VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Narzędzia cyfrowe, takie jak poczta e-mail i reklama online, szybko stają się niezbędne w każdej strategii marketingowej. Telefon pozostaje jednak najważniejszym narzędziem marketingowym dla zdecydowanej większości firm. Ponieważ telefony stacjonarne oparte na PSTN mają wiele ograniczeń w coraz bardziej cyfrowym świecie, nie jest niespodzianką, że adopcja systemów VoIP przyspieszyła w ostatnich latach. Chociaż telefony są podstawą każdej organizacji, niektóre działy, takie jak sprzedaż i marketing, są od nich zależne w większym stopniu niż inne.
Telefony pozostają numerem jeden wśród metod komunikacji w organizacji. Używasz telefonów do kontaktowania się z partnerami, klientami, potencjalnymi klientami itp. Niektórzy klienci mogą kontaktować się z Tobą innymi kanałami, ale większość nadal woli korzystać z telefonu. Znaczenie telefonów dla strategii marketingowej jest nie do przecenienia.
Ale nie wystarczy mieć telefony, które mogą obsłużyć wszystkie Twoje wymagania dotyczące komunikacji głosowej. Równie ważna jest jakość dźwięku podczas tych połączeń. Twoi klienci potrzebują pewności, że ich telefony zostaną odebrane bez długiego czekania i opóźnień. Po dotarciu do osoby, do której dzwonią, powinni móc prowadzić rozmowę bez zakłóceń i złego dźwięku. Ponieważ coraz więcej organizacji przyzwyczaja się do swoich systemów VoIP, wiele z nich zdaje sobie sprawę, że jakość ma znaczenie.
QoS oznacza jakość usług w świecie VoIP. Niewiele osób spoza branży zna ten termin, ale QoS jest kluczem do marketingu, sprzedaży i każdego innego działu, który opiera się na telefonach. Więc co dokładnie robi? Zanim odpowiemy, musimy przyjrzeć się niektórym problemom, które mogą pogorszyć jakość dźwięku.
Jitter, opóźnienia i utrata pakietów to kilka problemów, z którymi może się spotkać Twoja sieć podczas obsługi VoIP. Problemy te występują głównie dlatego, że połączenia telefoniczne są szczególnie wrażliwe na opóźnienia. Połączenia głosowe są aplikacjami czasu rzeczywistego, w przeciwieństwie do np. poczty elektronicznej. W przypadku poczty elektronicznej nie ma znaczenia, czy poszczególne pakiety danych są poza kolejnością lub z kilkusekundowym opóźnieniem między sobą. Kiedy otworzysz wiadomość e-mail, tekst będzie nienaruszony.
Nie dotyczy to rozmów telefonicznych. Nawet opóźnienie rzędu jednej lub dwóch sekund stanie się zauważalne, gdy ludzie będą próbowali ze sobą rozmawiać. Jeśli pakiety nie dotrą w odpowiedniej kolejności do miejsca przeznaczenia, zabraknie niektórych słów lub usłyszymy echo. Jak widać, z pewnością nie jest to optymalne w przypadku interakcji z klientami.
Ustawienie QoS na sprzęcie sieciowym znacznie rozwiąże te problemy. Gdy połączenie jest wykonywane w sieci danych, musi przechodzić przez różne urządzenia sieciowe, takie jak routery, modemy i przełączniki. Jeśli cały sprzęt jest skonfigurowany tak, aby priorytetowo traktować dane głosowe, jakość nie ucierpi. W przypadku braku QoS każdy z tych punktów może stać się wąskim gardłem spowalniającym połączenia głosowe.
Załóżmy, że właśnie dokonałeś aktualizacji do systemu VoIP ze starej centrali PBX opartej na sieci PSTN. Zapewniłeś szkolenia dla wszystkich swoich pracowników i wszyscy są zadowoleni, że mogą zacząć. Całe to przygotowanie pójdzie na marne, jeśli QoS zostanie zignorowane lub nieprawidłowo skonfigurowane. Kiedy Twój dział marketingu lub agenci sprzedaży kontaktują się z potencjalnymi klientami, naprawdę nie chcesz problemów z jakością. Nieodebrane lub zerwane połączenia, echo lub zakłócenia na linii i inne problemy nie przedstawiają Twojej firmy w pozytywnym świetle.
Wiele firm przechodzi na hostowane usługi VoIP, aby prezentować profesjonalny wizerunek światu zewnętrznemu. Jednak słabej jakości połączenia głosowe mogą zaszkodzić temu samemu wizerunkowi. QoS to nie jedyny aspekt, o który powinieneś się martwić. Solidna infrastruktura sieciowa, szybki Internet i wysokiej jakości sprzęt (telefony, zestawy słuchawkowe itp.) zapewnią, że Twój dział marketingu otrzyma krystalicznie czystą jakość.
W pierwszych dniach wdrażania VoIP firmy interesowały się głównie ceną. W rzeczywistości cena była największym powodem, dla którego firmy odchodziły od PSTN. Powoli zaczęli zdawać sobie sprawę, że systemy VoIP mają wiele funkcji, których telefony stacjonarne nie mają lub nie mogą zaimplementować. Ale dopiero teraz zdają sobie sprawę ze znaczenia jakości i bezpieczeństwa. Nawet dzisiaj organizacje preferują usługi VoIP, które oferują więcej funkcji, niż mogą potrzebować. Dopiero po rozpoczęciu korzystania z usługi zdają sobie sprawę, że powinni byli postawić również na jakość.
To chyba największy argument przemawiający za darmowymi wersjami demonstracyjnymi lub okresami próbnymi. Większość renomowanych dostawców VoIP oferuje co najmniej 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla potencjalnych klientów. Dzięki temu możesz wypróbować system w rzeczywistych warunkach i upewnić się, że spełnia on Twoje wymagania. Jeśli podczas demonstracji zauważysz problemy z jakością, możesz szybko przejść do innej usługi. Jak w każdym innym aspekcie biznesu, jakość ma znaczenie!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!