VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Początki VoIP charakteryzowały się słabą jakością dźwięku, przerwanymi połączeniami i ogólnie słabą niezawodnością. Jednak niskie ceny sprawiły, że odejście od PSTN było niezwykle atrakcyjne dla użytkowników i gospodarstw domowych. Obecnie dostawcy usług VoIP rozwiązali większość problemów, a jakość połączeń w VoIP jest na równi z analogowymi telefonami stacjonarnymi. Nic dziwnego, że firmy starają się uaktualnić do systemów VoIP, niezależnie od tego, czy są to usługi hostowane, czy niestandardowe wdrożenia SIP.
Prawie wszyscy zgodziliby się, że największą korzyścią z przejścia na VoIP są niższe koszty. Dotyczy to zwłaszcza firm, które muszą dostarczać telefony dziesiątkom lub setkom pracowników. Nawet niewielkie oszczędności w wysokości 10 USD miesięcznie na jednej linii mogą szybko się zsumować, jeśli masz 200 pracowników.
Drugą korzyścią, która czyni VoIP atrakcyjnym dla przedsiębiorstw, jest jego elastyczność. Numery VoIP są niezależne od położenia geograficznego i lokalizacji. Dzięki temu są przenośne, co oznacza, że użytkownicy mogą przenosić ze sobą swoje numery. Ta funkcja przydaje się, gdy musisz podróżować do pracy lub musisz pozostać w kontakcie z klientami poza godzinami pracy.
Numery VoIP również nie są przypisane do żadnego konkretnego urządzenia. Rozważ typową linię stacjonarną z połączeniem PSTN. Możesz wykonywać i odbierać połączenia tylko z tego konkretnego telefonu. Nie możesz na przykład odbierać połączeń na numer stacjonarny na telefonie komórkowym. Sytuacja z VoIP jest zupełnie inna. Możesz dzwonić z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu, takiego jak telefon komórkowy, tablet, laptop lub komputer stacjonarny.
Możesz mieć telefon przy biurku, ale co się stanie, gdy nie ma Cię w biurze? Ponieważ możesz korzystać z VoIP na urządzeniach mobilnych, ludzie mogą pozostawać w kontakcie ze współpracownikami, klientami i partnerami niezależnie od tego, czy są w biurze.
Do wykonywania połączeń VoIP na urządzeniu mobilnym potrzebne są dwie rzeczy – połączenie internetowe i konto u usługodawcy. Zakładając, że Twoja firma już zarejestrowała się do hostowanej usługi VoIP, wszyscy użytkownicy będą mieli własne konta. Niektórzy dostawcy oferują dedykowane aplikacje mobilne na różne platformy, podczas gdy inni umożliwiają korzystanie z usługi z dowolną wybraną aplikacją. Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji na telefonie wystarczy wprowadzić nazwę użytkownika i hasło do swojego konta.
Połączenie internetowe jest trudniejszą zmienną do kontrolowania. Najbardziej stabilne połączenie danych, jakie możesz uzyskać, to kabel Ethernet. Jest to dobra opcja w przypadku telefonów stacjonarnych. Większość przedsiębiorstw będzie miała w swoich obiektach szybkie Wi-Fi. Telepracownicy i pracownicy pozostający w domu mogą również korzystać z Wi-Fi w swojej sieci domowej lub z hotspotów Wi-Fi, aby wykonywać połączenia. Dla wszystkich celów jakość połączeń w sieci Wi-Fi jest wystarczająca w przypadku połączeń biznesowych. Dopóki nie masz żadnych wąskich gardeł (nadmiar ruchu, starsze routery itp.) w sieci, Wi-Fi jest bardzo dobrą opcją dla mobilnych połączeń VoIP.
Problem pojawia się, gdy nie masz dostępu do sieci Wi-Fi. Zdarza się to pracownikom, którzy wyjeżdżają do pracy. Chociaż możesz mieć hotspoty Wi-Fi w hotelu, w którym się zatrzymujesz, lub w salach konferencyjnych, często działają one wolno. Nie są zoptymalizowane pod kątem połączeń głosowych i nie masz gwarancji szybkiego połączenia w dowolnym momencie.
Mobilna transmisja danych istnieje już od dłuższego czasu, ale prędkości 3G starszej generacji z pewnością nie były wystarczająco dobre dla połączeń VoIP. Z drugiej strony dzisiejsze szybkie łącza LTE są znacznie bardziej odpowiednie do tego celu. W rzeczywistości wielu operatorów oferuje swoim klientom formę połączeń VoIP przez Wi-Fi lub LTE. Dopóki masz silny sygnał, nie ma powodu, dla którego nie możesz wykonywać połączeń VoIP nawet bez Wi-Fi.
Istnieje wiele innych zmiennych, które należy wziąć pod uwagę, gdy odchodzisz od połączeń Wi-Fi. Czasami możesz mieć pełny sygnał LTE, ale nadal nie możesz nawiązać połączenia, ponieważ w sieci jest zbyt wielu użytkowników. Zwykle dzieje się to w dużych miastach lub w zatłoczonych miejscach. W innych przypadkach możesz w ogóle nie mieć dostępu do prędkości 4G, w zależności od zasięgu sieci. W najlepszych warunkach jakość dźwięku nie powinna znacząco różnić się między prędkościami Wi-Fi i 4G.
Niezawodność to zupełnie inna sprawa. Żaden usługodawca ani operator nie może zagwarantować, że będziesz mógł wykonywać i odbierać połączenia przez cały czas. Dlatego wiele osób korzysta z mobilnego VoIP za pośrednictwem hotspotów Wi-Fi na swoim laptopie, zamiast polegać na danych mobilnych. Możliwość korzystania z VoIP w telefonach komórkowych to świetna opcja tworzenia kopii zapasowych w mgnieniu oka. Jednak infrastruktura mobilna nie jest jeszcze na etapie, na którym przedsiębiorstwa mogą polegać na niej w przypadku połączeń głosowych.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!