia.
Chcesz zrobić coś innego lub masz jakieś pytania? Nie wahaj się wysłać zgłoszenia do naszej pomocy technicznej. Jeśli nie rozpocząłeś darmowej wersji próbnej, aby samodzielnie ją skonfigurować, na co czekasz?
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!