VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Ruch w kierunku VoIP w porównaniu z tradycyjnym PSTN szybko rośnie. Jednak wiele osób nadal nie rozumie, co to może oznaczać i jak przejście na VoIP może być korzystne dla ich przedsiębiorstwa . Istnieją setki blogów, artykułów i stron internetowych poświęconych wyjaśnianiu tajemnic VoIP. Jednak konsumenci i firmy nadal muszą oddzielać rzeczywiste fakty od przesadnych twierdzeń marketingowych. Z pewnością może to być czasami przytłaczające, zwłaszcza jeśli Twoja firma chce wypróbować VoIP po raz pierwszy.
Zanim przejdziemy do tego, jak VoIP jest dobry dla firm, przyjrzyjmy się opcjom, które mają do dyspozycji użytkownicy. VoIP można wdrożyć w 2 odmianach — jako usługę hostowaną lub wdrożenie SIP na miejscu . Większości organizacji biznesowych łatwo jest zrozumieć wdrożenia SIP, ponieważ są one bardzo zbliżone do bardziej tradycyjnych systemów PBX.
Jeśli firma chciałaby uzyskać usługi telefoniczne PSTN, zawarłaby umowę z operatorem telefonicznym i kupiła niezbędny sprzęt, taki jak centrale PBX. Wewnętrzny system telefoniczny byłby połączony liniami miedzianymi ze światem zewnętrznym. Lokalne wdrożenie SIP działa podobnie.
Jedyną różnicą jest to, że sprzęt jest zgodny z SIP – więc może obsługiwać technologię VoIP. Tak się składa, że „magistrala” łącząca firmę z ITSP (dostawcą usług telefonii internetowej) jest łączem danych, a nie miedzianymi kablami.
Z drugiej strony Hosted VoIP uwalnia firmę od konieczności utrzymywania własnych systemów telefonicznych. Cały sprzęt i sprzęt jest obsługiwany przez dostawcę. Usługi PBX i telefoniczne są świadczone przez Internet.
VoIP przynosi organizacjom wiele korzyści , co może potwierdzić wielu konsumentów. Przede wszystkim oszczędność kosztów. Jest to prawdopodobnie główny powód, dla którego firmy zwracają się w pierwszej kolejności do VoIP. VoIP optymalizuje i usprawnia również telefony. VoIP zmienił sposób działania istniejących funkcji, takich jak poczta głosowa. Sprzedawcy wprowadzili również setki nowych funkcji, które po prostu nie były możliwe w systemach PSTN.
Jedną z takich funkcji są numery wirtualne . Ta funkcja szybko staje się niezbędna dla firm. Dlaczego ta jedna cecha jest tak ważna? Taka jest globalna natura komunikacji biznesowej. Gospodarki światowe są coraz bardziej zintegrowane. Trudno byłoby znaleźć firmę, która nigdy nie musi wykonywać połączeń międzynarodowych z jakiegokolwiek powodu. Firmy wkraczają na nowe rynki, współpracują z partnerami za granicą, a nawet mają biura rozproszone po kilku krajach. We wszystkich tych sytuacjach pomocne mogą być numery wirtualne.
Wirtualne numery są możliwe ze względu na nieodłączną naturę VoIP. Wszyscy znamy telefony stacjonarne PSTN. Jeśli kiedykolwiek przeprowadzałeś się do domu lub biura, znasz kłopoty związane z zabraniem ze sobą numeru. Musisz zadzwonić do firmy telefonicznej i poprosić o przeniesienie linii do nowej lokalizacji, a następnie czekać na zmianę.
VoIP w ogóle nie ma tego problemu. Dzieje się tak, ponieważ numer telefonu nie jest powiązany z lokalizacją, a raczej z osobą lub użytkownikiem. Zasadniczo numery telefonów VoIP są niezależne od lokalizacji. Oznacza to, że możesz zabrać swój numer ze sobą, gdy przeprowadzasz się gdzie indziej.
Zasadniczo oznacza to, że firma może kupować wirtualne numery, które mają lokalne numery kierunkowe dla dowolnego miasta, stanu lub kraju. Nawet jeśli nie są tam obecni lub nie mają określonego adresu biura (chociaż niektóre kraje wymagają obecnie fizycznego zamieszkania jako warunku zakupu numerów wirtualnych).
Zasadniczo użytkownik może wykonywać połączenia z tym numerem tak, jakby był on dla niego lokalny, omijając w ten sposób wysokie opłaty za połączenia międzymiastowe. Możesz także wykonywać połączenia z tym numerem jako połączenie lokalne, zamiast wykorzystywać minuty na rozmowy międzynarodowe.
Na pierwszy rzut oka możesz nie myśleć, że wirtualne numery są bardzo przydatne, ale są przydatne. Jednym z najczęstszych sposobów korzystania z nich jest założenie lokalnej obecności w obcym kraju. Załóżmy, że chcesz rozszerzyć swoją działalność na kilka nowych rynków. Możesz kupić wirtualne numery z lokalnym numerem kierunkowym i sprawić, by klienci kontaktowali się z Twoją firmą za jego pośrednictwem zamiast zwykłego numeru telefonu. Oszczędzasz klientom pakiet, ponieważ nie muszą płacić wygórowanych stawek za połączenia międzymiastowe.
Obecność na rynku lokalnym buduje również zaufanie wśród konsumentów. Dzwoniąc pod numer z lokalnym numerem kierunkowym, użytkownicy myślą, że jesteś w pobliżu lub jesteś lokalną firmą, nawet jeśli w rzeczywistości jesteś setki kilometrów stąd. Możesz nawet kupić wiele numerów jednocześnie w różnych krajach. Teraz nie musisz ograniczać się granicami geograficznymi. Wirtualne numery i hostowany VoIP umożliwiają korzystanie z telefonów w dowolnym miejscu, tak jak poczta e-mail lub inna nowoczesna usługa internetowa. Zacznij więc korzystać z wirtualnych numerów już dziś i zobacz, jakie korzyści może odnieść Twoja globalna firma!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!