VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jeszcze 10 lat temu niewiele osób spodziewało się, że technologia VoIP zyska tak dużą popularność, jak w segmencie konsumentów i przedsiębiorstw. Ale rzeczywistość jest taka, że VoIP już tu jest i tak pozostanie. To, czy firmy będą chciały dokonać aktualizacji lub przejść na VoIP, jest tylko kwestią czasu, ponieważ technologia ta stanie się światowym standardem w ciągu następnej dekady.
Chociaż niektóre przedsiębiorstwa mogą chcieć poczekać z konkretnych powodów – braku zasobów, oczekiwania na koniec okresu eksploatacji obecnego sprzętu, wygaśnięcia umów lub nawet ze względu na ograniczenia bezpieczeństwa/legislacyjne – większość organizacji już zmieniła firmę lub jest w trakcie jej zmiany. Przed pójściem pełną parą i zakupem sprzętu lub subskrypcją hostowanych usług VoIP firma (menedżerowie, pracownicy, kadra kierownicza na poziomie C itp., a nie tylko zespół IT) powinna poznać technologię i jej wymagania w celu skutecznego wdrożenia.
Praktycznie każdy wie, co oznacza VoIP – protokół Voice over Internet Protocol. Chociaż akronim może być dobrze znany, technologia leżąca u jego podstaw nie jest zbyt znana ludziom. Na najbardziej podstawowym poziomie VoIP oznacza po prostu, że połączenia telefoniczne, a raczej połączenia głosowe, są kierowane przez Internet, a nie przez dedykowane linie miedziane/PSTN. Różnice między zwykłą telefonią stacjonarną a VoIP są głębsze, ale podstawową różnicą jest sieć podstawowa.
Od razu staje się jasne, że VoIP wymaga szybkiego, szerokopasmowego Internetu i przepustowości, ponieważ połączenia muszą dzielić sieć z innymi aplikacjami internetowymi, takimi jak poczta elektroniczna, współpraca, czaty wideo, komunikatory internetowe itp. W rzeczywistości rozwój VoIP podąża ściśle za rozwojem Internetu penetracja w różnych krajach i dostępność większych prędkości.
Lista zalet VoIP jest dość długa, ale to nie znaczy, że technologia ta nie ma wad. Niektóre z wad to po prostu przeszkody, które z biegiem czasu zostaną rozwiązane, ale inne mogą wymagać zmian w polityce lub większej liczby innowacji w branży VoIP. Na razie podwójne wymagania Internetu i zasilania VoIP oznaczają, że trudno je wdrożyć w odległych lokalizacjach, na obszarach wiejskich lub w mniej rozwiniętych częściach świata.
Niektórzy konsumenci mogą sobie poradzić z mobilnymi aplikacjami VoIP, ale przedsiębiorstwa nie mogą w takich miejscach polegać na niejednolitych usługach VoIP. W krajach takich jak Stany Zjednoczone czy kraje europejskie możliwości wybierania numerów alarmowych również nie dorównują sieci PSTN, chociaż dostawcy wdrażają różne rozwiązania. VoIP nadal nie zastąpił całkowicie PSTN, więc jego niezawodność w sytuacjach awaryjnych lub katastrofach nie została jeszcze przetestowana.
VoIP oferuje wiele korzyści, szczególnie z technicznego punktu widzenia, dla administratorów, menedżerów biznesowych i zespołów IT.
Firmy korzystają z rozwiązań PBX do komunikacji korporacyjnej w sieci PSTN. Działa niezawodnie przez dziesięciolecia i nie działo się w nim wiele złego. Niemniej jednak VoIP oferuje wiele korzyści, na tyle, że wiele firm dokonało aktualizacji tak szybko, jak to było możliwe. Z punktu widzenia administratorów systemy VoIP są łatwiejsze w konfiguracji, konfiguracji i wdrożeniu w porównaniu z tradycyjnymi centralami PBX.
