VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Firmy, które chcą uaktualnić standardowy system telefonii korporacyjnej oparty na PSTN, mają do rozważenia kilka alternatyw. Pierwszym rozwiązaniem, które prawdopodobnie usłyszysz, będzie VoIP — hostowane lub lokalne wdrożenia SIP. Drugą alternatywą jest Ujednolicona komunikacja. Niestety te dwa terminy są używane zamiennie przez sprzedawców i media. Niewiele osób rozumie związek między tymi dwoma produktami, a nawet jeśli jest między nimi różnica.
VoIP odnosi się do protokołu Voice over Internet Protocol. Typowa linia naziemna kieruje ludzki głos przez sieć miedzianych przewodów do miejsca przeznaczenia. PSTN to sieć, która łączy wszystkie telefony, aby umożliwić połączenia głosowe. VoIP spełnia tę samą funkcję, choć w inny sposób. Zamiast korzystać z oddzielnej sieci przewodów, wykorzystuje Internet do przesyłania połączeń głosowych. Tak więc VoIP korzysta z tej samej sieci danych, co komputery, laptopy i inne urządzenia podłączone do Internetu.
Zunifikowana komunikacja nie jest odrębnym rodzajem technologii. Jest to termin marketingowy, który odnosi się do zestawu aplikacji, które mają podobny wygląd i interfejs, aby ułatwić komunikację. Zawiera różne kanały komunikacji w czasie rzeczywistym. Obejmują one między innymi wiadomości błyskawiczne, połączenia wideo, połączenia głosowe, konferencje, informacje o obecności, wiadomości tekstowe, zintegrowaną pocztę głosową, faks i pocztę elektroniczną.
Część zamieszania między VoIP a UK – jak powszechnie znana jest komunikacja zunifikowana – wynika z faktu, że większość produktów UK wykorzystuje VoIP jako bazę. W ramach pakietu produktów UC komponent głosowy będzie obsługiwany przez technologię VoIP. Większość firm zaczyna od wymiany swoich systemów głosowych na produkty obsługujące VoIP. Wdrożenie UC zazwyczaj następuje później. Zasadniczo możesz mieć VoIP bez ujednoliconej komunikacji, ale nie odwrotnie.
Najważniejszą różnicą między nimi jest zakres. VoIP koncentruje się na połączeniach głosowych przez Internet. Ujednolicona komunikacja kładzie nacisk na komunikację w całym przedsiębiorstwie. Wielu dostawców VoIP oferuje w swoich planach niektóre funkcje UC, jako dodatki lub płatne aktualizacje. Zdecydowana większość produktów zunifikowanej komunikacji z kolei opiera się na VoIP jako podstawowym fundamencie.
To, czy wybierzesz VoIP czy UC, zależy od Twoich konkretnych potrzeb biznesowych. Jeśli szukasz tylko niedrogiej alternatywy dla obecnego systemu telefonicznego, hostowane rozwiązania VoIP są najlepszą opcją. Jeśli interesuje Cię ułatwienie współpracy, optymalizacja procesów decyzyjnych i usprawnienie przepływu pracy, produkty Zunifikowanej komunikacji są dobrym wyborem.
Wdrażanie nowej technologii lub modernizacja istniejących systemów wiąże się z pewnymi kosztami. Ponieważ zakres VoIP i UK znacznie się różni, to samo dotyczy wydatków z nimi związanych. Niewiele potrzeba, aby rozpocząć korzystanie z hostowanego VoIP. W wielu przypadkach dostawcy oferują 30-dniowe bezpłatne wersje próbne, które można wykorzystać do przetestowania usługi w środowisku pracy. Jeśli infrastruktura sieci korporacyjnej jest solidna, jedynym wydatkiem będzie zakup telefonów obsługujących IP i miesięcznego abonamentu od dostawcy usług.
Wdrażanie produktów UK w organizacji zajmie znacznie więcej czasu i będzie kosztować znacznie więcej. Jest to ciągły i ciągły projekt, który obejmuje zmiany organizacji w czasie. Produkty UK od różnych dostawców nigdy nie będą wyglądały tak samo i można je dodatkowo dostosować do wymagań Twojej firmy. Całkowity koszt aktualizacji do UK będzie zależał od kilku czynników, w tym wielkości firmy, liczby narzędzi, wymaganych funkcji i aktualizacji itp.
Wdrożenie zunifikowanej komunikacji trwa dłużej niż VoIP. Jest to znacznie większy projekt i istnieje większe prawdopodobieństwo napotkania po drodze problemów lub przeszkód. Aktualizacja do VoIP nie jest skomplikowanym przedsięwzięciem, nawet jeśli wdrażasz lokalne rozwiązania SIP. Wiele usług VoIP oferuje funkcje UK takie jak znajdź mnie podążaj za mną, zintegrowana poczta głosowa i faksowanie cyfrowe. Jednak pakiety UK integrują wszystkie te kanały za pomocą jednego interfejsu. Wszystkie narzędzia komunikują się ze sobą.
Z VoIP możesz zobaczyć natychmiastowe korzyści w postaci niższych miesięcznych rachunków, bez konserwacji sprzętu, terminowe i regularne aktualizacje funkcj. Ujednolicona komunikacja opłaca się w dłuższej perspektywie dzięki szybszym procesom podejmowania decyzji, zwiększonej współpracy i lepszej produktywności. Integracja pakietu UK z innymi systemami korporacyjnymi, takimi jak CRM i narzędzia sprzedażowe, może przynieść więcej korzyści. Jednak aby faktycznie uzyskać te korzyści, na samym początku trzeba zainwestować we wdrożenie UK.
Przedsiębiorstwa często zakładają, że VoIP jest bezpośrednim konkurentem usług zunifikowanej komunikacji. VoIP jest podstawową częścią każdego pakietu UK. Jednocześnie nie wszystkie organizacje przechodzą na UC, a wiele z nich jest zadowolonych z VoIP.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!