VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Czy zastanawiasz się, jakie są wymagania biznesowe VoIP?
Sprzedawcy VoIP lubią pozycjonować swoje usługi jako łatwe do wdrożenia, często twierdząc, że organizacje będą w stanie wdrożyć usługi VoIP w ciągu zaledwie kilku godzin.
Podczas gdy proces aktualizacji do VoIP może być bezproblemowy w abstrakcji, firma nadal musi zadbać o kilka drobiazgów, aby zapewnić płynne przejście.
W porównaniu z wdrożeniem systemu PBX klasy korporacyjnej, który wykorzystuje PSTN, wdrożenie hostowanych usług VoIP może być spacerkiem po parku.
Ale jeśli proces ten ma pozostać bezproblemowy, organizacja musi być przygotowana i spełniać minimalne wymagania, aby móc korzystać z VoIP. Niektóre z aspektów, o które należy zadbać przed wdrożeniem biznesowego VoIP obejmują:
Ponieważ VoIP kieruje rozmowy audio przez Internet i wewnętrzną sieć organizacji, obie muszą być zdolne do szybkich prędkości i mieć wystarczającą przepustowość, aby działać poprawnie.
Podczas gdy to może nie być typowy problem dla większych organizacji, małe firmy odkrywają, że muszą uaktualnić swoje połączenia internetowe przed wdrożeniem VoIP.
Szybsze połączenia oznaczają dwie rzeczy – jakość dźwięku będzie lepsza, ale organizacja może być zmuszona zapłacić więcej, aby uzyskać te prędkości. Jak zawsze jest to kompromis pomiędzy jakością a ceną.
Kolejnym czynnikiem, o którym należy pamiętać, jest przepustowość. Ponieważ połączenia głosowe przyczyniają się do obciążenia sieci, zatory mogą szybko pogorszyć jakość połączeń, a nawet doprowadzić do zerwania połączenia lub przerwania połączenia.
Nie wystarczy, że organizacja ma wystarczającą przepustowość w wolnych okresach lub na przeciętnym poziomie. Połączenia głosowe muszą być w stanie przejść nawet przy dużym obciążeniu sieci.
Nawet przy wystarczającej prędkości i przepustowości, połączenia VoIP mogą być nadal dotknięte przez źle skonfigurowane ustawienia QoS. Ustawienia mogą nie wymagać regularnych zmian, ale powinny być skonfigurowane prawidłowo w pierwszej kolejności, aby zapewnić, że połączenia głosowe mają pierwszeństwo przed innymi formami danych, takimi jak dokumenty lub wideo.
Jedną z obietnic hostowanego VoIP jest to, że organizacje nie muszą już utrzymywać własnych skrzynek PBX. Nie oznacza to jednak, że nie ma potrzeby zakupu jakiegokolwiek sprzętu.
Nawet w przypadku rozwiązania hostowanego, firma musi posiadać słuchawki IP lub adaptery, aby ich istniejące telefony mogły być używane z usługą VoIP. Większość firm woli korzystać z kombinacji różnych klientów – adapterów dla kilku telefonów, słuchawek IP dla najwyższej kadry kierowniczej, a także telefonów programowych zainstalowanych na większości komputerów stacjonarnych/laptopów.
Wraz z coraz większym rozpowszechnieniem urządzeń mobilnych, wiele firm korzysta również z mobilnych klientów VoIP.
Chociaż może to brzmieć jak dużo sprzętu, w rzeczywistości nie jest to bardzo kosztowne, aby je kupić lub utrzymać.
Całkiem sporo sprzedawców oferuje listę kompatybilnych telefonów na sprzedaż na własnych stronach lub ma partnerstwa z dostawcami sprzętu, dzięki czemu organizacja może po prostu podłączyć urządzenia i rozpocząć wykonywanie połączeń.
Przynajmniej, sprzedawca powinien być w stanie zaoferować kilka zaleceń w oparciu o budżet firmy i wymagania.
Każde rozwiązanie VoIP wymaga do działania dwóch rzeczy – zasilania i dostępu do Internetu. Są to minimalne wymagania, bez których system telefoniczny nie będzie działał.
Niestety organizacje są tak przyzwyczajone do telefonów, które działają nawet wtedy, gdy zabraknie prądu, że wiele z nich nie przewiduje potrzeby posiadania systemu zapasowego dla rozwiązania VoIP.
Większość organizacji ma już plan awaryjny na wypadek awarii Internetu, nawet jeśli oznacza to konieczność zapłacenia dodatkowo za linię od innego dostawcy. Czy przełączenie jest automatyczne lub ręczne, tak długo, jak system VoIP może uzyskać dostęp do Internetu, połączenia mogą nadal przechodzić.
Kwestia zasilania może być nieco bardziej skomplikowana. Czasami jest to tak proste, jak podłączenie sprzętu VoIP do zapasowego generatora. Ale jeśli to przerośnie możliwości generatora, może być konieczne dodanie kolejnego, przeznaczonego wyłącznie dla systemu telefonicznego.
To może wydawać się za bardzo kłopotliwe, aby skonfigurować wiele systemów zapasowych, ale są one niezbędne, jeśli organizacja chce uzyskać dostęp do usług nawet podczas awarii lub klęski żywiołowej.
Wszystko od huraganów, śnieżyce lub nawet zwykły wypadek może przynieść w dół mocy i firma powinna być przygotowana na takie sytuacje kryzysowe.
Ostatnie, ale nie mniej ważne, organizacje muszą być również przygotowane do budżetu odpowiednio dla nowego systemu VoIP.
Wielu dostawców oferuje wszelkiego rodzaju finansowania lub plany płatności, a firma musi zdecydować, czy będzie płacić na zasadzie miesięcznej lub dokonać rocznych płatności na obniżonej stawce.
Niezależnie od tego, czy firma kupi zupełnie nowy sprzęt, czy adaptery do pracy z istniejącym sprzętem, te pozycje będą stanowić całkiem sporo. Jednak po spełnieniu tych wymagań wdrożenie rozwiązania VoIP nie zajmie w ogóle czasu.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!