VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie są zalety przesyłania głosu przez protokół IP? W ciągu ostatnich kilku lat w świecie telekomunikacji nastąpiła znacząca zmiana – odejście od PSTN w stronę VoIP. Miliony konsumentów woli obecnie korzystać z usług VoIP, czy to jako zamiennika telefonu stacjonarnego, czy też w celu wykonywania niedrogich połączeń międzynarodowych za pomocą urządzeń mobilnych.
Zmiana ta nie pozostała niezauważona także przez przedsiębiorców. Łatwa dostępność hostowanej usługi VoIP oznacza, że nawet start-upy i małe organizacje preferują ją od samego początku. Z drugiej strony istniejące korporacje i większe firmy również dostrzegają korzyści płynące z przesyłania głosu przez protokół IP i przełączania się. Na tych, którzy planują przejście na technologię VoIP, czeka wiele decyzji i wyborów, ale nie zniechęca to korporacji do podjęcia tej decyzji.
Inni jednak nadal nie są pewni korzyści, jakie można uzyskać z przejścia na nową technologię. Organizacje te mogą być źle poinformowane na temat niektórych aspektów VoIP, takich jak koszty, lub mogą uważać, że korzyści nie są dla nich szczególnie przydatne. Firma, której obecny sprzęt nadal dobrze działa, może nie widzieć pilnego powodu do przejścia na technologię VoIP, ponieważ zmiana technologii zawsze wiąże się z pewnymi problemami. W końcu zamiast inwestować w nowy system telefoniczny, którego nikt nie potrzebuje, zasoby te można lepiej wykorzystać gdzie indziej.
Chociaż VoIP oferuje wiele korzyści, można je powszechnie podzielić na dwie kategorie w zależności od ich potencjału:
Nawet bez uwzględnienia takich zmiennych, jak niższe stawki za połączenia międzynarodowe, przejście na VoIP jest prostym i bezbolesnym procesem, który nie musi wiązać się z niczym więcej niż tylko płatnością za pierwszy miesiąc na rzecz dostawcy. Sporo dostawców oferuje bezpłatne wersje demonstracyjne lub wersje próbne, dzięki czemu klienci mogą wypróbować usługę bez obowiązku płacenia lub zobowiązywania się do zawarcia umowy. Nawet jeśli organizacja jest gotowa na pełne wdrożenie VoIP, przejście może zająć nie więcej niż kilka godzin!
Ponieważ Voice over IP kieruje rozmowy telefoniczne przez istniejącą sieć danych, połączenia między pracownikami (niezależnie od ich lokalizacji, tj. mogą dzwonić do biura w sąsiednim stanie) stają się bezpłatne. Połączenia te w ogóle nie są realizowane przez sieć PSTN, zatem nie są pobierane żadne opłaty za zakończenie połączenia. Nawet w przypadku rozmów międzynarodowych większość połączeń jest kierowana przez sieć IP, a tylko niewielka część przez PSTN. Oznacza to, że połączenia międzynarodowe kosztują tylko ułamek tego, co płaciłeś operatorom.
Może to być szokiem dla ludzi biznesu, ale branża VoIP nie zajmuje się umowami o świadczenie usług. Dzięki hostowanemu VoIP model biznesowy jest prosty – możesz płacić miesięcznie lub rocznie i możesz wyjść, kiedy tylko chcesz. Oznacza to, że nie jesteś ograniczony usługami konkretnego dostawcy ani jego ceną. Znajdź coś bardziej odpowiedniego dla Twojego budżetu i potrzeb? Najczęściej Twoja firma może dokonać zmiany natychmiast.
Praktycznie każdy proces biznesowy zawiera obecnie komponent cyfrowy, niezależnie od tego, czy jest to poczta elektroniczna, udostępnianie plików, współpraca, technologia chmurowa, urządzenia mobilne itp. Niestety rozwiązania oparte na PSTN starszej generacji są odcięte od tego cyfrowego świata, nie można ich zintegrować ani nie są współdziałanie z nowszą technologią. Ponieważ Voice over IP to technologia cyfrowa, przedsiębiorstwa mają dostęp do większej różnorodności funkcji i narzędzi niż kiedykolwiek wcześniej.
Większość z nas denerwuje się procesem odzyskiwania poczty głosowej i zarządzania nią, koniecznością faksowania niektórych dokumentów lub próbą zapamiętania, co powiedział partner lub klient podczas konkretnej rozmowy telefonicznej kilka miesięcy temu. VoIP ma wiele funkcji (poczta głosowa na e-mail, faksowanie IP, automatyczna transkrypcja głosu, żeby wymienić tylko kilka), które łagodzą te problemy w sposób niemożliwy do osiągnięcia w przypadku tradycyjnych systemów telefonicznych.
Wielu dostawców VoIP oferuje integracje z aplikacjami lub usługami dla przedsiębiorstw, takimi jak Salesforce lub Microsoft Office. Dzięki temu komunikacja głosowa może stać się częścią ujednoliconego pakietu komunikacyjnego przedsiębiorstwa, a nie samodzielnym kanałem. Koniec z szukaniem numerów telefonów i przełączaniem aplikacji tylko po to, aby wykonać połączenie telefoniczne.
Wielu pracowników biurowych częściej podróżuje, pracuje zdalnie z domu lub pracuje w odległych lokalizacjach. Typowe telefony stacjonarne z pewnością nie byłyby wystarczające, aby poradzić sobie w takich sytuacjach. Jednak VoIP został zaprojektowany tak, aby działał z dowolnego kompatybilnego urządzenia, które ma połączenie z Internetem, więc połączenia można wykonywać z telefonu komórkowego, tabletu z funkcją transmisji danych, telefonu stacjonarnego, a nawet po prostu aplikacji zainstalowanej na laptopie.
Jak widać, zalet Voice over IP jest wiele, a powyższa lista nie jest w żadnym wypadku wyczerpująca. Na co więc jeszcze czeka Twoja firma?
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!