VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jednym z głównych powodów przejścia na VoIP ze zwykłych telefonów stacjonarnych jest redukcja kosztów. Dotyczy to zarówno użytkowników prywatnych jak i korporacyjnych, chociaż to firmy mogą zaoszczędzic najwięcej. Obniżenie kosztów może wynikać z wielu czynników, takich jak niższe opłaty za połączenia, brak miesięcznych umów, brak opłat serwisowych lub ukrytych opłat, brak konieczności zakupu drogiego sprzętu itp.
Najbardziej bezpośredni wpływ mają niższe opłaty za połączenia, które oznaczają ciągłe oszczędności, a nie tylko jednorazową zniżkę. W przypadku VoIP opłaty za połączenia mogą być bezpłatne w przypadku niektórych rodzajów połączeń (połączenia krajowe) i bardzo niskie za minutę w przypadku innych (zwykle połączenia międzymiastowe). Dlaczego jednak operatorzy VoIP oferują bezpłatne połączenia?
Ponieważ tradycyjne połączenia odbywają się po liniach miedzianych – które nie są w stanie obsłużyć żadnego innego rodzaju ruchu – operatorzy telefoniczni i operatorzy muszą budować infrastrukturę dla każdego domu. Następnie pobierają opłaty za połączenia według określonej taryfy, aby zapłacić za infrastrukturę i świadczone usługi.
Z drugiej strony VoIP przemieszcza się po istniejącej sieci danych – w większości przypadków przez Internet. Opłata za połączenie internetowe jest już opłacana przez użytkownika, który dokonuje płatności na rzecz dostawcy usług internetowych. Dostawca VoIP nie musi instalować indywidualnego połączenia internetowego dla każdego klienta. W ten sposób większość połączeń VoIP (szczególnie połączeń krajowych) staje się bezpłatna, ponieważ operator nie ponosi żadnych opłat za zakończenie połączenia (jeśli cała rozmowa odbywa się przez Internet) ani odzyskiwać kosztów inwestycji.
Jeśli jednak jakakolwiek część połączenia przechodzi przez sieć PSTN, operator będzie musiał zapłacić opłaty za zakończenie połączenia innym podmiotom w sieci telekomunikacyjnej. W związku z tym niektóre połączenia są płatne, ale zazwyczaj są one niższe niż odpowiadające im stawki PSTN.
Oferta dla konsumentów i przedsiębiorstw mogą się znacznie różnić, co widać również w wielu innych branżach. Osoby fizyczne i gospodarstwa domowe na ogół nie potrzebują wszystkich funkcji wymaganych przez organizacje, więc opłaty za połączenia indywidualne stanowią główną część rachunku miesięcznego. Istnieje wiele modeli stosowanych przez dostawców, jeśli chodzi o pobieranie opłat za połączenia VoIP.
Jednym z popularniejszych modeli jest podobny do tego, w jaki sposób operatorzy telefoniczni pobierają opłaty za telefony stacjonarne. Rachunek telefoniczny może składać się z miesięcznej opłaty za usługę, ograniczonej liczby minut w abonamencie oraz wszelkich opłat za dodatkowe wykorzystane minuty. Oprócz tego istnieje wiele planów VoIP, które obejmują nielimitowane połączenia krajowe lub międzymiastowe (dla kilku wybranych krajów). Ten rodzaj planu jest bardzo przydatny dla rodzin, które mają krewnych za granicą, ponieważ nie muszą martwić się o liczbę minut.
Innym sposobem używanym przez dostawców do rozliczeń jest sprzedaż konsumentom sprzętu do wykonywania połączeń VoIP, ale za rzeczywiste połączenia nie są pobierane żadne opłaty. Oznacza to, że konsument płaci z góry określoną kwotę za adapter / skrzynkę VoIP, a wszystkie rozmowy wykonywane z tego numeru są bezpłatne. Jest to odmiana nieograniczonego planu taryfowego, szczególnie przydatna dla osób, które regularnie wykonują dużo połączeń.
Usługi klasy korporacyjnej mogą również mieć różne rodzaje opłat za połączenia i plany taryfowe. Same opłaty za połączenia mogą być dwojakiego rodzaju – płatne zgodnie z rzeczywistym użyciem lub nieograniczone plany. Są one bardzo podobne do planów konsumenckich, a wybór opcji zależy całkowicie od wymagań organizacji. Firmy, które mają stale niski wolumen, mogą preferować plany typu pay-as-you-go, podczas gdy inne mogą zdecydować się na nieograniczone, ponieważ mają centrum telefoniczne lub szacują, że popyt wzrośnie w najbliższej przyszłości.
Inni nie ograniczają liczby użytkowników, ale zamiast tego oferują funkcje na wielu poziomach. Najniższy i najbardziej podstawowy poziom może być nawet darmowy lub wyjątkowo niedrogi, ale nie będzie zawierał wielu bardziej zaawansowanych funkcji, których szukają firmy.
Dodatkowe funkcje mogą być dodawane indywidualnie lub w pakiecie. Na przykład wizualna poczta głosowa może wiązać się z dodatkową opłatą, ale ta funkcja będzie dostępna dla wszystkich użytkowników w sieci. Pakiety funkcji mogą być również oferowane, gdy wiele powiązanych funkcji jest oferowanych razem w określonej cenie. Organizacja, która potrzebuje tych funkcji, może po prostu wybrać dowolny pakiet, którego potrzebują.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!