Biorąc pod uwagę trend w kierunku usług hostowanych, większość firm nie musi w ogóle martwić się o sprzęt fizyczny. Administratorzy mogą zmieniać ustawienia, włączać/wyłączać funkcje, dodawać numery/użytkowników/linie lub inne zasoby itp. za pośrednictwem prostych internetowych pulpitów nawigacyjnych. Koniec z grzebaniem w tajnych poleceniach, przestarzałymi interfejsami i uciążliwym programowaniem.
Niższa cena systemów VoIP oznaczała, że menedżerów biznesowych nie trzeba było przekonywać przed przejściem na technologię VoIP. Po usunięciu początkowych niedociągnięć związanych z wdrażaniem i konfiguracją firmy zaczęły wdrażać technologię VoIP z zadziwiającą szybkością, częściowo ze względu na cenę. Oprócz tego, że wymagana jest bardzo niewielka inwestycja początkowa, opłaty za połączenia lokalne i międzynarodowe są drastycznie obniżone dzięki VoIP.
Z drugiej strony VoIP umożliwia wzrost produktywności w dzisiejszym mobilnym i zawsze połączonym środowisku biznesowym. Technologia pozwala pracownikom komunikować się ze sobą za pomocą dowolnego urządzenia, niezależnie od lokalizacji. Dzięki połączeniu wszystkich przepływów pracy związanych ze współpracą w jednej sieci, pracownicy rzadziej muszą przełączać się między telefonem stacjonarnym, komputerem i smartfonami.
Ponadto VoIP płynnie integruje wiele kanałów. Na przykład faksy można wysyłać cyfrowo, poczta głosowa może być odbierana w skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej, czaty wideo i komunikatory internetowe mogą odbywać się jednocześnie, a klienci mogą dzwonić do firmy bezpośrednio ze swojej witryny internetowej.
Specjaliści i działy IT w przedsiębiorstwach na całym świecie uważają, że ich praca jest znacznie łatwiejsza dzięki wprowadzeniu VoIP. Firmy nie potrzebują już osobnego zespołu do zarządzania wewnętrzną siecią danych i sprzętem, podczas gdy inny zespół zarządza systemem telefonicznym. Wszystko jest skonsolidowane w jedną infrastrukturę obejmującą całe przedsiębiorstwo, co sprawia, że zarządzanie i konserwacja są znacznie mniej kłopotliwe.
Kolejną korzyścią dla zespołów IT jest fakt, że VoIP wykorzystuje standardowe protokoły internetowe do wszystkiego, od zarządzania sesjami po routing połączeń. To sprawia, że VoIP jest doskonałą odskocznią do dalszego wdrażania ujednoliconych pakietów komunikacyjnych. Innym aspektem tej technologii jest fakt, że interoperacyjność jest praktycznie oczywista. Coraz więcej dostawców wprowadza usługi, które mogą łączyć się z aplikacjami korporacyjnymi, takimi jak systemy ERP lub CRM.
Korporacyjne systemy komunikacji głosowej od dawna istnieją jako silos bez żadnych połączeń z resztą kanałów biznesowych. Większość funkcji wykraczających poza wykonywanie i odbieranie połączeń wymagała albo drogiego sprzętu, obszernych umów serwisowych z operatorami, albo nawet niestandardowych implementacji różnych elementów oprogramowania. VoIP nie tylko zaciera te granice, ale skupia wszystkie systemy komunikacji w jednym miejscu, umożliwiając płynne przejście między głosem, wideo, tekstem i każdą inną formą komunikacji, która może pojawić się w przyszłości.
W tym momencie VoIP nie ma poważnych konkurentów w przyszłości, a już niedługo stanie się de facto standardem, podobnie jak PSTN dziesięć lat temu. Jednak biorąc pod uwagę obecne tempo innowacji technologicznych i zmian w branży, VoIP, jaki znamy, może okazać się nie do poznania za 10 lat.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!