VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Organizacje na całym świecie spieszą się z wdrażaniem technologii VoIP. Niezależnie od tego, czy są to usługi hostowane, czy lokalne rozwiązania SIP trunkingowe, VoIP szybko staje się koniecznością dla firm. Chociaż VoIP istnieje już od lat 90., dla wielu przedsiębiorstw jest wciąż nowością. W okresie światowego pogorszenia koniunktury gospodarczej wskaźnik ten spadł, ale szybko ponownie nabiera tempa.
Technologia VoIP ma wiele zalet w porównaniu ze swoim starszym odpowiednikiem. Jest to opłacalne z jednego powodu. Firmy nie muszą inwestować tysięcy dolarów w nowy sprzęt ani spędzać miesięcy na konfigurowaniu nowego systemu. Dostawcy są w stanie zaoferować znacznie niższe stawki za połączenia, ponieważ VoIP przesyła dane głosowe przez Internet zamiast tradycyjnej PSTN. Wiele firm jest w stanie obniżyć swoje miesięczne rachunki za telefon o połowę, wdrażając technologię VoIP.
Niższa cena to nie jedyna atrakcyjna cecha. Być może największą korzyścią jest to, że VoIP może zmieniać się w zależności od wymagań biznesowych. Ta sama technologia, która pozwala przedsiębiorcom i małym firmom prezentować klientom profesjonalny wizerunek, pomaga również międzynarodowym korporacjom łączyć tysiące pracowników. Wraz z rozwojem firmy będzie rósł także system telefonii VoIP. Jest elastyczny, skalowalny i można go dostosować do zmieniającego się środowiska biznesowego.
Weźmy przykład przedsiębiorcy rozpoczynającego małą firmę we własnym domu. Podczas gdy niektórym osobom udaje się korzystać z prywatnego numeru telefonu, większość przedsiębiorców chce mieć dedykowaną linię biznesową. Zatrudniając tylko jednego pracownika, nie potrzebujesz dużej ilości sprzętu ani numerów telefonów. Jednak nadal możesz korzystać z takich funkcji, jak dzwonienie z wielu urządzeń, przekierowywanie połączeń, wizualna poczta głosowa i faksowanie cyfrowe.
Nie musisz spieszyć się i kupować drogiego telefonu stacjonarnego VoIP. Możesz pobrać aplikację softphone na swój komputer i rozpocząć rozmowy za pomocą odpowiedniego zestawu słuchawkowego. W zależności od potrzebnych funkcji możesz spodziewać się opłat za usługi VoIP w wysokości od 22 do 66 PLN miesięcznie. Przy tak małym wolumenie połączeń plany typu pay-as-you-go będą działać lepiej niż opcje połączeń nielimitowanych.
VoIP jest niedrogi, szybki w rozpoczęciu i łatwy do zrozumienia. Jest idealny dla przedsiębiorcy lub właściciela małej firmy.
W ciągu roku lub dwóch firma rozrosła się na tyle, że mogła zatrudnić garstkę nowych pracowników. Ale nie musisz spieszyć się i kupować zupełnie nowego systemu. Ta sama usługa VoIP zmieni się, dostosowując się do Twoich nowych potrzeb biznesowych. Nowe linie można udostępnić w ciągu kilku minut za pośrednictwem internetowego panelu kontrolnego. Nie musisz czekać godzinami na technika lub eksperta.
VoIP obsługuje kombinację sprzętu do połączeń głosowych. Możesz kupić kilka telefonów stacjonarnych do biura, podczas gdy sprzedawca będzie korzystał z aplikacji VoIP na smartfonie do rozmów biznesowych. Załóżmy, że jeden z Twoich nowych pracowników pracuje zdalnie z innego stanu. VoIP również poradzi sobie z tą sytuacją. Lokalizacja nie ma znaczenia, gdy korzystasz z technologii VoIP, co oznacza, że Twoi pracownicy mogą być rozproszeni po całym kraju, a mimo to pozostawać w kontakcie.
Płacisz jedynie za zasoby, z których korzystasz w danym momencie. Jeśli dodałeś nowe linie lub numery telefonów w trakcie cyklu rozliczeniowego, nie musisz płacić za cały miesiąc. Możesz nadal korzystać z tej samej usługi VoIP i nie musisz zmieniać dostawcy ze względu na rozwój Twojej firmy.
Właściciele firm starają się przygotować na przyszłość i zarządzać rozwojem. Jednak nieoczekiwane zrywanie wzrostu jest zjawiskiem normalnym w każdej branży. Załóżmy, że znajdziesz dużego klienta, który może potencjalnie podwoić Twoje przychody. Otwiera wspaniały, nowy świat możliwości. Jednocześnie będziesz musiał zwiększyć działalność biznesową, aby zrealizować nowe zamówienia.
VoIP Ci pomoże. Możesz nie tylko udostępnić nowe linie, ale także kupić numery telefonów z dowolnym numerem kierunkowym, nawet jeśli nie masz tam biura. Oznacza to, że możesz wejść na nowe rynki, zarządzać kampaniami marketingowymi i świadczyć usługi w różnych regionach geograficznych. Jako tętniąca życiem firma średniej wielkości potrzebujesz dostępu do bardziej zaawansowanych funkcji. Jeśli Twój obecny plan nie zapewnia wszystkiego, czego potrzebujesz, możesz przejść na lepszy.
Co się stanie, jeśli Twój usługodawca nie będzie w stanie sprostać Twoim wymaganiom? Cóż, zmiana dostawcy na nowego dostawcę jest łatwa dzięki VoIP. Większość dostawców buduje swoje usługi w oparciu o protokół SIP, który jest standardem branżowym. Jeśli Twój sprzęt i wyposażenie są kompatybilne z protokołem SIP, możesz w każdej chwili zarejestrować się u nowego dostawcy.
Jak widać, VoIP jest responsywny i elastyczny. Nie musisz już kupować nowego sprzętu za każdym razem, gdy następuje zmiana w Twoim środowisku biznesowym. Nie musisz zmieniać dostawców, ponieważ zmieniła się wielkość Twojej firmy. Ta sama technologia, sprzęt i oprogramowanie mogą pomóc w optymalnym prowadzeniu firmy w każdym scenariuszu.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!