VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Konsola operatora nie jest nową koncepcją w systemach komunikacji telefonicznej przedsiębiorstw. Zazwyczaj była to jednostka sprzętowa, która mogła obsługiwać zaawansowane zadania administracyjne związane z zarządzaniem połączeniami, przekierowywaniem połączeń itp.
Konsola może być wyspecjalizowaną jednostką lub zwykłą jednostką PBX z dodatkowymi modułami. Operator ma zazwyczaj wiele przycisków, które można powiązać z konkretnymi liniami lub konkretnymi funkcjami.
Konsola odbioru VoIP
Każde przedsiębiorstwo, które jest przyzwyczajone do obecności konsoli operatora, nie będzie chciało tracić korzyści podczas aktualizacji do VoIP i nie musi. W rzeczywistości wiele usług VoIP oferuje specjalistyczne konsole odbiorcze z ulepszonymi funkcjami, które mogą zrobić więcej niż tradycyjna konsola sprzętowa.
W niektórych przypadkach konsola odbiorcza może być urządzeniem sprzętowym, ale częściej jest to oprogramowanie, które można zainstalować na komputerach lub serwerach przedsiębiorstwa.
Te nowoczesne, udoskonalone konsole odbiorcze oferują wiele zalet, takich jak:
Automatyczna sekretarka
Firmy zazwyczaj potrzebują recepcjonisty lub asystenta administracyjnego, aby móc uzyskać dostęp do wielu wbudowanych funkcji obsługi klienta lub je wykonywać.
Jednakże wiele konsol odbiorczych VoIP jest w stanie zautomatyzować większość tych funkcji, dzięki czemu pracownik może zająć się innymi zadaniami, zamiast tracić cenny czas na przekierowywanie rutynowych połączeń.
Automatyczna sekretarka może monitorować linie i określać, czy są wolne, przekierowywać połączenia na odpowiednie numery wewnętrzne lub umieszczać rozmówcę w kolejce oczekujących.
Wykonaj połączenia zastrzeżone
Konsola odbiorcza zazwyczaj ma dodatkowe uprawnienia administracyjne w porównaniu do innych jednostek VoIP. Można je skonfigurować tak, aby kończyły zastrzeżone połączenia lub automatycznie przekierowywały połączenia na nieprawidłowy numer wewnętrzny.
Najczęstszym przypadkiem użycia tej funkcji są telefony znajdujące się w publicznej recepcji lub holu. Klienci mogą korzystać z tych jednostek, ale zazwyczaj nie mogą wykonywać połączeń międzymiastowych ani międzynarodowych. Mogą jednak zadzwonić do operatora, aby dokończyć połączenie, jeśli to konieczne.
Diagnozuj awarie i problemy
Konsola odbiorcza będzie miała pełny obraz całej sieci telefonicznej i będzie w stanie wykryć awarię sprzętu lub inny problem w systemie.
Może ostrzegać użytkowników o takich problemach za pomocą migającego światła, odtwarzania nagranego komunikatu lub wysyłania powiadomień do administratorów systemu.
Zarządzanie połączeniami i liniami
Konsole odbiorcze VoIP mogą monitorować połączenia w hostowanej konfiguracji lub grupach magistrali w środowisku lokalnym. Jeśli wszystkie magistrale w danej grupie są zajęte, mogą kierować dodatkowe połączenia do konsoli operatora, aby uniknąć przeciążenia.
Opcja ta może być również użyteczna w celu zachowania wolnych linii na potrzeby połączeń priorytetowych lub alarmowych.
Monitorowanie połączeń, przekierowywanie i konferencje
Automatyczna sekretarka VoIP może wykonywać zaawansowane funkcje, takie jak monitorowanie równoczesnych połączeń na wielu liniach, przekierowywanie niektórych połączeń bezpośrednio do poczty głosowej (jeśli pracownik jest na urlopie lub niedostępny) lub przeprowadzanie telekonferencji z wieloma uczestnikami za pomocą różnych urządzeń itp.
W rzeczywistości mniejsze organizacje mogą mieć całe oprogramowanie VoIP w konsoli centrali, co pozwala im obsługiwać wszystkie funkcje zarządzania połączeniami.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!