VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Przedsiębiorstwa zawsze dysponowały różnorodnymi narzędziami usprawniającymi komunikację biznesową, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
Jednak sprzęt i oprogramowanie wymagane do tych funkcji były często drogie, a zatem niedostępne dla większości firm. Wraz z pojawieniem się technologii VoIP organizacje dowolnej wielkości mają dostęp do tych samych narzędzi za ułamek ceny.
Nagrywanie rozmów to jedna z takich funkcji, która jest nieoceniona dla przedsiębiorstw. Podobnie jak w przypadku innych funkcji związanych z głosem w VoIP, nie jest zaskakujące, że nagrywanie rozmów jest również łatwe i niedrogie w porównaniu do robienia tego samego w tradycyjnych skrzynkach PBX.
Pasywne nagrywanie rozmów obejmuje sniffowanie pakietów, w ramach którego koncentrator przełącznika sieciowego/bramy jest monitorowany w celu przechwytywania i rejestrowania wyłącznie ruchu audio w czasie rzeczywistym.
Chociaż pasywne nagrywanie rozmów jest wydajne, nie może przechwytywać rozmów prowadzonych poza siedzibą firmy lub w kanałach komunikacji peer-to-peer, ponieważ połączenia wewnętrzne nie przepływają przez bramkę.
Nagrywanie aktywne polega na duplikowaniu pakietów audio i przekierowywaniu ich do rejestratora. Osiąga się to poprzez uczynienie rejestratora aktywnym uczestnikiem połączenia.
Może być używany do nagrywania rozmów wykonywanych ze zdalnych lokalizacji lub rozmów wewnętrznych, ale może potencjalnie wpłynąć na jakość rozmowy, ponieważ dodany zostanie kolejny uczestnik.
W przypadku przedsiębiorstw korzystających ze sprzętu lokalnego istnieje wiele opcji nagrywania rozmów, obejmujących rozwiązania sprzętowe lub programowe. Wybór odpowiedniego rozwiązania zależy od istniejącej sieci i celu nagrywania rozmów.
Firmy korzystające z hostowanych rozwiązań VoIP mogą po prostu włączyć nagrywanie rozmów za pośrednictwem internetowego pulpitu nawigacyjnego, jeśli funkcja ta jest oferowana przez dostawcę. Nie wymaga to żadnego sprzętu, ale może wiązać się z dodatkowymi kosztami, jeśli nie jest uwzględniona w ich bieżącym planie.
Organizacje mają możliwość automatycznego włączenia nagrywania rozmów dla wszystkich połączeń przychodzących/wychodzących. Nagrywanie rozmów można również włączyć dla każdego urządzenia lub tylko dla określonego podzbioru.
Z drugiej strony użytkownicy mogą włączyć nagrywanie rozmów dla poszczególnych rozmów za pomocą kombinacji klawiszy ustawionej przez dostawcę. Zwykle rozmowy są zachowywane przez pewien czas, zanim zostaną usunięte, a menedżerowie mogą pobrać nagrania do przechowywania i późniejszego odzyskania.
Nagrywanie rozmów może być użytecznym narzędziem do motywacji pracowników i celów szkoleniowych, szczególnie w działach obsługi klienta lub sprzedaży.
Agenci mogą słuchać własnych rozmów w celu poprawy ich interakcji z klientami, a także mogą być przeglądane przez menedżerów w celu oceny wydajności.
Nie są to jednak jedyne zastosowania nagrywania rozmów VoIP. W branżach o wysokim stopniu regulacji nagrywanie rozmów może być konieczne w celu zachowania zgodności z prawem lub służyć jako dowód w przypadku sporów.
Niektóre firmy rejestrują również rozmowy telefoniczne, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo procesów sądowych i zwiększyć bezpieczeństwo. Sporo naruszeń miało miejsce w wyniku informacji przekazanych nieumyślnie lub celowo przez pracowników, a przegląd zarejestrowanych rozmów może wskazać źródło wycieku.
Przedsiębiorstwa, które nie wdrożyły nagrywania głosu, ponieważ jego wdrożenie jest zbyt kosztowne lub skomplikowane, mogą teraz efektywnie je wykorzystywać dzięki najnowszej technologii VoIP.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!