VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Wdrażanie telefonów VoIP w środowisku biznesowym wiąże się z wieloma wymaganiami, niezależnie od tego, czy system jest prostym, hostowanym rozwiązaniem VoIP, czy bardziej złożonym rozwiązaniem lokalnym. Należy zadbać o kompatybilny sprzęt, oprogramowanie, router zoptymalizowany pod kątem VoIP, ustawienia QoS i inne. Najważniejszym czynnikiem jednak jest dostęp do szybkiego i stabilnego do Internetu.
Wymagania dotyczące telefonów VoIP są wspólne dla każdego wdrożenia. Bez zasilania lub internetu telefony VoIP nie będą w stanie działać. Nie będzie możliwości nawiązywania ani odbierania połączeń, a dodatkowo inne funkcje zależne od VoIP, takie jak wiadomości, połączenia wideo itp. przestaną działać. Często brak niezawodnego dostępu do zasilania lub szybkiego internetu sprawia, że firmy nie mogą uaktualnić swojego systemu telefonicznego do VoIP.
Niektórzy zastanawiają się, dlaczego telefony VoIP wymagają zasilania. Sposób działania telefonów stacjonarnych polega na tym, że pobierają energię bezpośrednio z przewodów łączących je z siecią telefoniczną. Dzięki temu nie ma potrzeby kupowania innego źródła zasilania ani martwienia się o to, czy telefony będą działać w przypadku awarii. W rzeczywistości wiele organizacji ma kilka telefonów stacjonarnych właśnie po to, aby utrzymać łączność podczas jakichkolwiek problemów z zasilaniem.
Z drugiej strony telefony VoIP wymagają zewnętrznego źródła zasilania. Chociaż istnieją sposoby zasilania tych telefonów, tak jak telefony stacjonarne, większość telefonów lub ustawień biznesowych może nie mieć tych opcji. W związku z tym wymagania dotyczące zasilania są ważnym czynnikiem, ale niestety są często pomiajne podczas wdrażania nowego systemu VoIP.
Większość telefonów VoIP – tych, które wyglądają jak zwykłe telefony – będzie miała gniazdo zasilania, wraz z portem RJ-45 do podłączenia urządzenia do sieci danych. Większość z tych telefonów to urządzenia typu plug-and-play w połączeniu z automatyczną obsługą administracyjną. Można z nich korzystać od razu po podłączeniu do sieci i źródła zasilania.
Niektóre telefony VoIP – zwykle modele zaawansowane – mają funkcje PoE (Power over Ethernet), co oznacza, że można je zasilać za pomocą połączenia Ethernet. Nie wymagają dodatkowego źródła zasilania. Praktycznie rzecz biorąc, pobierają prąd z gniazdka podobnie jak zwykłe telefony stacjonarne. Jednak nadal nie są one szeroko stosowane, ponieważ są droższe.
Kwestie dotyczące zasilania telefonów VoIP nie kończą się gdy, że podłączysz poszczególne urządzenia do źródła zasilania. Biorąc pod uwagę wymóg zasilania zewnętrznego, istnieje bardzo realne niebezpieczeństwo, że system telefonii ulegnie awarii w przypadku jego braku. To nie jest coś, co stanowiło problem dla firm, kiedy korzystały ze starszych telefonów stacjonarnych. Jednak wymagania dotyczące zasilania dla telefonów VoIP są prawdziwym problemem, jeśli chodzi o zarządzanie katastrofami i plany ciągłości biznesowej.
Jeśli chodzi o zasilanie, urządzenia VoIP należy traktować identycznie, co inne urządzenia komputerowe, takie jak routery, komputery stacjonarne, laptopy itp. Większość firm posiada jakąś formę zasilania awaryjnego dla najważniejszych systemów – czy to w postaci dużego generatora lub systemu zasilania. Wszelkie urządzenia VoIP powinny być najlepiej podłączone do rezerwowego źródła zasilania, aby zapewnić ich działanie nawet w przypadku awarii prądu lub innej sytuacji awaryjnej.
Niestety dla niektórych firm może to być niewykonalne rozwiązanie ze względu na problemy z podłączeniem tych urządzeń do istniejącego systemu kopii zapasowych. W takich przypadkach alternatywą może być podłączenie tylko kilku kluczowych urządzeń do dodatkowego źródła zasilania. Inni pracownicy mogą nadal wykonywać i odbierać połączenia za pomocą aplikacji VoIP, pracujących urządzeń mobilnych, a nawet oprogramowania zainstalowanego na ich laptopach.
Takie środki doskonale sprawdzają się w przypadku chwilowych problemów, takich jak usterki lub krótkie przerwy w zasilaniu. Jednak długoterminowe planowanie ciągłości może wymagać bardziej intensywnych przygotowań i większego budżetu. Na przykład, jeśli kilka urządzeń jest podłączonych do systemu UPS a awaria wyłączy zasilanie na dłużej niż kilka godzin. Firma będzie miała poważne utrudnienia w wykonywaniu codziennych przepływów pracy i odpowiadaniu na potrzeby klientów
Jeśli jakiekolwiek przedsiębiorstwo ma dostęp do nieograniczonych zasobów, najlepszą alternatywą byłoby zorganizowanie osobnego zasilacza specjalnie dla systemu telefonii biznesowej. Jest to jednak kosztowna opcja. Najlepszym rozwiazaniem byłoby zapewnienie wystarczającej mocy w istniejącym systemie.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!