VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Przed przejściem na VoIP z bardziej tradycyjnych systemów telefonicznych przedsiębiorstw firmy muszą mieć jasne zrozumienie zalet i wad biznesowego VoIP. Żadna nowa technologia nie jest wolna od kilku wad, bez względu na to, jak małe by one nie były.
To samo dotyczy VoIP, chociaż korzyści znacznie przewyższają wady. Niemniej jednak kilka wad może być istotnych dla niektórych organizacji biznesowych i przynajmniej przedsiębiorstwa powinny o nich pamiętać, wdrażając VoIP.
Usługi VoIP dla firm zapewniają bezproblemowy dostęp do systemu telefonicznego organizacji z dowolnej lokalizacji wszystkim jej pracownikom. Czasami użytkownicy mogą być w domu, pracować w odległych lokalizacjach lub w biurze klienta. VoIP pozwala takim pracownikom korzystać z dowolnego instrumentu, jaki mają, z tym samym numerem służbowym, chroniąc w ten sposób ich prywatność, a także prezentując profesjonalny wizerunek wszystkim dzwoniącym.
Ponieważ technologia VoIP nie jest powiązana z konkretną lokalizacją ani kodem pocztowym, nie tylko eliminuje opłaty za połączenia międzymiastowe w obrębie tego samego biura, ale również oznacza, że z telefonu można korzystać w miejscu, w którym pracownik pracuje w danym dniu.
Użytkownicy biznesowi usług VoIP w chmurze nie muszą martwić się o konserwację, naprawy ani aktualizacje. Oznacza to, że nie muszą zatrudniać konsultantów ani pracowników na pełen etat, aby zarządzać systemem telefonicznym.
Nawet organizacje korzystające z lokalnych rozwiązań z łączami SIP mogą ograniczyć niedogodności związane z utrzymaniem dwóch różnych sieci, ponieważ VoIP umożliwia im kierowanie połączeń telefonicznych przez tę samą sieć, której używają do przesyłania plików i wiadomości e-mail.
Każda firma stara się obniżyć koszty, aby pozostać rentowną. VoIP pozwala firmom właśnie to zrobić poprzez:
Firmy zdały sobie sprawę, że przechowywanie informacji w silosach to marnowanie potencjału. Dlatego oprogramowanie i aplikacje, które swobodnie udostępniają dane, stały się cenniejsze niż te, które trzymają je zamknięte w ogrodzie otoczonym murem.
To samo dotyczy systemu telefonicznego przedsiębiorstwa. Wielu dostawców VoIP oferuje integrację z aplikacjami przedsiębiorstwa, takimi jak oprogramowanie CRM, aby ułatwić pracownikom korzystanie z danych i udostępnianie ich.
VoIP oferuje wiele zaawansowanych funkcji, takich jak wizualna poczta głosowa, cyfrowe faksowanie i grupowe skrzynki odbiorcze, które z czasem zwiększają produktywność. Na przykład faksy można wysyłać w taki sam sposób, jak pisze się e-mail, eliminując potrzebę schodzenia do faksu w celu wysłania lub odebrania faksu.
Takie funkcje eliminują również opóźnienia w odpowiadaniu na połączenia klientów, prośby o wsparcie lub inne zapytania. Wiadomości głosowe od klientów do działu marketingu mogą być kierowane do grupowej skrzynki odbiorczej, aby mógł na nie odpowiedzieć dowolny pracownik, który jest w danym momencie dostępny.
Największą wadą VoIP jest to, że organizacje potrzebują szybkiego połączenia internetowego przez cały czas. Jeśli Internet z jakiegoś powodu przestanie działać, pociągnie to za sobą awarię systemu telefonicznego.
Większość organizacji ma rozwiązania zapasowe na wypadek takich scenariuszy, ale na razie firmy działające w miejscach, gdzie nie ma dostępu do niezawodnego Internetu, nie powinny w ogóle wdrażać technologii VoIP.
Inną wadą jest to, że do działania telefonów IP potrzebna jest energia, co czyni je mniej użytecznymi w razie katastrofy. Organizacje zazwyczaj podłączają swoje telefony do zasilania awaryjnego, a telefonów komórkowych można używać do momentu wyczerpania się baterii.
Jak widać, nie są to przeszkody nie do pokonania i wiele organizacji ma kreatywne rozwiązania, aby je obejść. Ogólnie rzecz biorąc, VoIP dla firm jest niezwykle korzystny dla każdej organizacji.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!